Vrouwen die roken , (on)aantrekkelijk ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:09

SuperPepeijn schreef:
roken = jakkie

*LOL* je zegt altijd hetzelfde...

Ik rook ook (ben van plan om ooit te stoppen) maar vindt het discriminerend om mensen hierop te beoordelen... Ik begrijp absoluut niet (Bart deze is voor jou Haha! ) waarom ik nu niet en als ik zou stoppen met roken wél interessant zou zijn...

Mijn motto is "je leeft maar 1 keer dus leef meteen lekker en doe wat je graag doet" (niet al te ruim opvatten, pedofilie, andere criminele praktijken en hevig hard-drug-gebruik horen daar niet bij) Bij mij zit roken daar nou toevallig bij, als ik ooit dé man tegenkom die toevallig niet rookt zou ik er geen problemen mee hebben om te stoppen.
Heb het een keer gedaan (bleek achteraf echter niet dé man te zijn Haha! had ik ook verwacht maar de tijd die we hadden was leuk...) en ben ook weer begonnen. Ik zou het echter wel helemaal kunnen opgeven als hij het waard is, enkel nu heb ik er geen reden toe.

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:11

Maar als je een man tegenkomt die niet rookt zou je stoppen? Om hem? Kijk dat begrijp ik dan weer niet, hij vindt je inderdaad leuk om wie je bent, dus waarom zou je dan voor hem moeten stoppen?

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:18

ik knap idd af op meisjes die roken. Maar is meestal wel toeval dat meisjes die ik leuk vind niet roken Lachen
wel paar keer gezoend met meiden die gerookt hadden.. en dat was zooo goor :/

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:21

roken Misselijk

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:21

heel duidelijk rom.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:22

wel ff 8 karakters he Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:23

geen oneliner dus! u rule!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:34

SuperPepeijn schreef:
om sjuimpje dr woorden te gebruiken: ik ken heel wat rokers die heel liev zijn hoor.

Het is Liev, met een hoofdletter.
Heel belangrijk, zie het als de T in blonT.

tije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:37

rken moet kunne Lachen

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:41

SuperPepeijn schreef:
om sjuimpje dr woorden te gebruiken: ik ken heel wat rokers die heel liev zijn hoor.

Tuurlijk die zijn er wel. Die ken ik ook, maar stiekem zijn het wel lieve moordenaars

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:41

BartVB schreef:
Oh, erg simpel.. Iemand die rookt is gewoon niet interessant. Punt.
Zodra ik merk dat een vrouw rookt is het voor mij echt helemaal afgelopen, brrr.

Vervang 'vrouw' door 'man' en je hebt mijn tekst.

Ook erg simpel dus. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:42

Stoppen OMDAT een vent dat wil, dat doe ik dus niet. Stoppen omdat ik dat zelf wil, dat vind ik dus iets anders. De eerste tijd wordt je er echt niet leuker op hoor, dat is onzin. Na een tijdje misschien wel, maar dat weet je nooit zeker.

Wmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:43

Ik heb wel rokende vrienden, maar ben blij dat het er weinig zijn. Ik zou in ieder geval geen relatie willen hebben met iemand die rookt. Sinds mijn enig rokende huisgenoot verhuisd is hebben wij een rookvrij-huis en dat is zo fijn! Geen was meer die naar rook ruikt of dat de huiskamer blauw staat, echt een opluchting. Ik zou dus een relatie met een roker niet uithouden, die lucht alleen al die om iemand heen hangt... liever niet.
Er is maar 1 soort rook die wel lekker ruikt en dat is die van een goede kampfik Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:45

Laurake: Waarom ik 'discrimineer'? Precies om de reden die Sjuimpje noemde. 99.5% van de me mensen die ooit is begonnen met roken doet dat voor zijn/haar imago. Als mensen roken nodig denken te hebben voor hun imago, roken omdat hun vrienden dat leuk vinden en meer van dat soort crap dan hoeft het voor mij niet zo. Heb liever een vriendin die gewoon lekker doet wat ze _zelf_ leuk vindt, iemand die zich niet door 'de groep' laat leiden..

Afgezien van dat niet veel problemen met rokende mensen hoor, zolang ze het maar niet te dicht bij mij doen Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:47

Ja, datzelfde heb ik dus ook: je kunt ook wel iemand zijn zonder een sigaret. Opvallen kun je ook zonder Sjuim's stinkstok.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:48

Dit soort dingen spelen misschien in de puberteit van sommigen, maar niet van iedereen.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:49

vvtjuh schreef:
Maar als je een man tegenkomt die niet rookt zou je stoppen? Om hem? Kijk dat begrijp ik dan weer niet, hij vindt je inderdaad leuk om wie je bent, dus waarom zou je dan voor hem moeten stoppen?

Ik kan eigenlijk niet zo goed antwoord geven op je vraag....
Ik wil ooit wel is stoppen en zulke momenten lijken me een goede gelegenheid te geven...
Kijk mannen die het vanaf het begin afaan van je eisen kunnen ook oprotten. het enigste wat van mij "geëist" mag worden (en wat ik ook eis) is dat ik (en hij)trouw blijf(t) (en zo van die dingen, ga ik me verder niet over uitwijden maar je snapt het wel) stoppen met roken is iets wat ik zelf beslis en wat ik zou doen omdat ik het zelf wil. Niet omdat hij het wil.

Ik denk dat het antwoorden toch nog aardig gelukt is Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:50

BartVB schreef:
99.5% van de me mensen die ooit is begonnen met roken doet dat voor zijn/haar imago.
bart, jij bent toch ook niet meer dezelfde persoon als 10 jaar geleden?
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 01-09-02 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:50

Citaat:
Ik rook ook (ben van plan om ooit te stoppen) maar vindt het discriminerend om mensen hierop te beoordelen... Ik begrijp absoluut niet (Bart deze is voor jou Haha! ) waarom ik nu niet en als ik zou stoppen met roken wél interessant zou zijn...

Mijn motto is "je leeft maar 1 keer dus leef meteen lekker en doe wat je graag doet
" (niet al te ruim opvatten, pedofilie, andere criminele praktijken en hevig hard-drug-gebruik horen daar niet bij) Bij mij zit roken daar nou toevallig bij, als ik ooit dé man tegenkom die toevallig niet rookt zou ik er geen problemen mee hebben om te stoppen.
Heb het een keer gedaan (bleek achteraf echter niet dé man te zijn Haha! had ik ook verwacht maar de tijd die we hadden was leuk...) en ben ook weer begonnen. Ik zou het echter wel helemaal kunnen opgeven als hij het waard is, enkel nu heb ik er geen reden toe.

Jij leeft maat 1 keer en wil het meteen lekker doen, maar WIJ ook (Wij = niet rokers) alleen proberen wij het zo lang mogelijk te doen. Dit wordt beperkt door mensen zoals jij (De rokers) dat vindt ik pas gemeen!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:52

Een ex van mij vond roken een teken van gebrek aan karakter. Zo ver wil ik niet gaan, ik vind het gewoon vies. Punt.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:54

Lovely schreef:
Stoppen OMDAT een vent dat wil, dat doe ik dus niet. Stoppen omdat ik dat zelf wil, dat vind ik dus iets anders. De eerste tijd wordt je er echt niet leuker op hoor, dat is onzin. Na een tijdje misschien wel, maar dat weet je nooit zeker.

Ik zou nooit stoppen om me leuker te maken, wél omdat ik ooit van plan ben om er toch mee te kappen en waarom dan niet zo?
Als het niets is omdat ik de liefde van m'n leven ben tegen gekomen dan zal het wel zijn omdat ik zwanger ben. Stoppen zou ik zeker doen, niet om me leuker te maken of omdat hij het wil, wel voor mezelf of voor het ongeboren kind dat ik in me draag (maar ik wil eigenlijk helemaal (nog) geen kinderen dus de kans dat ik daarom stop is klein Haha! )

Ik zou het voor mezelf dus doen en als je partner het niet doet vindt ik dat een goede manier om te stoppen (maar doe het niet voor de eerste de beste)

Klinkt misschien een beetje stom...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:55

Als je jong bent, is iedereen beinvloedbaar. Als het in je omgeving stoer wordt gevonden om te roken doe je al snel mee. Als je in een omgeving bent waar paardrijden stoer wordt gevonden, ga je paardrijden. Hypothetisch gezien dan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 22:57

Laurake, het is 'makkelijker' om te stoppen als je iemand om je heen hebt die zelf ook niet rookt, dan pak je het nietrokende leven makkelijker op denk ik.

Romkabouter, dat geldt misschien voor sommigen, maar niet voor iedereen. FYI, ik heb roken nog nooit stoer gevonden en toch rook ik?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 23:01

Dat is ook zo, maar het was alleen om aan te geven dat veel jongelui dingen doen door invloeden uit hun omgeving. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan als puber als je je nergens wat van aantrekt en je eigen weg gaat.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-02 23:02

dan stond ik sterk ik mijn schoenen, maar ja daarvoor ben ik ook SUPERpepeijn Haha!