Wat heb je aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 18:43

me zwarte broek en zwarte sokke een licht roze truitje met me roze vest en de rest....jaaahhh...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:14

Nu heb ik mn cavallo rijbroek aan, met mn groen/beige sokken van burlington original *breda hippique gekocht Haha!* daarop een beige truitje van Dubbster, daaronder een zwarte BH, en een babyblauwe string! Haha! Ohja en ook nog gewone sportsokken, en mn rode schoenen van 2-morrow, die heb ik altijd naar stal aan. Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:24

Nu op dit moment Tong uitsteken heb ik een spijkerrok aan, zwarte lage schoenen met aan de linker- en rechterkant twee witte strepen, een wit truitje met babyblauwe letters en een witte blouse. Scheve mond

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:52

Ik heb nu een lichte stretch spijkerbroek aan met beetje wijde pijpen.
Een roze yes or no shirtje met bloemetjes, en halve mouwen en de uiteinden lopen dan wijd. Witte halve sokjes en m'n blauwe nike's Cool En een zwart petje op en een bruine elastiek in Lachen En daaronder... gaat jullie niks aan Tong uitsteken

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 22:02

Ach, ik kan opzich wel meedoen aan dit schunnige topic Knipoog

Ik heb een zwarte spijkerbroek van cars aan, witte sportsokken, mijn witte (nja...inmiddels grijs van de modder Knipoog) nikes aan, een soort van beige met donkergrijze mouwloos overhemd aan...en het ondergoed laat je maar aan je fantasie over Knipoog Overigens draag ik GEEN BH's meer sinds ik een aantal kilo's lichter ben geworden Knipoog *LOL*

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 07:42

Wat belachelijk dit.

Nou vooruit:
Mijn werk kleren van Kros, dus roude trui. En spijkerbroek. De rest gaat je niet veel aan