(en het komt niet zelden voor dat het me zacht gezegd erg tegenvalt wat er onder superrrrrrr mooi wordt verstaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Absolute spotprijzen!
Citaat:Zo goed als nieuw!
Karin schreef:Laten we het wel even netjes houden.
Net als in het taalbloopertopic geldt hier de regel: géén namen noemen en ook géén verwijzingen naar namen.
Citaat:Über geil
Citaat:*Schopt
Citaat:*Schopt mee
N_atasjaa schreef:Citaat:Über geil
Op bokt is alles über, terwijl dat woord in de normale spraaktaal nooit gebruikt word (iig niet in mijn omgeving)
Citaat:hij kent de oefeningen tot en met Z1 dressuur en wordt in de training op dit niveau gereden
Uums schreef:Citaat:hij kent de oefeningen tot en met Z1 dressuur en wordt in de training op dit niveau gereden
Op wedstrijden komt hij echter uit op L2-niveau
N_atasjaa schreef:Citaat:Über geil
Op bokt is alles über, terwijl dat woord in de normale spraaktaal nooit gebruikt word (iig niet in mijn omgeving)
Citaat:hij kent de oefeningen tot en met Z1 dressuur en wordt in de training op dit niveau gereden
Citaat:Ik heb liever iemand met maat 46 voor me in een bikini die persoonlijkheid uitstraalt dan iemand met maat 34 die zo dom is als het achtereind van een koe.
Elles schreef:Als reactie op het te koop zetten van een paard:
"Ow, wat een leuk paardje. Het is dat ik geen plek heb, maar ánders...."
Citaat:ik vind hem echt super gaaf en zoek altijd al zo'n mooi en leuk paardje. Maar ik heb het geld er alleen nog niet voor wel ben ik aan het sparen. Maar veel succes met de verkoop en ik hoop dat je een leuk adresje voor hem vind want hij is echt enorm leuk
Citaat:vind het een geweldig dier
lijkt veel op mijn merrie vind ik
zou hem zo willen hebben voor de endurance maar red het niet 2 paarden te rijden vandaar dat ik mijn eigen merrie ook verkoop
houd me ogen open voor jullie
Citaat:wat een prachtig paard!!
jammer dat wij thuis geen land hebben
Citaat:Eigen commentaar: (hier staat een enorme opsomming van ruiterfouten die je doen afvragen waarom het bewuste paard sowieso nog in staat is om zijn ene been voor het andere te plaatsen)
Citaat:Ik weet niet of het hier goed staat, maar tem anders maar een mod.