Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Karin"]
[quote="Minne schreef:En natuurlijk My little pony, mijn collectie zit ergens in een doos op zolder. Mijn trouwe blauwe Firefly ligt daar nu ergens te verkommeren.

want het een en ander herinner ik me toch nog. Al voel ik me niet zo
. Naar catweazel keek ik altijd graag en als we nu nog zo'n man zien lopen die er enigzins op lijkt noemen we hem catweazel (ja, ik weet het: heel erg). Mijn my little pony's en het kasteel en het babyhuis staan idd ook op zolder. Hmm, mijn kleren zullen wel niet spectaculair zij geweest aan gezien ik toen nog een kleine gup was.Karin schreef:Die Converse All Stars waar Sibold het over heeft, die had ik ook. Mijn eerste paar uit '88 (donkerblauw, nu vaalgrijs) heb ik zelfs bewaard, kan het niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te gooien.

Sibold schreef:Na de All-stars kwamen de Palladiums als ik het me goed herinner. Het grappige daarvan was dat wij die schoenen (in de kleur poep-bruin) al jaren geleden hadden om mee in de bergen te wandelen als we op vakantie gingen, terwijl we altijd werden uitgelachen ermee omdat ze het midden hielden tussen een gymp en een bergschoen. Toen heetten ze nog Palla-brouche ofzo...

Citaat:Als we dan op vakantie gingen (meestal naar Oostenrijk) mochten mij broertje en ik altijd brood en broodjes halen. Wat me moesten zeggen weet ik nog als de dag van gister: IJn wijssbroot oent tseen klijne wijsse breutgen...

)
Cowgirl schreef:De tijd van Dirty Dancing(ik mocht niet naar die film van mijn ouders erg he!) en Flodder(ook deze mochten we niet zien)