t'is zomer op de radio

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 09:50

Tja, teer punt: soms wordt ik met mijn neus op de feiten gedouwd dat we terug verhuisd zijn naar Europa. In Canada was er dus altijd wel een kanaal waarop redelijke muziek werd gedraaid. In Finland is dat al een stuk minder en toen ik vorige week door Nederland en België heen kachelde met de huurauto was het zoeken naar een zender ook een ramp. Gevaarlijker dan een zaktelefoon zou ik zo zeggen, die programmering op de radio. Ook geen CD bij voor de huurauto, dus het was continue heen en weer flippen van het geblaat op alle zender tot aan het "lichte zomermuziekje" Frusty Ik werd er net niet autoziek van Boos!

Maar goed, wanneer komt er eens een fatsoenlijke radiozender naar Nederland?? Of Europa??

PS: In Canada en Amerika heb je dus ook veel bagger, maar er is dus ook echt van alles, zelfs wat reli-zender waar ze de hele dag over religie discussieren. Maar goed, ook dat is wel eens leuk voor de afwisseling en beter begrip van de autochtonen.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 09:57

Anneke schreef:
Hahaha, niet zo'n beste smaak? Vertel eens? *LOL*
Of bedoelde je alleen qua muziek?
Ik hou van alle muziek eigenlijk, als het maar wat met me doet, en tsja, aangezien ik van dit liedje vrolijk wordt... Haha!
Zou me nog haast gaan schamen ook als je die reacties leest.
Maar goed, erg veel inhoudt heeft het liedje niet bepaald, maar ik vind het deuntje leuk.
Het is niet mn lievelingsliedje hoor, hehehe, doe dan maar Angie Stone of zo.

HO! ik bedoelde dat je een slechte smaak had qua muziek omdat je zo'n waardeloos nummer kon waarderen maar wat lees ik in de laatste regel?! Angie Stone! WAT een dijk van een nummer he. DAt vind ik nu muziek.

MAar nu even de omschrijving van muziek, want ik heb het gevoel dat veel mensen toch niet weten wat dat is. Veel mensen noemen iets al muziek als het een samenstelling is van ritmische geluiden. MAar dat is niet zo, dat is slechts 1 facet ervan. Het is meer dan dat. Muziek doet beroep op je gevoel, en als je een beetje kritisch bent, komt er meer bij kijken dan de melodie van een kleuter met een standaard boem boem erbij. Muziek maken is ook een hele kunst die niet iedereen verstaat. het is maar voor weinig mensen weggelegd om echt mooie en goede muziek te maken. De venga boys en consorten verstaan die kunst niet. De betere artiesten met de betere muziek hebben ook een opleiding gehad in muziek! En dat verschil kun je echt horen.

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:21

Sjuimpje schreef:
LEona was net op 538...
Bij Edwin om mee te doen aan live 3 8

Heb ik ook gehoord vanmorgen. Haar eigen nummer vind ik niets, maar de nummers die ze speelde voor live 3 8 deed ze dan wel heel goed. Ze heeft best een heel mooie stem, jammer dat dat teniet wordt gedaan in dat k*t liedje.....

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:30

Ik luister niet naar de radio, heb lekker een mp3 server op mijn werk met mijn eigen muziek Lachen

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:57

Doe mij maar Bryan Adams, Here I am... Daar wordt ik zo licht als een veertje van, weet niet hoe het komt, maar als ik zijn cd op zet dan wordt ik helemaal licht in mijn hoofd! Zijn genoeg mensen die dat ook bagger vinden, maar ik krijg altijd een gelukzalige smile op mijn face, wat dat betreft mag 538 er wel zijn nu hoor!
Ga toch maar weer eens een BA cd kopen, Lachen

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:35

ja ik heb haar vanochtend ook gehoord (ik wist niet dat ze alternate voor Aida was) maar ik vond het super klinken, zat te swingen in de Jeep *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:37

hij komt weer!
Neeeeeeeeeeeeee, radio uit, EdZ imitatie aan en gillen maar! 'Blaaaaaaaaaaaaat'
Mailtjes sturen nú!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:56

joostvangestel schreef:
Maar goed, wanneer komt er eens een fatsoenlijke radiozender naar Nederland?? Of Europa??

Ik zei het al eerder: ben helemaal happy met Colourful Radio. Maar ja, helaas alleen op de kabel, dus niet in de auto te ontvangen. En beetje jammer ook dat ze daar toch tussen de Antilliaanse, Arabische en Franse nummers door ook stiekum Eminem draaien, maar over het algemeen wel relaxed. Kink FM is ook prima, maar ja, ook alleen op de kabel.

[Edit] silly typo [/edit]
Laatst bijgewerkt door Karin op 26-07-02 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 15:01

Freeze FM Lachen

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 17:19

Mijn advies: Koop een schotel!!!!!!!! Thuis luister ik naar RockAntenna en 's avonds naar HR XXL. Lekker rammen, tenminste als je Trance en alle variaties hierop wel een leuk opwarmertje voor uitgaansgevoel vind Knipoog . Ik luister alleeen op mijn werk naar 538 omdat dat het enige is wat zonder ruis te ontvangen is. In de auto heb ik tegenwoordig een radio/cd/ mp3 speler zitten dus dat betekend dat ik alleen nog maar naar schijfjes luister. Momenteel zit er een Depeche Mode mp3 cd-retje in

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 17:23

Depeche Mode is gaaf! Zonden ze dat nog maar uit...
Ik zit er trouwens over te denken mijn verzameling cd's naar mijn werk mee te nemen nu mijn baas op vakantie is. Lekker mijn eigen muziek luisteren. Is beter dan 538 waar nu opeens weer ruis doorheen zit en waar ze net iets te vaak Leorna draaien... brrrrrrrrrrr!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 17:32

Je hebt muziek en muziek, Leona dr liedje vind ik gewoon lekker vrolijk, en vergeet ik daarna snel, maar van échte goede muziek kan ik echt een brok in mn keel krijgen...
Zoals bv Alicia Keys of Angie Stone live, of een andere goede 'soulsista'.

Maar aan de andere kant, ik kan ook genieten van een lekker snel techno nummer.
Hahaha, ik ben varierend.
Gisteren kreeg ik een brok in mn keel van een nummer van iemand die een kur op muziek reed. Dat paste zo goed bij het onderdeel dat ze deed, alsof ze met haar paard danste, wauw, dat ontroerd me dan.

Muziek is zooooooo belangrijk voor mij. Ik zit ook echt áltijd mee te 'dingesen'met mijn hoofd. Kan nooit stilzitten als ik muziek hoor.
Ben trowuens verder niet muziekaal of zo, kan nog net 'vader jacob'plingelen op de piano. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 19:22

Ik heb het beruchte liedje nog niet gehoord maar wat ik echt afgrijselijk vind is Lauren met Sex me up, echt om te kotsen.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 19:41

Ja dát liedje, dat is nou echt een ontzettend poedersuiker, bleeeeeéeegh...