Pipo schreef:
Suzanne F. dat is die van stravinsky toch??, mooi ook weer op de hoogte, dus jij behoord toch tot de domme ezels die zich laat inpakken door een vrouw!!
of andersom het is maar net hoe je het bekijkt pipo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nimber"]
[quote="Lovely"][quote="Romkabouter schreef:Voor een vrouw maar 1 recht...
?
hahahaha
en die ezel...tja daarvoor heb ik geen man maar zou wel makkelijk zijn ja....Citaat:<knip>Vrouwen niet eerlijk tegen hun mannen
Of het nu gaat om een onschuldige verdraaing van de werkelijkheid of een keiharde leugen, maar liefst 94% van de 5000 vrouwen die meewerkten aan het onderzoek bekende wel eens een leugen te vertellen. 48% doet dit zelfs op dagelijkse basis. <plak>
SuperPepeijn schreef:*gniffel* ik mag die romkabouter nu al. maar pas op rommie die piep is gevaarlijk, die houdt van feministische blaadjes, dus heeft vast en zeker nog wel wat voor ons in petto.![]()
over pipo gesproken, doet je pc het alweer, of moet er een MAN naar kijken? *hehehe* want vrouwen en pc's....??

Llewella schreef:het is ook geen mening het is gewoon een feit. vrouwen en pc's gaan niet samen. trust me ik ben al bijna 7 jaar systeembeheerder en zat al achter de computer toen ik 4 was. en van storinkjes tot aan kleine rampen waar de brandweer aan te pas moest komen heb ik meegemaakt als vrouwen achter de pc zaten....laatst toch bijna vriendjes mobo gesloopt en zijn nieuwe XP 1800+ bijna laten doorbranden...
ik beschouw elke pc waar een vrouw achter zit als een bom die elk moment kan afgaan...
SuperPepeijn"]het is ook geen mening het is gewoon een feit. vrouwen en pc's gaan niet samen. trust me ik ben al bijna 7 jaar systeembeheerder en zat al achter de computer toen ik 4 was. en van storinkjes tot aan kleine rampen waar de brandweer aan te pas moest komen heb ik meegemaakt als vrouwen achter de pc zaten.
[quote="Llewella schreef:...laatst toch bijna vriendjes mobo gesloopt en zijn nieuwe XP 1800+ bijna laten doorbranden...
ik beschouw elke pc waar een vrouw achter zit als een bom die elk moment kan afgaan... 

SuperPepeijn schreef:ok uitzonderingen altijd! er zal wel een klein stukje man in je zijn (da's een groot compliment hoor!) zelf ben ik begonnen met de sinclair, en dan niet zo'n zx of 81 (die heb ik ook gehad), maar de echte 1e computers, de uitgebreide rekenmachines, met maar liefst 4k geheugen! eat this bill gates!
Hoe zou ik dat in godsnaam als een compliment moeten zien?
SuperPepeijn schreef:als je computermannen het vertrouwen gegeven hebt dat je pc's niet laat ontploffen terwijl je toch een vrouw bent, dan is dat een groot compliment! (en een grote uitzondering).
) Nou die komt dus mooi niet in de buurt van mijn compu volgende week he!?