blundertopic!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 13:16

Midden in de nacht werd ik een keer wakker van lawaai in de kamer naast mij, alsof er een inbreker was.
Boven lag de rest van de familie te slapen maar ik durfde niet naar boven omdat ik dan langs 'de inbreker' moest Schijnheilig
Hond gepakt en via de tuindeur naar buiten. In pyjama buitenom langs de straat naar de buren gerend om 3 uur 's nachts en daar de politie gebeld. Snel met de buurvrouw weer terug de wacht houden bij ons huis...en daar kwam de politie. Op het moment dat ze mijn tuinkamer (slaapkamer) instappen hangt mijn moeder boven uit het raam om te vragen wat er aan de hand was. "Er is ingebroken".
Mijn moeder komt slap van het lachen beneden want ze had net 10 minuten eerder haar nieuwe vriend uitgelaten Koe Had zelfs toen ze naar boven ging het tuinhekje nog gehoord wat ze wel vreemd vond maar dat was ik dus, op weg naar de buren *LOL* *LOL* *LOL*
Politie kon weer naar huis en ik vond het allemaal helemaal niet grappig. Boos!

Nu nog komt dit verhaal bij verjaardagen weer boven tafel Huilen

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 15:22

Ik was in Frankrijk in de supermarkt waar we dagelijks kwamen. Ik was met mijn ouders en mijn broer. We liepen zo door de supermarkt en ik zag mijn broer van die toast halen die we daar altijd hadden...ik moest toen intussen tijd de boter pakken en mijn ouders zouden alvast doorlopen naar het vlees. Ik kon die boter helemaal niet vinden dus dat duurde wat langer..mijn ouders waren inmiddels wat anders gaan pakken met het karretje maar ik liep vrolijk naar het karretje wat op precies dezelfde plek stond als ons karretje eerst en er zat ook die toast in...dus ik deed in dat karretje de boter en ik liep er mee weg. Inmiddels had die vent van dat karretje zijn vlees gepakt en liep naar zijn karretje...waarmee ik dus ineens wegliep... Bloos Enne ik hoor ineens allemaal frans geschreeuw achter mij...en die vent er rennend achter aan...en ut bleek dus zijn karretje te zijn... Bloos Haha! dus ik snel de boter eruit halen en op weg naar mijn ouders.... Lips are sealed Frusty Frusty Dom dom dom...enne toen kon ik ook nog geen frans dus kon ook geen sorry ofzo zeggen.... Scheve mond

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 18:03

ik toen ik heel klein was (3 ofzow)
bij de chinees
ik 'stikte' in een sliert (bami? of is dat rijst Haha! anders ist nasi )
dus ik sta op pak met me hand die sliert vast ( half in me keel )
en trek em terug ( LET OP TOEN IK 3 WAS *LOL* )
en roep keihard
IK HEB EM!!! Haha!
word er nu nog steeds mee gepest Huilen *LOL*

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:25

Hm, ik had laatst ook weer zo'n aktie..

Was laatst een meisje uit mn klas jarig

Ik: gefeliciteed!
Meisje: dank je wel! wanneer ben jij jarig?
Ik: 17 Juni!
Vriendin van me: ik ben ....-november jarig!(ben ff datum kwijt)
Meisje: Oh! Ik dacht dat ik laat 15 werd!
Ik: Wanneer ben jij jarig dan?? Frusty Lips are sealed

Echt weer zo'n aktie voor mij Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 22:42

VAn de winter kwamen er klanten, en ik liep toevallig langs, ze kwamen net uit de auto en ik kwam langs, et had net gevroren, en et was dus glad, ga ik PLAT op mijn bek voor die klanten! Bloos Ik schaam me nog rot als ik er aan denk..

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 21:55

vanavond vroeg de manege eigenaresse of ik even met emand anders hooi wou pakken, dus k pak een volle kruiwagen hooi en loop de lange gang in.
De kantne deur stond open en alle mensjes konden zo de gang inkijken.
Ik leuk met mijn kruiwagen de gang incrossen, heb ik niet in de gaten dat het de kantelkruiwagen is, ja hoor je raad het al, 1 steentje en de hele kruiwagen met hooi kantelt naar voren recht voor de open kantine deur Bloos hele gang onder het hooi, ik weer netjes opgeraapt en in de kruiwagen gedaan, had ik teveel voorin, donderd ie nog een keer Boos! Bloos .

of gister op MSN zat ik met steffi van bokt te msnen, maar zij plaatste een reactie op een topic en dat wou ik lezen dus ik wou zeggen Opschieten, maarja, ons toetsenbord is niet zo goed toets ik in opscheten met zon kwaad gezichtje erachter Bloos Boos! schandalig }>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 09:36

hmm, wat gaat er NIET mis bij mij?

Vorige week was ik de laatste die het pand verliet, ik moest dus het alarm erop zetten. Dus ik kom beneden, alarm erop, in m'n tas graaien naar de sleutels en inmiddels zit het alarm erop. Dus ik draai de deur van t slot (ik zit boven, dus de deur zit altijd al op slot als er beneden niemand meer is), ruk de deur open, gaat dat alarm piepen. Ik heb daar iets van 20 seconden gestaan: hou nou ohop! Maar dat deed hij niet, dus ik snel mijn code ingetoetst, en ja hij hield op. Op dat moment snapte ik nog niet hoe dat kon, maar nu snap ik het (we hebben thuis ook een alarm, dus zo'n nul ben ik nou ook niet, dit alarm heb ik er ook al tig keer opgezet, dus zo moeilijk is het niet), er zit een vertrager op het alarm. Eerst heb je 20 of 30 sec de tijd om uit het gebouw te komen (die ik rijkelijk had laten verstrijken) en je hebt 20-30 sec om het gebouw IN te komen. Dus vandaar dat de boel niet helemaal af ging. Dus ik daarna (met open deur) alarm er weer op, en oh wonder: HET GING GOED. De dag erna vertelde ik mijn baas dat iedereen om half zes al weg was (heel uitzonderlijk, meestal pas rond een uur of 6 dacht ik), en dat ik dus helemaal niets snapte van het alarm. Dus hij legt het me uit: ja dat snap ik wel, we hebben thuis ook een alarm. Schijnheilig
Eh, ik had gewoon een offday.... Frusty

En laatst had ik mijn beroemde akkefietje met de fietspomp van mijn zusje. Ik mijn band oppompen, zit dat ding muurvast, dus ik het er af rukken, verwond ik mezelf (keihard klangggg tegen de spaken). Ik geef m'n zusje haar pomp weer terug, zegt ze doodleuk: oh hij is nog heel. Dus ik gil keihard: maar ik niet meer! Ik had nl de klap opgevangen met mijn hand... Tr......

Verder heb ik natuurlijk dagelijks akkefietjes met allerlei apparaten, beesten, fietsen, auto's en andere dingen. Vanochtend nog, omdat ik straks vissen voor de vijver moet halen heb ik de auto mee. Ik kan tegenwoordig al iets zelfverzekerder rijden, dus het ging helemaal goed. Tot ik hier bij kantoor de inrit inmoet. Staat er een DOOS met haar auto in de inrit, en ik moest er nog achteraan, en ze bleef maar stilstaan. Dus ik zat kwaad te kijken, toeterde, en toen ging ze aan de kant (reed door). Bleek het één van de eigenaren van het pand te zijn... gelukkig stapte ik niet uit en begon te schelden, iets waar ik best zin in had, bovendien had ze me echt niet gezien (en niet gehoord, maar ok). Dus ik dacht: gelukkig heb ik niets gezegd etc, dat zou heel typisch voor mij zijn! Haha!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:18

op kamp zat erzo een echte stomme jongen waarmee iedereen wou en ik zei tegen me vriendin( wouw ik toch zeggen, iedereen wil met die gozer)
maar ik zei het tegen zijn lief, was natuurlijk heel kwaad en dan heb ik me uit de voeten gemaakt Haha!

Jive

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 16:53

ik heb ook een erge Haha! er is dus een meisje dat ik vaag ken . nou toen stond zij dus bij de snoepautomaten (dacht ik) en ik keek naar beneden en zei tegen haar he heb je nieuwe schoenen?? toen keek ik pas goed en zeg ik dat zij het niet was Bloos ik en mijn vriendin lagen toen echt in een deuk, en dat meisje ons aankijken :vage kinderen.
en ik heb ook heel vaak dan loop ik met mijn zus in een winkel en dan denk ik dat ze nog naast me staat (dus niet) en dan begin ik zo tegen 'haar' te praten keek ik op stond er helemaal niemand meer naast me Haha! Lips are sealed stond ik dus gewoon hardop in me zelf te praten\

een vrindin van me had ook een leuke blunder:we waren met school inparijs en er stonden allemaal mensen die water of frisdrank wilden verkopen,krijgt ze opeens een fles water in haar handen, dus zij zo nou bedankt .komt er opeens een of ander hysterisch wijf achter haar aan rennen die loopt de roepen you must pay!!, nou dat was ze niet van plan dus zij zo *in het ned.) nou hou je troep dan maar,en duwt die fles terug in de handen van die vrouw *vrouw kijkt verbaast* wij lagen echt in een deuk Haha!

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 17:11

samantha5 schreef:
haha wel grappig ik loop dat samen met mijn vriendin een krant 1x per week voor de lol. maar we lopen daar in een winkel centrum met flats maar je maar daar niet rijden met je fiets maar lopen. ik fiets dus zo het winkelcentrum in en daar staat altijd zo'n mannetje van de beveiliging en zegt jongedame afstappen en ik deed net of ik het niet hoorde. rent hij achter me aan het pakt mijn arm. dus ja toen moest ik wel lopen ik zeg tegen hem. gekkenhuis hb je niks beters te doen dan mensen van hun fiets af te trekken. ga liever wat rond lopen en wat aan die vage gasten doen (waren helemaal van de wereld hadden te veel gesnoven. laat hij me los loopt hij weg staat er op zijn rug POLITIE. nou dat had me wel weer een bon kunnen opleveren. de beveilging die mag dat niet. ik heb altijd een te grote bek.

ach en zo zijn er nog wel meer dingen die ik maar beter hier niet kan vertellen

'GESNOVEN? Lips are sealed

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 17:39

okee hier 1 van mijn blunders:
Ik was met een vriendin in de stad aan het lopen en we waren enorm melig toen zagen we ook nog een heel vaag ventje, wij lagen weer helemaal dubbel dus wij wijzen en na doen toen struikelde ik plat op mijn bek, kijk ik om me heen zie ik zo een iemand van regio nettv of zo iets en wat denkje roep mijn vader de volgende dag 'he denies ben jij dat nou of niet' Koe hadden ze het ook nog uit gezonden, ze zaten iemand te interviewen en je zag ons de hele tijd op de achter grond Frusty

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 16:25

ik maakte me er gister toch 1!!
Ik moet boekjes bij 3 banken halen voor ecomie dus ik met mn ma naar de banken toe.
Ik had alles wta ik nodig had op een briefje staan..
en ohhhh wat was ik toch melig!! damny!
Dusssuh ik zo oplezen 2/3 woorden en ik lag hellemaal dubbel
dat mens keek me aan van ja wa moet je nou die was zo sjago als de pest maar goed mn moeder had het maar overgenomen
ik was gister zooo melig
zeker doordat ik HEM! na 2 weken ofzo eidelijk weer een halve minuut heb gezien Verward
XXXangel

marouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:43

nou ik had ook es een leuk idee: Haha!

t was na school en ik fietste met een vriendin naar huis. die route die ik fietste, fietsen egt heel veel mensen en t was dus nog al druk. sta ik bij de stoplichten, zie ik bij t parkje een pion in t zand staan. ik verveelde me nogal en wou een rondje om die pion fietsen! maar ik maakte t rondje iets te klein en mn stuur klapte dus dubbel! lag ik daar in t zand! iedereen lachen en ik lag daar maar en wou ook nie weg! dan kon iedereen zien wie ik was! dus bleef ik nog maar ff liggen *schaam schaam* }>

ook een keer fietste ik (weer naar huis van school) en stond ik bij de stoplichten, naast een vriendin! maar zij fietste iets naar voren en ik stond dus naast iemand anders! maar dat had IK niet door! begin dus hele verhalen tegen dat mens(die ik niet kende) en t werd groen dus ik fietsen, pak ik haar arm weet je wel! zij keek me echt heel raar aan! en me vriendin: marous, wat doe jij nou???ken je haar?? nou ik weer kapot schamen!!!!! Frusty Frusty Frusty

en t laatst fietste ik met een groepje uit mn klas! we fietsten met zn drieen naast elkaar en ik fietste met een hand los en de ander op de arm van een vriendin! fietsten we een bult op zegt een jongen achter ons dat we moeten doorfietsten, dus ik ging alleen maar langzamer!! geeft hij een schop tegen mn fiets (aan de achterkant) en toen reed de fiets zo verder zonder mij en flikkert een paar meter verder ook neer! lag ik daar doodleuk op mn kont te kijken naar mn fiets! de volgende dag ging het hele verhaal leuk dorr de hele klas heen!!!
Cool Cool
nou en ik heb nog veel meer domme dingen meegemaakt, maar kwam er niet zo gauw op!!!!

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 12:15

ow marouska...wat heb jij met die fiets?
vooral die laatste...echt super cool!
ik ook een keer met uitgaan:ik loop zo heel statig van de trap,met zo'n lekker arrogant smoeltje want ik was sjaggie...blijf ik met mijn hak op een tree staan,en klapt mijn voet dus naar beneden...ik met m'n armen zwaaien enzo,sla ik iemand met mijn jas voor z'n bek,en lag ik uiteindelijk daar,op mijn rug te spartelen...hihihi
en iedereen ging opzij{niet mij ff een handje helpen hoor!}
ik schaamde me echt kapot{er waren net allemaal lekkere jongens,waar ik tussen viel,en wa bleek nou?de aller leukste had ik voor zijn bek geslagen Haha! Bloos Clown }hoe bedoel je,LOMP?????

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 14:04

Jerai lover schreef:
* Verder nog eentje van mijn broertje toen 'ie klein was en mijn moeder..... Mijn moeder loopt met mijn broertje onze hond uit te laten en verderop loopt een ander hondje, zo'n naakte chihauha, mijn moeder zegt dus tegen Niels, gatver, wat een vies hondje. Aan het eind van het rondje komt mijn moeder die vrouw met dat hondje tegen en Niels ging dat hondje aaien. Zegt 'ie dus tegen mijn moeder: "Mama, waarom vind je dit een vies hondje??" Haha!

whahaha dees is leuk!!
Zo weet ik er ook nog 1 over een kindje

We staan in Turkije, bij een kraampje, staan daar nog een man en een dochtertje.
Die man pakt een trui, vraagt aan de verkoper "wat kost deze?" zegt de verkoper: 25 euro. (Inturkije staat het bekend dat je moet pingelen) zegt dat dochtertje: "Oh pappa dat is helemaal niet duur voor zo'n goeie trui"

Wahaha kleintjes }>

Mijn 'ergste' blunder:

Bel ik mn vriendje op:
Wordt er opgenomen, dus ik zeg : hooi! hij: hoi (heel verontwaardigd). dus na een korte stilte zeg is, hoe issie? Hij: zal ik paul ff roepen?

whahahaha was het zijn vader Schijnheilig Moet je weten dat ik toen al ruim een jaar verkering had Frusty Kusje

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 14:10

Of je zit achter de computer, het blundertopic te lezen, begint te lachen en je ouders en honden kijken je heel stom aan Clown

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 15:25

Pinky_girl schreef:
Of je zit achter de computer, het blundertopic te lezen, begint te lachen en je ouders en honden kijken je heel stom aan Clown
hahahahahahaha inderdaad Haha! en dan wat is????? *LOL* Haha! Clown
XXXXX

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 23:35

eeehm....Wat dacht je van in een overvolle kroeg door de bar heen zakken?

of, als je uitgaat en een leuk liedje hoort heel hard meebleren, en dan verkeerd zingen?

offe, je sigaret verkeerd om aansteken?

Of, als je midden in de nacht even een fles bacardi gaat halen bij een vriendin thuis, zeggen dat je vriendin je moet helpen omdat je nachtblind bent, en vervolgens keihard tegen een deur oplopen?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 00:24

Ik was samen met mijn moeder een postkantoor in Parijs binnengelopen om geld te halen (ja, ja, voor de pinautomaten).

Ik had mijn geld, pak mijn moeder bij de arm en loop druk pratend met haar het postkantoor uit. Alleen vond ik het wat raar dat ze niet zo erg meeliep maar een beetje tegen leek te stribbelen. Ik kijk haar aan om te vragen waarom ze zo moeilijk doet was het mijn moeder helemaal niet maar een oud Frans vrouwtje Bloos Wat keek dat arme mensje bang Party!!

Mijn moeder stond nog in het postkantoor, hard lachend.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 00:31

mij"]
[quote="samantha5 schreef:
haha wel grappig ik loop dat samen met mijn vriendin een krant 1x per week voor de lol. maar we lopen daar in een winkel centrum met flats maar je maar daar niet rijden met je fiets maar lopen. ik fiets dus zo het winkelcentrum in en daar staat altijd zo'n mannetje van de beveiliging en zegt jongedame afstappen en ik deed net of ik het niet hoorde. rent hij achter me aan het pakt mijn arm. dus ja toen moest ik wel lopen ik zeg tegen hem. gekkenhuis hb je niks beters te doen dan mensen van hun fiets af te trekken. ga liever wat rond lopen en wat aan die vage gasten doen (waren helemaal van de wereld hadden te veel gesnoven. laat hij me los loopt hij weg staat er op zijn rug POLITIE. nou dat had me wel weer een bon kunnen opleveren. de beveilging die mag dat niet. ik heb altijd een te grote bek.

ach en zo zijn er nog wel meer dingen die ik maar beter hier niet kan vertellen

'GESNOVEN? Lips are sealed
[/quote]

hhhh....ohohohooooooooooohhhh!!!! FOEI FOEI FOEI!!! Schijnheilig