Citaat:Ik was met jorien (vlieg) naar thunder aan het fietsen en toen waren we er bijna zegt ze: "Wacht even, ik moet even van mijn fiets vallen" (ze wou gewoon even afstappen om wat te pakken)
ik versprak me gewoon joh
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cody schreef:Hmz zo reed ik een keer buiten toen we net een puppy gekocht hadden, voordat ik de weg overstak liet ik het paard halthouden en zei "ZIT"
![]()
![]()

) Karin schreef:Nog een in die categorie: ik was laatst aan het groomen voor m'n zusje op een wedstrijd. We waren bezig met het tuig, allebei aan de linkerkant van het paard, ik met de martingaal, zij met de singel. Ineens gaat ze bovenop m'n voet staan en in een reflex geef ik haar een schop met de zijkant van m'n andere voet. Zij verontwaardigd: 'Hee, ik ben geen paard!'.
Cody schreef:Of ik op de manege vroeger: wil je de hork even aangeven? (hooivork)

)

"

Kais schreef:Ik had ook zoiets lekker doms: We hadden 'n proefwerk Duits en toen had ik 'umziehen' met 'n ander woord 'gekruist' en had ik 'abziehen' ervan gemaakt. Duz later kwam ik die leraar tegen, zei die dat ik 'abziehen' in m'n proefwerk had gezet, dat betekende duz 'aftrekken'