ik werk in een apotheek,en daar krijg ik soms ook de gekste vragen,maar ik blijf altijd heel serieus
(echt hoor,alleen moet ik achteraf dan vaak wel even lachen) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(echt hoor,alleen moet ik achteraf dan vaak wel even lachen) Snoevie schreef:wat grappig,ik rol hier zowat van mijn stoel
ik werk in een apotheek,en daar krijg ik soms ook de gekste vragen,maar ik blijf altijd heel serieus(echt hoor,alleen moet ik achteraf dan vaak wel even lachen)
) 
Emilia schreef:Snoevie schreef:wat grappig,ik rol hier zowat van mijn stoel
ik werk in een apotheek,en daar krijg ik soms ook de gekste vragen,maar ik blijf altijd heel serieus(echt hoor,alleen moet ik achteraf dan vaak wel even lachen)
wat voor vragen krijg je dan?
je kan je voorstellen dat ik achteraf even goed moest lachen
Lig hier echt dubbel, je moet er maar op komen

cloaca schreef:hahahaha ja heeeeeel slechtnee hoor
wat een preuts meisje dan

Quellian schreef:Ben ik de enige die hier de lol niet van inziet?

Shalimar schreef:Geweldige actie!!!Zoiets hoor je toch normaal te vinden? Wij verkopen bij de Hema ook condooms en ik doe niet moeilijk hoor....leg je alles uit wat je wilt weten....

Sannert schreef:Quellian schreef:Ben ik de enige die hier de lol niet van inziet?
Nee, Lia_ zag er ook de lol niet van in.
Waarom eigenlijk niet?
(jaja af en toe komt mn pubertijd weer ff terug en heb ik lol om dat soort dingen
)
.