Domme opmerkingen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 09:30

Citaat:
Ik was met jorien (vlieg) naar thunder aan het fietsen en toen waren we er bijna zegt ze: "Wacht even, ik moet even van mijn fiets vallen" (ze wou gewoon even afstappen om wat te pakken)

ik versprak me gewoon joh Knipoog

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 09:49

haha ja in de mac drive in Den Helder maken wij ook altijd rare opmerkingen, gaan we alles heel raar uitspreken enzo zodat ze ons niet verstaan en dan later bij het afrekenen praten we gewoon normaal.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 09:58

Citaat:
haha ja in de mac drive in Den Helder maken wij ook altijd rare opmerkingen, gaan we alles heel raar uitspreken enzo zodat ze ons niet verstaan en dan later bij het afrekenen praten we gewoon normaal.

ik bedoel als je achter de headset zit, in t hokje dus Lachen (ik werk bij de mac)

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 10:02

ja dat snap ik, maar dat moet voor die medewerkers toch lachwekkend zijn.

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 10:11

nah, als je t zo'n 20x op een dag hoort wordt t wel een beetje vermoeiend Gaaaap ...Maar t is wel leuk als er zo'n ouwe vent komt die gewoon echt niet snapt hoe het werkt....

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 12:24

Ook leuk bij de Mc drive: 15 kipnuggets bestellen. Meestal zeggen ze dan: dat hebben we niet hebben, we hebben alleen 6,9 of ? (weet ik ff niet meer).
Vervolgens vragen: hoeveel is 9+6?
Dan blijft het meestal even stil en daarna "wilt u er ook iets bij drinken?"
Geweldig!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 12:41

Cody schreef:
Hmz zo reed ik een keer buiten toen we net een puppy gekocht hadden, voordat ik de weg overstak liet ik het paard halthouden en zei "ZIT"
Frusty Frusty Frusty

Nog een in die categorie: ik was laatst aan het groomen voor m'n zusje op een wedstrijd. We waren bezig met het tuig, allebei aan de linkerkant van het paard, ik met de martingaal, zij met de singel. Ineens gaat ze bovenop m'n voet staan en in een reflex geef ik haar een schop met de zijkant van m'n andere voet. Zij verontwaardigd: 'Hee, ik ben geen paard!'. Haha!

(Moet er wel bij zeggen dat ik net 5 minuten daarvoor Ameretto een rotschop had verkocht omdat hij enorm stond te kl*ten bij het kalkoenen indraaien. Het zat er dus nog vers in... Haha!)

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 13:11

Karin schreef:
Nog een in die categorie: ik was laatst aan het groomen voor m'n zusje op een wedstrijd. We waren bezig met het tuig, allebei aan de linkerkant van het paard, ik met de martingaal, zij met de singel. Ineens gaat ze bovenop m'n voet staan en in een reflex geef ik haar een schop met de zijkant van m'n andere voet. Zij verontwaardigd: 'Hee, ik ben geen paard!'. Haha!

Hahahaha zie het helemaal voor me. Zo zou het bij mij en mijn zus ook kunnen gaan. En dan die serieuze gezichten erbij *LOL*

Die van Margreet bij de Mac met de Kipnuggets is ook erg leuk Haha!

Of de vraag als je naar Vlieland gaat, dat mensen vragen: "gaan jullie met de auto?"
Nee met de BOOT haha. Tuurlijk doelen ze op het meenemen van de auto maar Vlie is een autovrij eiland dus een leuk inkoppertje altijd.

De moeder van mijn vriend laatst: Hebben jullie al nieuwe lammelellen gekocht? (lamellen) Lips are sealed *LOL*

Of ik op de manege vroeger: wil je de hork even aangeven? (hooivork) Slapen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 14:16

Cody schreef:
Of ik op de manege vroeger: wil je de hork even aangeven? (hooivork) Slapen

Haha, op die Australische stal had ik het altijd over de 'sweeper' als ik de bezem bedoelde. Ik kon het echte woord voor bezem ('broom') namelijk maar niet onthouden. Op een gegeven moment gingen ze 'm daar zelf ook maar 'sweeper' noemen. Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 15:36

Hahaha als ik dit lees lig ik echt helemaal dubbel!

* Wij hebben een leraar levensbeschouwing, hij was zo aan het vertellen over het christendom en wij luisterden niet, wij waren druk in discussie, dus hij zo: EN NU HOUDEN JULLIE JE T*RINGKOPPEN DICHT!

* Van de week bij geschiedenis, hij riep zo: Priscilla!
Dus ik dacht dat hij bedoelde dat ik stil moest zijn, maar hij bedoelde dat ik op moest schieten met werken, dus ik zo: Ik doe niks! Lips are sealed

* Van de week was ik met een vriendin op de gang, maar ik had een snee in mijn vinger, dus ik moest dat natu urlijk aan haar vertellen, dus zei zo: Nou beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee.
Dus ik vond hem wel lachen dus ik liep zo naar een ander meisje, die had ook een snee in haar vinger (ja allebei op hetzelfde moment gesneden Haha!)
En toen zei ik perongeluk tegen haar : Beter een vinger in je snee dan een snee in je vinger *LOL*

* Bij ons voor de school komt in de pauze altijd de ijsboer, dus ik haal zo'n ijsje, maar je mag de school niet binnen met ijs, dus vorige week ging ik de school in, en toen liep ik naar mn vrienden, dus toen kwam de concierge langs en die zag dat ik een ijsje had.
Dus ik moest naar buiten toe. Ik loop zo de trap af, naar benede en toen weer de andere trap naar boven en met een omweggetje weer naar mn vrienden toe, maar de concierge stond daar nog steeds Haha!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:09

hahaha dit is kei grappig!
We haden zo'n leraar die atijd als hij boos was ging stotteren.
Toen hij boos was: Nu ben ik toch echt een aangerant........... (stilte)

uehhhh. aangebrandt Haha! *LOL*

Cynnie_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 15:28

Hahahah dis echt leuk Haha!

Keb er ook nog wel een paar:

Mn moeder: Cynthia, zei je iets?
Ik: Nee
Mn moeder: Ow nou, houdt je mond dan!

Ennehm.. een vriendin int studiehuis: "Zijn er nog leraren in de buurt? Ik heb honger namelijk Haha!"

Tessa: "Ik krijg een nieuwe mob"
Nicole: "nee joh, moet je niet doen, dan ga je knoeien met je hormonen"

En me wiskunde leraar... die gast heeft echt een draadje los ziten.. kan niet anders Tong uitsteken

"Die hond heette Ponent, en toen hebben we um af laten maken en toen heette die Exponent."

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 02:03

Citaat:

....ik snap m niet.... Bloos

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 14:42

vlieg schreef:
Citaat:

....ik snap m niet.... Bloos

Verward ik ook niet Verward

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 14:57

whaha,van die ponent! Haha!
en die van ludo is ook heeeeeeeeeeeeel komisch!en van margreet,hoe bedoel je,dr zit een blontje bij de kassa?{of hoe je het bij de mac ook mag noemen?}
ow,en die van avantilover,whahahaha!!!!!aangerant,hoe kun je het zeggen als leraar zijnde;)

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 14:58

is 'mob' niet vlaams voor brommer ofzoiets? (misschien is dit op zich wel weer een domme opmerking, hoop van niet natuurlijk Haha! )

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 19:07

een biologie lerares zei bij ons in de klas eens vol overtuiging dat er cocaine in koffie zit. Wij verbeterde haar dat het caffaine is,maar ze bleef volhouden dat het cocaine was!Duurde ongeveer 5 minuten voor ze in de gaten kreeg wat ze eigenlijk zei! Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 19:14

Een keer bij uitgaan ging ik drinken halen: "Mag ik een passoa-sinaasappelsap?" Die barman keek me echt zo aan van Verward En toen zei mn vriendin: "San...tis een passoa-jus!" Haha!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 21:38

Rieja schreef:
is 'mob' niet vlaams voor brommer ofzoiets? (misschien is dit op zich wel weer een domme opmerking, hoop van niet natuurlijk Haha! )

Mob is toch gewoon de logische afkorting voor mobieltje

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 21:40

Nog maar eentje:

Leerling zit te praten
Leraar: Hou eens met ratelen
Leerling: Ik ratel niet, ik praat. Ik heb nog geen kunstgebit

En hier eentje, maar ik weet niet of die wel kan:

Leerling zit met haar tas voor zich op tafel
Leraar: Doe die bult eens weg, dan kan ik die andere bulten beter zien

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:34

Mijn allereerste alcohol ervaring. Ik heel stoer (geen idee hoe jong ik was) op een feest van oma tegen de ober:

"Mag ik een bessen?
ober: "On the rocks?
ïk: "Nee, doe maar met ijs." Frusty

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:46

pebblientje schreef:
en van margreet,hoe bedoel je,dr zit een blontje bij de kassa?{of hoe je het bij de mac ook mag noemen?}

Ik wilde het niet zeggen, maar ik ben blij dat jij het even doet! Haha!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 10:04

een vriendin van mij moest met de engelsse les een adres van een website op zeggen, zegt ze:

wee wee wee dot bbc dot co dot uk

EN dat dat www zo lekker op ze engels uitgesproken, nou iedereen lag dubbel enz ij vatte het niet, dus ik zeg het is dubbel u, nou ik had het niet meer dat was toch zo slap!!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 11:17

Ik had ook zoiets lekker doms: We hadden 'n proefwerk Duits en toen had ik 'umziehen' met 'n ander woord 'gekruist' en had ik 'abziehen' ervan gemaakt. Duz later kwam ik die leraar tegen, zei die dat ik 'abziehen' in m'n proefwerk had gezet, dat betekende duz 'aftrekken' Frusty

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 11:39

Kais schreef:
Ik had ook zoiets lekker doms: We hadden 'n proefwerk Duits en toen had ik 'umziehen' met 'n ander woord 'gekruist' en had ik 'abziehen' ervan gemaakt. Duz later kwam ik die leraar tegen, zei die dat ik 'abziehen' in m'n proefwerk had gezet, dat betekende duz 'aftrekken' Frusty

grinnik, die is ook wel grapsig. Wij hadden een vreselijke ranzige leraar duits (zijn er meer van geloof ik) en ik denk dat hij hele ranzige verhaatljes ging ophangen als hij dat gezien had bij een meisje!