Bericht van Purno uit Almelooooooooo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:35

Purno schreef:
Aaaaaaahhhhh... het valt allemaal wel mee hoor. purno is volwassen en heeft het daarom gewoon over volwassen zaken gehad die het leven veraangenamen Haha!

Zal ik jullie geruststellen? Het ging over typische endurance-onderwerpen zoals stevig beenwerk, maar eigenlijk vooral over uithoudingsvermogen... Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 14:39

droog beenwerk is belangrijker hoor, natuurlijk moet je niet van die satéprikkerpootjes onder een volgevreten swinelike paard hebben, maar toch.

Enne, uithoudingsvermogen? Waarin (als ik vragen mag)?

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:06

Kijk... voorbeeldje: Ameretto kan na 35 km endurance nog steeds doorgaan... ik heb wat bepaalde zaken betreft ook een dergelijk uithoudingsvermogen... Schijnheilig Verder zeg ik niets. Lips are sealed

hihi.... Laudine... wat zijn we toch nieuwsgierig!! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:10

Purno schreef:
...ik heb wat bepaalde zaken betreft ook een dergelijk uithoudingsvermogen... Schijnheilig

Ook al wordt het nachtwerk, toch? Schijnheilig

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:11

Jij hebt hem door, maar dan moet ik de volgende dag wel lekker uit kunnen slapen Knipoog

Hmmm... dit is allemaal wel heeeeeeeeel erg oftopic Haha!

Slotje?? *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 15:14

Mag ik dan een ECHTE diehard zijn...
Ik kan nl. dik 50 km endurance en daarna nog dóórgaan, en die brave bier van mij ook...
Enne Nachtelijk Uithoudingsvermogen heb ik ook, ik ga geen voorbeelden geven, want dan daalt het niveau toch wel heel erg... Dus zo bijzonder ben je nou eenmaal niet Purno, behalve dat paarse schaatspak dan, maar verder stel je gewoon écht niets voor! }>