leugenachtige vrouwen (onderzoek)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:39

Cody"]
[quote="Pipo schreef:
Ik ben van mening dat een man die kan lezen ook kan koken.

VANDAAR!!! mijn vriend is dyslectisch *LOL* Lips are sealed Schijnheilig

En Desiree, idd wij vrouwen moeten wel... Tong uitsteken
[/quote]

Met dyslexie kun je wel lezen hoor!!

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:44

Maarten schreef:
Hmmmm.... liegen en koken...? Verward Ik kan de link niet helemaal leggen, maar als ik zeg dat ik goed kan koken, dan lieg ik niet Haha! Weet alleen niet met welke hersenhelft ik dat doe... ik doe het meestal op gevoel Schijnheilig *LOL*

Kijk Maarten, en dat laatste, GEVOEL, dat is weer iets wat mannen veel bezitten. Dat natuurlijk aangeboren gevoel om iets goed te laten smaken. Verder zijn mannen inderdaad gezegend met twee hersenhelften. Waar o waar heb ik het volgende ook al weer gelezen????
"Het probleem bij vrouwen is dat ze slechts twee hersencellen hebben. En die zijn dan nog meestal in conflict met elkaar".

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:48

Pipo schreef:
Met dyslexie kun je wel lezen hoor!!

Weet ik maar hij leest dingen dubbel enzo dus dubbele ingrediënten Verward Schijnheilig *LOL*

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:50

Ik ben blij dat mijn mannetje heeel goed kan koken (hij heeft vroeger een restaurant/hotel gehad en een aantal snackbars).

Bij zowel de man als de vrouw zijn de hersens door 2 gedeelt, het verschil is echter dat ze bij een vrouw afzonderlijk van elkaar kunnen
werken. Hierdoor kan de vrouw vaak 2 dingen tegelijk, bijvoorbeeld
praten en een boek lezen ofzoiets. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:52

Eyes"]
[quote="Maarten schreef:
Hmmmm.... liegen en koken...? Verward Ik kan de link niet helemaal leggen, maar als ik zeg dat ik goed kan koken, dan lieg ik niet Haha! Weet alleen niet met welke hersenhelft ik dat doe... ik doe het meestal op gevoel Schijnheilig *LOL*

Kijk Maarten, en dat laatste, GEVOEL, dat is weer iets wat mannen veel bezitten. Dat natuurlijk aangeboren gevoel om iets goed te laten smaken. Verder zijn mannen inderdaad gezegend met twee hersenhelften. Waar o waar heb ik het volgende ook al weer gelezen????
"Het probleem bij vrouwen is dat ze slechts twee hersencellen hebben. En die zijn dan nog meestal in conflict met elkaar".
[/quote]

Die heb je gelezen in het moppenboek van rode oortjes denk ik, zo'n blaadje moet je niet serieus nemen hoor! Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:58

Pipo schreef:
Die heb je gelezen in het moppenboek van rode oortjes denk ik, zo'n blaadje moet je niet serieus nemen hoor! Haha!

niet? en die feministische blaadjes van jou dan? Cool

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:58

Barb schreef:
Bij zowel de man als de vrouw zijn de hersens door 2 gedeelt, het verschil is echter dat ze bij een vrouw afzonderlijk van elkaar kunnen

fout fout fout. Het is juist bij vrouwen zo dat ze juist beide hersenhelften SAMEN goed kunnen gebruiken waardoor ze bijvoorbeeld beter kunnen communiceren. En bij mannen is het zo dat een bepaalde hersenhelft weer wat meer ontwikkeld is, waardoor ze wat meer orientatievermogen zouden hebben.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:01

Desiree"]
[quote="Barb schreef:

fout fout fout. Het is juist bij vrouwen zo dat ze juist beide hersenhelften SAMEN goed kunnen gebruiken waardoor ze bijvoorbeeld beter kunnen communiceren. En bij mannen is het zo dat een bepaalde hersenhelft weer wat meer ontwikkeld is, waardoor ze wat meer orientatievermogen zouden hebben.
[/quote]

nee nee nee dit is niet fout dit is juist goed, dat van jou klopt ook maar daarom is dat van mij nog niet fout het is wetenschappelijk bewezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:02

SuperPepeijn"]
[quote="Pipo schreef:

niet? en die feministische blaadjes van jou dan? Cool
[/quote]

Die lees ik alleen voor de pret, en neem ze niet serieus!!! Haha!

Maar ik begrijp dat er een club mannen is die de rode oortjes wel serieus nemen, dat is te merken in omgang.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:08

Pipo schreef:
Maar ik begrijp dat er een club mannen is die de rode oortjes wel serieus nemen, dat is te merken in omgang.

Lips are sealed *LOL* *LOL* *LOL*
Nu is het oorlog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:08

Cody"]
[quote="Pipo schreef:

Lips are sealed *LOL* *LOL* *LOL*
Nu is het oorlog Haha!
[/quote]

Hahaha, kom maar op Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:10

HIhihihi, wat een sukkels om de omgangsvormen en normen uit Rooie oortjes als voorbeeld te nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:10

Iemand behoefte aan een uitleg over de hersenhelften, in welke hersenhelft welke talenten verborgen liggen en hoe de verschillende delen met elkaar communiceren en vooral WAAR het misgaat (bij de heren dan vooral)???

Pipo, volgens mij ook hoor, maar het duurt altijd even voordat de heren inlopen op de wetenschap van de dames, be patient!

Overigens ben ik behoorlijk op de hoogte hoe de boktmannen koken... Lips are sealed Lips are sealed Schijnheilig Schijnheilig .
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-07-02 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:13

Lovely schreef:
Pipo, volgens mij ook hoor, maar het duurt altijd even voordat de heren inlopen op de wetenschap van de dames, be patient!

daar zijn ze anders wel hard mee bezig hoor! op de medische wetenschappen zijn al meer vrouwelijke studenten dan mannelijke. DAarbij schijnen er meer meisjes vwo te doen dan jongens, en op de lagere opleidingen is het eerder andersom. Ook zijn de schoolresultaten van meisjes vaak gemiddeld hoger. Natuurlijk was IK weer eens een keer een uitzondering.....

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:13

Boos! Grmpf Boos!

Gezien de inhoud van dit topic en ook dat andere anti-mannentopic (hoe ziet de ideale man eruit?), denk ik dat het hoog tijd wordt voor een ander topic.

Hoe ziet de ideale vrouw eruit???

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:15

Start maar op, ben benieuwd!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:16

Eyes schreef:
:( Grmpf Boos!

Gezien de inhoud van dit topic en ook dat andere anti-mannentopic (hoe ziet de ideale man eruit?), denk ik dat het hoog tijd wordt voor een ander topic.

Nou opstarten maar zou ik zeggen!! Haha! , maar waarschijnlijk is het antwoord: blond, strak, grote boezem, niet te slim, zodat de man het gevoel blijft houden dat ie op een voetstuk staat, ze moet hem adoreren, goed kunnen koken, en fantastisch in het huishouden ( boven en beneden zuigen, en onder de .........)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:16

Eyes schreef:

Die bestaat niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:18

Desiree"]
[quote="Lovely schreef:

daar zijn ze anders wel hard mee bezig hoor! op de medische wetenschappen zijn al meer vrouwelijke studenten dan mannelijke. DAarbij schijnen er meer meisjes vwo te doen dan jongens, en op de lagere opleidingen is het eerder andersom. Ook zijn de schoolresultaten van meisjes vaak gemiddeld hoger. Natuurlijk was IK weer eens een keer een uitzondering.....
[/quote]

Desiree, ik bedoelde niet wetenschap als in academisch, maar meer dat heren er meestal langer over doen om bepaalde dingen te weten te komen. Meer soort traagheid zeg maar.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:19

Eyes schreef:

Doet het huishouden en koken als je moeder,
in het bed gewillig, maar alleen als jij daar zin in hebt.
heeft geen tegenspraak en geeft geen geld uit zonder toestemming.
Ziet er uit als een badpak model.
Bedient je alsof je een 5 jarige bent.
Laatst bijgewerkt door orri op 03-07-02 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:20

Bedachtzaamheid dus!

Anoniem

Lovely"]
[quote="Desiree"][quote="Lovely schreef:

[/quote]

Desiree, ik bedoelde niet wetenschap als in academisch, maar meer dat heren er meestal langer over doen om bepaalde dingen te weten te komen. Meer soort traagheid zeg maar.
[/quote]

Je bedoelt dat voor het antwoord tot een van de hersenhelften is doorgedrongen. Vervolgens naar de hersenhelft gevoel gaat, en vervolgens naar de hersenhelft verstand, en dan weten hoe je je gevoel moet omschrijven, en vervolgens het nog moeten typen Haha!

Anoniem

Jullie vergeten nog iets heeeeeeel belangrijks!!!
Echt waar hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:21

Uhhm, wat dan?? je mag het ook pben hoor!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:22

Pipo schreef:
Uhhm, wat dan?? je mag het ook pben hoor!

Ditto Haha! *LOL*