Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Naz"]
He Karin, heb je een dirty mind?
[/quote]
Look who's talking...
[quote]
Maarum... ontopic, heeft Lonneke dat cadeau nou al eens gegeven? Of is ze druk aan het opblazen?
[/quote]
Eerste deel van de vraag: ja.
Tweede deel van de vraag: JAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH....
[quote="Jura schreef:Hallo geen woorden verdraaien anders gaan ze nog gekke dingen van me denken!!![]()
![]()
Citaat:Dit waren Maarten zijn woorden: laat ik nou net zo'n glij-ding van Maartje, Claudia en Derrick krijgen!!!![]()

Citaat:En ik zeg er lekker niets over!![]()

Ja hè, denk dat jullie het wel graag willen weten. Jullie hebben al zo vaak gevraagd wat het nu eigenlijk is en ik heb best wel medelijden met jullie dat ik erover zit te denken om jullie mee te delen wat ik nu eigenlijk gekregen heb. Het is niet paars, het is geen opblaasding en geen glijding oid, maar wat is het dan wel!?
Het heeft met paarden te maken en het is helemaal iets voor mij (zijn jullie al nieuwsgierig??
).

bedankt voor die waterkoker. Denk alleen dat jij hem het meest zult gaan gebruiken. Ik drink geen thee, dat weet je

Dames en heren.... van Susan en haar vriend heb ik een heerlijke fles whisky gekregen (die inmiddels al weer leeg is
). 
Karin"]
[quote="Maarten schreef:...dat ze dan een paarse rijbroek voor me gingen kopenTssss... Maarten in een rijbroek?? Dacht ut niet