Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lovely schreef:Karin, klopt wat je zegt. Maar volgens mij wordt de oude AMF situatie hier gewoon iets te sterk naar voren geschoven en dat hoeft toch niet echt zo op deze manier. Een aantal mensen weet niet eens waar het over gaat en dat roept dan weer meer vragen op.
Maar, als iedereen nou eventjes in de mesthoop gaat spitten, dan weet meteen iedereen wat er aan de hand was en hoe het niet moet.
Death_Squad schreef:Laui, (no offence) maar als jij iets niet meer leuk vind,.... maar anderen wel..... is dat een reden om in te grijpen? (is geen losse opmerking maar een voorzet).

laui schreef:als ik gister aanwezig was geweest had ik om het hardst mee gedaan en dan had ik vanochtend niet met slotjes gedreigd maar misschien vanmiddag.
Lovely schreef:Volgens mij is er een balans tussen moderaten en laisser aller. Dat lijkt mij niet hetgeen waaraan gesleuteld moet worden.
Laui! schreef:er zijn niet constant endurance berichten bij mijn weten. Er zijn zo af en toe eens wat wedstrijden, en dan komen er wat verslagen, maar verder toch echt niet.
Citaat:Er zijn genoeg mensen op kh daar niet van, maar als telkens topics van dezelfde mensen bovenaan staan is dat niet prettig voor anderen. Noem het een gebrek aan aandacht, maar ik dacht dat dat soort 'jaloezie' heel menselijk is (ze reageren wel op hem en niet op mij, hij heeft een streepje meer dan ik).
en begrijp wat jullie bedoelen.