"draaaaaaaaank!" roepen klaas en kees. Suus springt zo snel van het bed af dat ze met haar voeten in de dekens blijft haken en gaat op dr bek. Gauw neem ik mijn kans en ren naar de minibar. "IK WAS EERSTE!!!" roep ik. "eh.....suus?" waarna ik toch maar even ga kijken of ze die val heeft overleefd
"wat doe je!!" zeg ik tegen Suus. "met poep stoeie" hoor ik uit de badkamer, waar ze haar blauwe plekken aan het koelen is.. yeah right, alsof dat nu nog werkt.
"zulle we uit gaan???" roep ik richting kees en klaas, die samen alle flessen uit de minibar hebben gehaald en ze allemaal aant proeven zijn. Suus en ik gaan ons opmaken en onze haren fixen, terwijl de jongens nu al bijna bezopen zijn.
Even later lopen we in onze minirokjes over straat. Het is vet druk en overal rijden feestende mensen in auto's. We zien een leuke club, er staan allemaal knappe jongens voor. "you can't go in here" zegt de uitsmijter, terwijl ie de jongens wel doorlaat, die ons heel hard uitlachen, en klaas steekt zn tong nog ff uit. "pleaaaaaaaaaase?" zeg ik. De uitsmijter buigt zich naar me toe en fluistert "it's gay night"! HIHI!!!!!!!!!!!
"Jaaa jongens dan gaan wij wel ff naar die club aan de overkant!!! Veel plezier!!!" en we lopen weg. "oja, en ik zou maar niet bukken als ik jou was!" roept Suus nog na.
*eindelijk binnen* "bestel jij ff wat te drinken Nicky?!" vraag ik haar. "wat zeggie Suus???" "ZUIPEN!!??" "JAAAA lekker!" oliebol nou moet ik het zelf halen.... dus wringen we ons tussen de menigte door: "wat een behaarde mannen he Suus?". Eenmaal bij de bar aangekomen: "twee bier lekkerding!" zegt Nicky blij. De barman kijkt ons verbaasd aan, "wat kijkt hij nou raar?" zegt Nicky, "euh ja schat we zitten in Spanje toch?" zeg ik... *5 min later* "ow maar we spreken geen spaans, toch?" zegt Nicky dan. "ik heb een leuk boekje mee genomen in m`n tassie, Spaans voor blondjes!" zeg ik dan. Nicky pakt die meteen af want ze wil natuurlijk indruk maken op de lekkere barmeneer en begint meteen te stotteren: "doos servetta?" de barman ligt helemaal in een deuk en blijkt Nederlands te praten...............