Cody"]
[quote="Pipo schreef:Ik ben van mening dat een man die kan lezen ook kan koken.
VANDAAR!!! mijn vriend is dyslectisch
En Desiree, idd wij vrouwen moeten wel...

[/quote]
Met dyslexie kun je wel lezen hoor!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maarten schreef:Hmmmm.... liegen en koken...?Ik kan de link niet helemaal leggen, maar als ik zeg dat ik goed kan koken, dan lieg ik niet
Weet alleen niet met welke hersenhelft ik dat doe... ik doe het meestal op gevoel
![]()

Eyes"]
[quote="Maarten schreef:Hmmmm.... liegen en koken...?Ik kan de link niet helemaal leggen, maar als ik zeg dat ik goed kan koken, dan lieg ik niet
Weet alleen niet met welke hersenhelft ik dat doe... ik doe het meestal op gevoel
![]()
Barb schreef:Bij zowel de man als de vrouw zijn de hersens door 2 gedeelt, het verschil is echter dat ze bij een vrouw afzonderlijk van elkaar kunnen
werken. Hierdoor kan de vrouw vaak 2 dingen tegelijk, bijvoorbeeld
praten en een boek lezen ofzoiets.

Desiree"]
[quote="Barb schreef:Bij zowel de man als de vrouw zijn de hersens door 2 gedeelt, het verschil is echter dat ze bij een vrouw afzonderlijk van elkaar kunnen
werken. Hierdoor kan de vrouw vaak 2 dingen tegelijk, bijvoorbeeld
praten en een boek lezen ofzoiets.
dit is niet fout dit is juist goed, dat van jou klopt ook maar daarom is dat van mij nog niet fout
het is wetenschappelijk bewezen. SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:Die heb je gelezen in het moppenboek van rode oortjes denk ik, zo'n blaadje moet je niet serieus nemen hoor!

. Lovely schreef:Pipo, volgens mij ook hoor, maar het duurt altijd even voordat de heren inlopen op de wetenschap van de dames, be patient!
Eyes schreef::( Grmpf![]()
Gezien de inhoud van dit topic en ook dat andere anti-mannentopic (hoe ziet de ideale man eruit?), denk ik dat het hoog tijd wordt voor een ander topic.
Hoe ziet de ideale vrouw eruit???
, maar waarschijnlijk is het antwoord: blond, strak, grote boezem, niet te slim, zodat de man het gevoel blijft houden dat ie op een voetstuk staat, ze moet hem adoreren, goed kunnen koken, en fantastisch in het huishouden ( boven en beneden zuigen, en onder de .........) Desiree"]
[quote="Lovely schreef:Pipo, volgens mij ook hoor, maar het duurt altijd even voordat de heren inlopen op de wetenschap van de dames, be patient!

Eyes schreef::( Grmpf![]()
Gezien de inhoud van dit topic en ook dat andere anti-mannentopic (hoe ziet de ideale man eruit?), denk ik dat het hoog tijd wordt voor een ander topic.
Hoe ziet de ideale vrouw eruit???
Lovely"]
[quote="Desiree"][quote="Lovely schreef:Pipo, volgens mij ook hoor, maar het duurt altijd even voordat de heren inlopen op de wetenschap van de dames, be patient!