Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StOoRzEnDeR

Re: Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:08

onze halve school beweerd dat ik verliefd ben op een jongen van school en das dus niet zo want kheb een heel lief vriendje....
val ik op school in de pauze van de trap af recht in de armen van die jongen.....nou is het alleen maar erger geworden....

en een keer geprobeerd de tweeling broer van men exvriend te zoenen toen ik pas iets met hem had....en ik maar denken waarom wil ie nou niet....stink ik uit men mond ofzo...(dat was echt erg)

BabsieJana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 19:18

hahah
ik lig helemaal dubbel hiero

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 19:48

Citaat:
en een keer geprobeerd de tweeling broer van men exvriend te zoenen toen ik pas iets met hem had....en ik maar denken waarom wil ie nou niet....stink ik uit men mond ofzo...(dat was echt erg)

jeetje, dan sta je best voor joker zeg?
Hoe is dat nou verder afgelopen dan?

Careano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:08

Mn zus is toen ze d'r scooter net een dag had, in de sloot gereden Haha, oeps. De hele manege heeft het gezien en sindsdien heet ze slooteendje

Ach ja, blunders, die heb ik elke dag. Zeg domme dingen die ik eigenlijk niet zo bedoel maar dan zo uit m'n mond komen (snap je )? En ik stoot heel vaak alles, vooral m'n hoofd. Dus heb nu de bijnaam eierkoppie met deukjes. Ahum.

Heb ook wel eens een heel gesprek begonnen met een vrouw die ik totaal niet kende, dacht dat het m'n moeder was

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:34

hij heeft me uitgelegd dat ie niet marco was maar eric en ik had echt zoiets van...wat maak je me nou en pas na 10 minuten snapte ik dat hij dus de tweelingbroer was...
ik wist niet eens dat ie een tweeling was maar ja dat de binnenkomer van de eeuw....als ik een van de twee nu tegenkom moeten we nog steeds lachen en het is toch al zo'n 4 jaar geleden haha

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 16:43

abigaillover schreef:
Ach ja, blunders, die heb ik elke dag. Zeg domme dingen die ik eigenlijk niet zo bedoel maar dan zo uit m'n mond komen (snap je )?

ik snap et overkomt mij ook heel vaak

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:11

ik had vandaag een blunder durf er bijna niet over te praten....
ik ben een keer tegen een muur aangereden met mijn paard en heb toen alle2 mijn sleutelbenen gebroken en als ik nou een truitje met spagetiebandjes aan heb zakken de bandjes wel eens af....
vandaag zat ik op stage op een jonge schrikachtige vos en na het tweede rondje draven zakte het eerste bandje af niet lang daarna het tweede bandje maar ik kon de bandjes niet terug omhoog doen want het gevolg is waarscheinlijk dat men knol aan de kletter zou gaan....nou zonder bandjes ging mijn truitje ook steeds lager hangen en op een gegeven moment reed ik in mijn BH door de bak...ok truitje hing halverwege maar ok 3 van die vieze mannen aan de rand van de bak grrrr na 5 minuten heeft mijn stagebegleider het paard ff vastgepakt zodat ik de bandjes en truitje weer omhoog kon doen heb meteen ff mijn bh bandjes om de bandjes van mijn truitje heen gedraaid zodat het niet meer zou gebeuren ooooh schaam me zo en ik moet morgen weer naar stage

Roossje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:17

oew stoorzender die is echt beschamend ja mijne valt dan nog wel mee, ik was in de klas aan het kletsen en toen wou ik beginnen men huiswerk en lees ik dat op roep opeens ipv gunst ofzoiets heel hard geil, iedereen naar mij kijken, en ik werd helemaal rood ik weet echt niet meer waarom ik gunst en geil doormekaar haalde

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:19

haha ja das ook erg....iedereen kijken natuurlijk

AnneXI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:55

Zelf kan ik even geen blunders bedenken (toch wel raar, ik heb er zo veel) maar ik ging gister dus met een paar vriendinnen Midget (of hoe je het ook schrijft) golfen. Ze waren daar aan het sproeien. Dus er vormde zich een mooie (gore modder) plas. en jaaa nu komt het.........
Mjn vriendin krijgt het dus voor elkaar om op een stuk te struikelen waar geen steentje ofzo lag en midden in die plas te belanden.

Haar hele broek was bruin ze had een wit shirt aan met een vest. Het shirt was helemaal bruin en op het vest zaten maar een paar kleine spatjes. Heel haar gezicht zat onder, zelfs in haar mond.

We hebben ons echt dooood gelachen

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:44

Ik heb een week op krukken moeten lopen omdat mn vriend met een bureaustoel over mn teen heen reed. Met hem erop dus he! Deed pijn, maar het was wel super grappig!

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:56

omg, zitte echt dingen tussen waar ik niet meer van bijkom

Moet wel eve goed nadenken om een blunder van mezelf..
Nee.. kom er straks wel op

Tivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 22:52

Gister nog...
Fiets ik door de hoofdstraat van 'mijn' dorp,zie ik op de hoek van de straat de beste vriend van mijn vent staan.
Dus ik fiets heel sneaky keihard op die jongen af en geef hem van achter een beuk op zijn rug...
Draait ie om..
Is het een heel ander iemand
Hij was nog boos ook

En mijn moeder ging de glazen potjes in de glascontainer gooien die bij de supermarkt staat.
Loopt ze daar met een doos vol met glazen potjes,struikelt ze tégen mij aan...
Daar gingen wij met zijn tweeën midden op de parkeerplaats,met allemaal potjes over ons heen..God wat hebben we gelachen
(en elke keer als we langs die glascontainers lopen:
zullen we nog ff gaan liggen mams? )

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:38

En ik ben vanmorgend wakker geworden met een oranje hand en 2 oranjebruine voeten. Voor de rest, gewoon nog spierwit!! Zelfbruiners !!

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:17

Hahahahaha ik kom niet meer bij!! Die scooter in de sloot gereden!!! Prachtig!!!

Ik heb een keer andermans elektrische tandenborstel in de toilet laten vallen, op ponykamp en veel meer maar moet ik even denken!

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 23:00

Ik weet er nog wel 1 van mijn vader, die sprong een keer uit de vrachtwagen, recht in een hondendrol met zijn slippers, heb ie die slippers meteen weg gemieterd en op zijn sokken verder gegaan

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:25

StOoRzEnDeR schreef:
onze halve school beweerd dat ik verliefd ben op een jongen van school en das dus niet zo want kheb een heel lief vriendje....
val ik op school in de pauze van de trap af recht in de armen van die jongen.....nou is het alleen maar erger geworden....

zoiets zie ik mezelf ook nog wel doen

bakkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:47

pratend met 2 naast elkaar over straat fietsen,en dan tegen een geparkeerde auto knallen
vrolijk staan praten over dat je dat rokje toch zo leuk vind (in de winkel dus) je dan omdraaien en wildvreemde zien staan die je heel raar aankijkt
in een cafeetje ofzo iemand die je kent laten verschieten bij wijze van hallo,en die persoon kende je dan helemaal niet

Zildjian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 22:59

Hahaha, dat zijn idd grappige acties

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 12:35

ik had het gister over dit topic met een vriendin van mij en ze zegt zo jaaa dan staat jouwn verhaal met die vinger er zeker ook al bij (was dit eigenlijk al een beetje vergeten)

op de middelbare school waren ik en 2 vriendinnen dus altijd samen enzo we hadden altijd de zelfde excuses enzo blablabla haha
en toen hadden we tijdens engels alle3 geen zin dus op zoek naar een excuus.... (ik ht een snee in men vinger....)
toen zei Chantal: meneer ik doe niet mee ik heb buikpijn....
Jennifer zei meteen: ik ook niet ik heb hoofdpijn...
waarop ik zei: ik doe ook niet mee want ik heb vingerpijn daarbij mijn vinger naar voren wijsend.....
hele klas dubbel natuurlijk de leraar had het niet meer en ik kon zo door de grond zakken vreselijk was dat waarom dacht ik niet na voor ik dat zei....grrrr op zo'n momenten haat je jezelf dus egt.....achteraf wel heel erg om gelachen.....

bloempie186

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:22

op school heel fanatiek van een trappetje springen en dan niet zien dat het plafon ook lager wordt....tja dan knal je dus keihard met je voorhoofd dr tegenaan

ook zeg k altijd de verkeerde mensen gedag! dan blijk k die mensen niet te kennen....
of ik wil ook wel eens denken dat bestuurders van auto's mij gedag zeggen, terwijl ze eigenlijk de fietser achter me bedoelen

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:56

wat zijn er maar veel mensen die de verkeerde mensen begroeten....ik heb dat eigelijk nooit (maar ik ben dan ook beroemd )

maar als het mij zou overkomen zou ik waarscheinlijk gewoon tegen die persoon gaan kletsen alsof ik diegene al jaren kan (daar ben ik gek genpeg voor)

MarjaG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:12

Een blunder, gelukkig niet van mijzelf..... Ik was een van de toeschouwers.

Je in een bus niet goed vasthouden. De chauffeur maakt een noodstop en je maakt een schuiver, belandt op schoot bij iemand...... die een doos met slagroomgebak vast had. Je staat op en degene bij wie je op schoot zat probeert de volledig geplette doos weer in zijn vorm terug te duwen. ( alsof het gebak dan ook weer in zijn oorspronkelijke vorm terug gaat)
Uiteraard heeft de hele bus zich bescheurd van het lachen

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:25

oeoeoeoeh das ook banketstaaf
hier weer een nieuwe....
struikelen over een mini hond en dan in de armen van de hoefsmid vallen en de hele manege staat je raar aan te kijken....

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:29

ik had kaugum aan me kont.. maar het leek onwijs op vogelschijt Heb me vest er maar voor gehangen...