tja ik vind jody bernal op zich een dikke vette grote sukkel maar ik word altijd wel vrolijk van die vage liedjes van m... Echt van die liedjes waarbij je aan niets meer denkt. maar verder vind ik JB zum
Desiree
Geplaatst: 10-05-01 15:53
Ach Bart, gelukkig voor jou gelden die uiterlijke normen voor mannen een heel stuk minder zwaar dan voor vrouwen (die niet voor niets zo vaak gefrustreerd zijn en last van complexen hebben). Ik associeer muziek absoluut niet met een mooi uiterlijk, anders zou ik vroeger nooit een Prince fan zijn geweest, grinnik. Lenny Kravitz heeft wel een geil lijf maar is toch niet echt de man van mijn dromen. Ik kijk graag naar een mooie vent (maar omdat die normen voor mannen zo laag zijn, valt er voor mij weinig om naar te kijken). Mooie vrouwen zijn er wel zat, maar het lijkt er op dat een mooi uiterlijk en goede muziek niet zo samen gaan. Ik vind Jennifer Lopez een mooie meid, maar zou geen cd van haar hoeven. Dan geef mij maar Annie Lennox, Kate Bush en Tori Amos.
Thirza
Geplaatst: 10-05-01 22:55
ik heb m 2x life gezien en hij is KLEIN
Rachel
Geplaatst: 10-05-01 23:01
ja, k heb allus effies doorgelezen en ben tot een conclusie gekomen .......
HIJS EGT WEL LEKKURRRRRRRRRRR !!!!!
Cissi_D
Geplaatst: 10-05-01 23:03
Hij zou vast wel aardig zijn of zo, maar eeh, z'n muziek vinnik een beeeetje simpel
Marsje
Geplaatst: 10-05-01 23:09
De meningen zijn zeer verdeeld. Ik ga alleen af op zijn liedjes, ja ze klinken vrolijk maar zijn idd wel een beetje simpel. Amina, daar heb je dus wel gelijk in.
Riëtte, het waren geen samba-eieren, maar echte!! Ik was er ook, en heb gezien hoe verschillende groepjes jeugd dozen eieren en tomaten over het het smokkelden !
Ontario
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 10:41
Getver, weet je hoe stom ik het vindt dat ze iemand met zooi bekogelen! Gewoon vet min. Snorry hoor.