Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:uhm nog iets....maak voor je pa, ma vriend, vriendin maakt mij het uit wie..
bijv. met ei en er dan een beetje eierschil ertussen
Flauw he?
robin_love schreef:Sani schreef:Hmm...
1 april
Geschokt ergens naartoe kijken... De ander kijkt ook en jij maar lachen
Geld vastplakken op de grond, moet je maar eens opletten hoeveel mensen ernaar grijpen.
MOet jetrouwens wel 2euromunt doen.
omg je herinnert me aan een slechte dag
ik heb dat ook een keer gehad, voor een terras, met allemaal van die dronken lui, het was dorpsfeest, met die 2 euro munt
robin_love schreef:Sani schreef:Hmm...
1 april
Geschokt ergens naartoe kijken... De ander kijkt ook en jij maar lachen
Geld vastplakken op de grond, moet je maar eens opletten hoeveel mensen ernaar grijpen.
MOet jetrouwens wel 2euromunt doen.
omg je herinnert me aan een slechte dag
ik heb dat ook een keer gehad, voor een terras, met allemaal van die dronken lui, het was dorpsfeest, met die 2 euro munt
Citaat:Ik heb het ook een keer gehad ja, toen was ik een jaar of 6 en zag het al in de verte liggen, maar het was warm en de zon scheen erop dus dat ding was weer los gaan zitten.. en hoe lol is het om een stel volwasse mense met hun mond vol tande te zette als je als zo'n klein meisje dat geld pakt..![]()
was trouwens nog guldens toen
ijslanderfan schreef:whaha ja dat is ook een goeie
Die van robin_love is ook erg goed!
*dit jaar word de eerst keer dat ik aan 1 april ga doen
hier nog 1
In de fohn talkpoeder doen, dan krijg je dus een hele talkpoederstof wolk
GimGirl schreef:Ik ga de douche grap doen denk ik.. denk met een senseo zakje.. wil wel toch?? gaa ik van te voren eerst zelf douchen sochtends en dan ut zakje er in doen
haha
mango13 schreef:GimGirl schreef:Ik ga de douche grap doen denk ik.. denk met een senseo zakje.. wil wel toch?? gaa ik van te voren eerst zelf douchen sochtends en dan ut zakje er in doen
haha
Waar moet het zakje er dan in??*Niet blond
*