Wie drinkt er hier bier , en wie niet ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 09:29

Trouwens, Straffe Hendrik (belgisch bier), Hoegaarden en Palm heb ik wel eens geheel vrijwillig achterovergeslagen. Straffe Hendrik vond ik erg lekker en Palm heb ik nog een foto van. Was nog te drinken ook, maar mijn paps bier (Hertog Jan) vind ik toch niet zo, dan zit ik echt te mummelen.
Ik blijf erbij: een lekker wit wijntje, of een gekoelde rode wijn (Bourgogne) met dit weer is ook érg lekker! En ik kan natuurlijk altijd nog aan de sterke drank gaan toch?

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 10:10

Yak, bah, nee, geen bier. Heeeeel af en toe eens een slokje, maar da's weer genoeg voor een tijdje. Alhoewel een tijdje geleden eens een witbiertje geprobeerd en dat was toch minder erg, maar een echte bierfan zal ik nooit worden. Ben toch meer een voorstander van de Breezer, Malibu, Pisang, Bessen enz enz.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:32

Doe mij maar wit bier op een terrasje, bij voorkeur Korenwolf. Kwijl

Het verschilt bij mij hoe bier valt. De ene keer kan ik een hele avond drinken, de andere keer smaakt het tweede biertje al niet meer.

Bavaria en Oranjeboom vind ik niet te zuipen, Heineken gaat nog wel, Amstel is alleen lekker van de tap, en Grolsch en Dommelsch eigenlijk altijd wel.

Maar om nou voor m'n plezier thuis een biertje te nemen, nou nee. Dan liever een koude Breezer! Lachen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:34

Ow telde witbier ook mee?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:36

Denk het wel ja, onder het motto 'rookvlees is ook vlees'. Tong uitsteken

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:44

Witte Raaf is dus ook witbier, zal wel de reden zijn waarom ik dat iets lekkerder vond.
Hier in Venlo drinkt iedereen voornamelijk Brand geloof ik, maar ik ben een absolute bier-leek dus ik kan het ook fout hebben natuurlijk Knipoog

Tutu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:21

BIER HIER, BIER HIER!!!!!!!!!!

*imke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:24

LEKKER!!!!!!!!! ik ben nog wel jong 13 Haha!:D:D:D maar ja mijn pa vind het goed met mate dan he??? vooral heineken met warm weer mmmmmmmmm maaruh ik heb gehoord dat je beier moet leren drinken ik vond het meteen al lekker maarja

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:31

Waarom steeds dat bier MOET leren drinken. Dat is wel zo'n flauwekul.
Je vindt het lekker of niet.
Vroeger ja, toen moest je het leren drinken, omdat gewoon water te verontreinigd was. Maar in Leeuwarden is dat een beetje uit de tijd Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-02 14:40

In Tinte (wattuh???) inmiddels ook , dus geef mijn flessie maar aan Tutu Haha!

Tutu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:41

hehehehe

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:50

mhhha soms wel soms ook helemaal niet liever breezer of gewoon frisdrank.
ik lust het wel.
trouwens we waren een weekend op stal met een paar bokkers en toen heeft sonja me verslaafd gemaakt een 1 of ander bier met wat er doorheen vergeet alleen steeds de naam dat was echt heeeeeeeeeeeeeel lekker!!!!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:55

Nimber schreef:
mhhha soms wel soms ook helemaal niet liever breezer of gewoon frisdrank.
ik lust het wel.
trouwens we waren een weekend op stal met een paar bokkers en toen heeft sonja me verslaafd gemaakt een 1 of ander bier met wat er doorheen vergeet alleen steeds de naam dat was echt heeeeeeeeeeeeeel lekker!!!!

Was dat Kriek (Lambik Haha! )?
Dat is bier met bessensap ofzo erdoorheen.... heel lekker!

Ik ben ook niet vies van een biertje, maar met dit weer ben ik VOOR een rosétje op het strand Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:57

Op het strand moet ik helemaal niets aan alcohol drinken, dan ben ik meteen drie dagen ziek...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:42

nee trapistenbier met... gliserine (kan dat zoiets )

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:34

Nimber schreef:

Eeehh...Gliserine Verward Als ik het goed heb, is dat zo´n glibberig spulletje wat in handcremes zit. Dat heb ik ook wel eens door zo´n brooddeeg gedaan, waarvan de kinderen figuurtje voor in de kerstboom gemaakt hebben *LOL* !
´T kan ook zijn dat ik er helemaal naast zit hoor Schijnheilig Knipoog !!!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:37

Nee ik ben niet zo heel erg gek op bier
Geef mij dan maar iets anders Bacardi breezer ofzo Haha!

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 21:39

ik lust wel bier, maar ik vind het nou niet echt lekker ruiken om eerlijk te zijn.
op een feestje laatst had ik een beetje TEveel gedronken, dus sindsdien kan ik geen bier meer ruiken (drinken ook ff niet meer...Misselijk)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 22:12

Ik lust het wel, maar om nou te zeggen dat ik het echt lekker vind...*LOL* Maar als het heel warm is helpt het wel goed tegen de dorst(of spa blauw *LOL* )...veel beter dan frisdrank Haha!

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 15:10

ik drink nooit bier,
heb ooit wel eens een slokje geproefd, maar lust het echt niet.
geen bier voor mij dus, ik drink nog liever niks dan bier.

als ik met een jongen zoen, kan ik gewoon proeven offie bier of wat anders heeft gehad.
ik vind die zoete drankjes dan toch toch echt wel lekkerder smaken hoor.

maarja, dat zullen niet-rokers ook wel van rokers vinden.
vergelijk het daar maar mee in mijn geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 17:12

Ja, heerlijk vooral met dit weer, eerst paardrijden en dan het terras en een heerlijk koud biertje nemen. Witbier smaakt mij ook goed, Corona met dit weer vind ik ook lekker. oliebol lust eigenlijk alle soorten alcohol wel, behalve de echt zoete likeurtjes.Maar wijn, bier, cognac, gin..............allemaal lekker!!

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:41

Vaak vind ik een biertje wel lekker. Als het warm is een een lekker witbiertje mjammie. En dan verder wel bier van Grolsch (tja achterhoeker he) of warsteiner en een palmpje gaat er ook wel in. Verder heb ik in Belgie al eens een heerlijk biertje gehad, maar die is hier niet te krijgen Huilen .

Haha! BTW Xono, Grolsch wordt in Groenlo/Enschede gebrouwen, Heineken o.a. in Zoetermeer en de Amstel komt geloof ik wel uit dezelfde fabriek als Heineken, maar de Grolsch en Heineken zijn de grootste concurrenten van mekaar. Haha!
Ken je dat plaatje niet van een paard dat uit een vat Grolsch staat te drinken en dat er een vat onder zijn buik staat, daar waar het afval er weer uitkomt in vloeibare vorm, daar staat Heineken op.

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 19:58

ik hou meer van sterke drank, maar een biertje krijg ook wel weg. Ik ben de afgelopen 3 weken in frankrijk geweest en daar heb ik ook veel panach gedronken en nog iets , uhm ben even de naam kwijt.. Richard! 45 % alcohol en smaakt naar anijs hmmm. Als je er water bij deed werd het wit, maar puur was het ook heel lekker.

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 23:18

Nimber schreef:

LOL! je bedoelt Grenadine, die doodordinaire Limonadesiroop die je hier prima doorheen kan mixen Haha!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 23:20

Ik drink het wel.........als ik na een tijdje blut ben, en een aardig stukje heen Haha!

Zo...als ik helemaal nuchter b en, vind ik het niet echt lekker, ook niet extreem ranzig.