Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:08

Lovely"]
[quote="Pipo schreef:
Mannen die goed kunnen dansen, vooral vanuit de heupen daar zijn hele leuke stellingen over......................... Haha!

En wat dacht je dan van paardrijden? Gaan we er wel even van uit dat de betreffende man ook kan zitten...
[/quote]

Hahaha, daar heb ik minder ervaring mee, heb iets tegen paardenmannen!! vooral springruiters, maar ik kan me er wel een voorstelling van maken!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:09

JoT schreef:
Inmiddels ben ik er wel achter dat niet zoeken niet werkt, wel zoeken ook niet en dat je echt geen leuke mannen tegenkomt in de trein, de supermarkt of bij de afhaalbalie van de chinees.

Klopt helemaal en hetzelfde geldt voor cafe, restaurant, tankstation, snackbar, kapper, schoenmaker, bakker, slager en noem maar op. Niet lachen, maar ooit kwam ik een bijzonder interessante man tegen bij de tandarts. Toen ik net van mijn behandeling terug kwam merkte hij op dat ik zo'n stralende lach had en dat terwijl geen van de 4 verdovingen nog uitgewerkt was Haha!, DAT noem ik versieren op niveau.

Citaat:
Mijn match bestaat heus wel, alleen is ie gewoon op wereldreis momenteel. Of zoiets.

Het is te hopen dat ie binnenkort terug komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:12

Pipo"]
[quote="Lovely"][quote="Pipo schreef:
Mannen die goed kunnen dansen, vooral vanuit de heupen daar zijn hele leuke stellingen over......................... Haha!

En wat dacht je dan van paardrijden? Gaan we er wel even van uit dat de betreffende man ook kan zitten...
[/quote]

Hahaha, daar heb ik minder ervaring mee, heb iets tegen paardenmannen!! vooral springruiters, maar ik kan me er wel een voorstelling van maken!! Haha!
[/quote]

Het heeft iets te maken met wat 2 vroegere instructeurs tegen me zeiden over zitten. Dat ga ik hier maar niet uitleggen, dat is meer iets voor op rijtechnisch Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 11:13

Ik weet het al, heb zelf les gegeven, en sommige mensen vragen of je dan een keer zonder paard wil voordoen hoe je moet zitten. Op een overdreven manier. Ik deed dat niet, voor schut!!, maar mijn mannelijke collega deed het altijd voor. Lag in een deuk van het lachen!!! dus ik vat het nu helemaa!!!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:50

Ach ja...ik kan me het gevoel aan de ene kant wel voorstellen: aan de andere kant heb je als vrijgezel ook lekker veel vrijheid. Je hoeft niet te overleggen wat je vandaag samen zult eten, wie wat kijkt op tv, waarom je weer per se tot 's morgens vroeg met je vriendinnen op stap moet *LOL*
Ik heb nu bijna 4,5 jaar een vriend en ik heb hem leren kennen tijdens het stappen. In een kroeg of discotheek lopen vaak de meeste vrijgezellen rond. Verder kom ik op vakantie altijd wel een paar leuke jongens tegen, de sfeer is dan lekker relaxt en iedereen is vrolijk.
Dus boek eens een weekje zon en kijk wat er van komt Haha!
Of doe mee aan een Big Brother-achtig iets daar schijn je ook snel verliefd te worden Verward Offeuh doe mee aan Chatchoice of wat dan ook Schijnheilig En anders...gewoon lekker je gang gaan, dan komt die man vanzelf wel op je pad, echt waar.
Mijn zus is 25 en ook sinds een jaar vreselijk wanhopig op zoek, want haar biologische klokje begint te tikken maar zoeken helpt helaas niet.
Geduld is een schone zaak al is het makkelijk praten als je zelf voorzien bent Knipoog

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:00

Ik heb via internet de man van mijn dromen ontmoet!!! Haha!

Was ook al weer een dik jaar vrijgezellig en voor de gein (zaten ons te vervelen op het werk) een Persoonlijke Pagina aangemaakt op Lycos (love@Lycos) En van het een kwam het ander.

Eerst een maandje gemaild en gechat en zo en toen kreeg ik met Sinterklaas een heel mooi en luxe cadeau op mijn werk Vingers aflikken
Dag er na ontmoet en sindsdien hebben we elkaar niet meer losgelaten Haha!
Was als een soort liefde op het eerste gezicht. En nee, het is geen wierdo, het is een hele lieve, zeer intelligente, humoristische en leuke vent. Kwijl
Ik had het zelf ook niet verwacht, maar zoals je ziet.................op ieder potje past een dekseltje Cool

Dus dames (en heren) gewoon even proberen (ook al mocht je niet op zoek zijn, je leert er wel leuke mensen door kennen!)

Have fun

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:01

Het allerbeste kun je nog gaan werken bij een van de grootste advocatenkantoren van het land, het maakt niet uit welke je kiest, bij allemaal is er een klein overschot aan vrijgezelle mannen (die al jaren druk zijn met carriere en maatschappelijke status en dus nogal eenzaam en wereldvreemd dreigen te worden).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:11

Gewoon niet zoeken, komt vanzelf!!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:12

Ga chatten Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:15

Ik heb een man voor Laura in de aanbieding. Ik heb haar een pb gestuurd Haha!
Wie weet is het wel wat voor haar. Hij is wel geinteresseerd in een date met haar iig Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:16

Lovely schreef:
Het allerbeste kun je nog gaan werken bij een van de grootste advocatenkantoren van het land, het maakt niet uit welke je kiest, bij allemaal is er een klein overschot aan vrijgezelle mannen (die al jaren druk zijn met carriere en maatschappelijke status en dus nogal eenzaam en wereldvreemd dreigen te worden).

Die mannen zijn natuurlijk niet zo moeilijk te versieren ook omdat ze springen om aandacht en bruisen van onzekerheid?

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:46

he hallo
ik heb ook een profiel bij love@lycos, damndaar krijg je soms reacties van mannen pffff waar halen ze het vandaan
aan de ene kant wil ik graag een vriend maar hoor maar aan de andere kant ook niet das toch erg? Haha!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:55

Tja, sinds Lycos op de tv is geweest, heb ik het idee dat de site wat achteruit holt qua netheid en zo. ik moet zeggen dat ik er geen rare mannen ben tegen gekomen. Ja, eentje, maar dat zal ik maar niet vertellen Misselijk

En over die advocaten................niks mis mee, onzeker?? Nee hoor, merk er niks van Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:07

nou een advocaat kan goed van pas komen Haha!
wat dacht je van een automoteur ook altijd handig !!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:18

kojack schreef:

Ja, zo lust ik er nog wel een paar... Maar dan liever geen tandarts of gynacoloog, want werk en prive moet wel een beetje gescheiden blijven Haha!.
Advocaten zijn best leuk hoor en notarissen ook wel, af en toe een beetje vakidioot, maar dat hoort erbij geloof ik.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:29

Afbeelding

vinden jullie dit niet leuk? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:36

r0b1n schreef:
Afbeelding

vinden jullie dit niet leuk? Lachen

Nee! Wie is dat? Je buurjongen?

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 14:37

Hoezo robin, gooi je jezelf in de aanbieding? Schijnheilig

Misschien moet ik amar een topic openen welke boktman een boktmeeting-date met mij wil, krijg ineens ook verdachte pb'tjes Extreme duivel Schijnheilig

Enne Katrien, zie je PB.

Ineens blijkt dat op zoek gaan meer mogelijkheden opent dan niet op zoek zijn haha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:57

Citaat:
kojack schreef:

Je moet je aanpassen aan de dingen die je nodig hebt in je leven, dus als je auto kapot is een automonteur, je huis verbouwen een bouwvakker, ga zo maar door Haha! Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:59

Lovely"]
[quote="JoT schreef:
Inmiddels ben ik er wel achter dat niet zoeken niet werkt, wel zoeken ook niet en dat je echt geen leuke mannen tegenkomt in de trein, de supermarkt of bij de afhaalbalie van de chinees.

Klopt helemaal en hetzelfde geldt voor cafe, restaurant, tankstation, snackbar, kapper, schoenmaker, bakker, slager en noem maar op.
[/quote]

NIET WAAR! Ik ben mijn huidige vriend tegengekomen in de snackbar. (ja, echt!). Heel typerend voor onze levenswijze helaas... Hij was daar een vaste klant & buurman, en ik was ex-werknemer en vaste klant. We zijn daar aan de praat geraakt over pc's.
Hij is daar heel handig mee, hij heeft mijn pc voor me weer gemaakt (had nogal wat virussen) en heeft zelfs bokt.nl ingesteld als m'n startpagina! Daarna heeft ie me mee uitgevraagd. Gezellig wezen stappen, maar meer niet. Toen heeft ie me 'ontvoert' naar het strand van Scheveningen (2 uur rijden met de auto...) om naar de zonsondergang te gaan kijken, tja... Dat was zo romantisch, toen was ik verkocht....
Achteraf gezien was het voor ons beiden liefde op het eeste gezicht. Hij viel mij meteen op toen ie binnen kwam stappen, en later bleek het omgekeerd ook zo te zijn. Ik was totaal niet zoekende en genoot van m'n vrijgezellen bestaan.

Mannen met paarden hoef ik niet, die weten alles altijd beter over paarden, en dat lijkt me dus helemaal niets... Ieder z'n eigen hobby's hoor!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 15:20

als iemand nog dit soort types in de aanbieding heeft (ik weet dat mijn smaak waarschijnlijk wel verschilt met de meeste van jullie Knipoog) dan hoor ik het graag...

Afbeelding

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 16:07

maar mensen, ookal ontmoet je het lekkerste ding avnd e buurt in een supermarkt, wat heb je daar dan aan??

Ik bedoel, hoe kom je in een supermarkt nu aan aanspraak? En hem dan meteen uitvragen ofzo, van mn leven niet! Ik ben wel weer echt zo iemand die iemand nog redelijk moet kennen wil ik uberhaupt iets verder denken. En avn in elkaars winkelmandje kijken daar leer je iemand ook niet echt van kennen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:32

Laura schreef:
maar mensen, ookal ontmoet je het lekkerste ding avnd e buurt in een supermarkt, wat heb je daar dan aan??

Ik bedoel, hoe kom je in een supermarkt nu aan aanspraak? En hem dan meteen uitvragen ofzo, van mn leven niet! Ik ben wel weer echt zo iemand die iemand nog redelijk moet kennen wil ik uberhaupt iets verder denken. En avn in elkaars winkelmandje kijken daar leer je iemand ook niet echt van kennen Haha!

Nou, dat zeg je nu wel. Maar stel dat je een aardig uitziend iemand ziet slepen met flessen drank, chips, kaasjes etc. Feliciteer diegene eens spontaan. Als ze je wat glazig aankijken, zeg dan dat het er op lijkt dat er een feestje is.
Oh ja, rond kerst en oud en nieuw, moet je hier wel mee uitkijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:33

Noukie schreef:
als iemand nog dit soort types in de aanbieding heeft (ik weet dat mijn smaak waarschijnlijk wel verschilt met de meeste van jullie Knipoog) dan hoor ik het graag...

Afbeelding

Helaas, op het moment heb ik zo niemand voor handen die hier op lijkt, volgende week misschien wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:34

Laura schreef:

Heb ooit een keer gehoord dat er een supermarkt is waarbij je 2 verschillende kleuren mandjes hebt, een voor nietvrijgezelle en een voor wel vrijgezelle. Maar of ie nog steeds bestaat?????
Van mijn leven niet dat ik daar naar toe ga. Vind het wel heel desperate.

Noukie, sorry,. vind het geen aantrekkelijke man. Beetje glad naar mijn smaak. Ik val op de echte leuke man, niet zo'n algemeen lekker ding( zo'n afgetraind type, spierdebielen noem ik het altijd maar), maar gewoon zo'n leuke interessante man.