mededeling: opruiming

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 00:38

Ik doe ook mee!
Ik moet toch wat als ik op het veulentje zit te wachten Haha!
Moet zeggen dat ik me vanavond best even heb verveeld, was echt verslaafd aan het topic...

Wie was ook verslaafd?

(zie je wel, 't gaat vanzelf)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 00:49

Ik heb de hele dag een beetje onthand gezeten. Supersaai op mijn werk. 's avonds heb ik er niet zo'n last van omdat ik de hele avond op stal zit. Maar het is op dit moment akelig rustig op mijn werk, en als ik bok maak ik op zijn minst de indruk hard te werken. Ik vond bokt vandaag helemaal niets aan.

Wie vond er nog meer niets aan?

(Gaat inderdaad vanzelf!!! *LOL* *LOL* )

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 00:51

(Heel stiekem toch antwoord geven Bloos )

Ik was ook verslaafd. Soms een paar daagjes ertussen uit, maar ook ik zocht het topic veel op.

En een echte democratische beslissing is het imo zeker niet als je mede-moddies zeggen dat JIJ het moet beslissen. Dan blijft het een eenmans (vrouws) beslissing en dan is er imo geen sprake van democratie..... Knipoog

Een nieuwe vraag:
Zal ik, of zal ik niet?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 00:53

Doe maar wel, duurt nog een tijd voordat we ons record verbroken hebben.

Wie denkt ook dat we dat gaan halen?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 00:57

Ik ben er zeker van dat we ons record overtreffen.

Maar zullen we dan even voor de netheid een nieuw topic openen en beginnen met het antwoord op de vraag van Marije op het oude doorvraagtopic?

Of moeten we wachten tot de oude weer geopend wordt? Als dat al ooit gaat gebeuren? )

Of gaan we gewoon met deze topic door?
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 21-03-02 01:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:11

Het oude zal wel niet heropend worden, dus zullen we een nieuw topic moeten maken...

Maar wie trekt de stoute schoenen aan?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:13

Ik zal een nieuw doorvraagtopic openen.

Maar in welk forum kunnen we dat het beste doen? (in het Kippenhok wordt hij gesloten, dat weten we nu al)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:15

Vraag maar raak? De titel zegt het al...

Of het jeugdhonk, voelen we ons lekker jong Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:19

Nou ik heb de knoop doorgehakt. Doorvraag topic II is gestart in het Kippenhok in een poging om het oude record te verbreken of zolang als de moderator-god(en) het toestaat(n).

Kijk en reageer hier: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=47877

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:23

Ik doe niet mee *stampt met zijn voetje op de grond*

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 01:29

Hoeft ook niet. Ik reageer op heel veel topics niet omdat het mij niet interesseerd.
Maar dat betekend toch niet dat ze niet mogen?

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 09:33

Hallo,

toegegeven: dit onderwerp ging echt nergens over. Toch had het wel een bepaalde sociale funktie. Denk maar aan al die arme mensen die achter een firewall zitten en helemaal geen ene messenger of zo aankunnen. Daarvoor was het doorvraag-topic toch wel een soort van uitlaatklep.

Ik kan overigens niet echt zeggen dat ik naar bokt kwam voor het doorvraagtopic, of dat ik het zelfs wilde volgen. Op zich was het heel onschuldig. Het was een beetje zoals het weer: het interesseert me niet wat voor weer het gisteren was, maar ik interesseer me voor het weer dat het nu is en in de direkte toekomst. Op zich was het een snelle manier om gedachten op een bepaald niveau uit te wisselen.

Jammer dat het over is, maar we vinden wel weer een nieuwe uitlaatklep. Verder was het een geslaagd experiment.

Een toevoeging: het topic stond in het kippenhok. Volgens mij was het wat dat betreft een van de meest zinnige topics. Het kippenhok is in het algemeen bedoeld voor kippen zonder kop, of niet soms?

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:05

Citaat:
Dit is niet bepaald de manier om je ongenoegen kenbaar te maken mbt het slotteren of verplaatsen van een topic

Nee, maar het op een normale manier zeggen maakt jullie kennelijk ook niks uit. Ik had niks met het doorvraag-topic, maar ergerde me er ook niet aan (gewoon niet lezen) en snap dus niet waarom het verplaatst is. Voor en door de gebruikers versus een 'democratische beslissing van één persoon' .. Verward Schijnheilig
Jullie doorvragers: open een poll wie er voor een doorvraagtopic is. Dan kan de democratie beslissen. EN inderdaad, ik vind het een beetje kinderachtig op iets op het kippenhok op slot te gooien terwijl het juist een kippenhok-topic is en de rest van de larie wel laten staan.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 10:14

Ik heb nog wel een paar puntjes hoor...
Ik heb het idee dat er nog nooit iemand is geweest die mijn opmerkingen serieus heeft genomen. Als er bijv. iets uit de hand liep is mij dat nooit gemeld. Kom ik dan pas (veel te) laat achter.
Ik kan m best terugzetten als IK dan ook wat garanties krijg. Die kunnen jullie mij niet geven, dat is toch ieder voor zich.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:16

Ik vond het een heel prettig topic om in te schrijven, ik heb mede daardoor Ilindra beter leren kennen Knipoog

De eerste --heleboel-- pagina's heb ik niet mee geschreven of gelezen (ik heb ooit de eerste 10 gelezen), maar juist daarin lag de kracht van het topic, je kon gewoon binnenvallen.

Niemand werd bekritiseerd, hooguit als je een vraag vergat te stellen Haha!

Ik voelde mij er welkom, het soort praatje dat je maakt met de buurvrouw....
eigenlijk bestond het uit berichten die normaal geen of weinig aandacht krijgen, in het door-vraag-topic kwam er altijd wel een antwoord en weer een vraag.

Vol verbazing moest ik dan ook via dit bericht constateren dat die Boktsoap er nog stond....volgens mij is die op een gegeven moment ergens uit de sloot getrokken, want die had ik al tijden niet gezien.

Maar goed. Gedane zaken nemen geen keer.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:26

Maar Laui! nu begrijp ik je niet helemaal. Ik heb nooit van een op-anmerking van jouw gehoord. Hoefde ook niet. Iedereen hield zich aan de boktregels. Het topic is nooit uit de hand gelopen. Sociaal gedrag dat stond voorop. Haha! Het was gewoon leuk om tussendoor even een vraagje te stellen en dat was alleen maar leuk. Even je ei kwijt kunnen. En bovendien kijk maar even alle forums na, de doorvraagtopicsgebruikers zijn de serieuste mensen die overal hele goede berichten schrijven. Dit zijn dus ook de mensen die bokt overeind houden. Bekijk het ook eens van deze kant.

Hoe is het weer bij jouw vandaag Laui!

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:31

Nou ik weet nie precies wat voor topic dat was, maar het zal vast wel errug langdradig zijn geweest, Ik snap niet waarom jullie dan zo tegen die Laui doen hoor!Ik bedoel...zij is hier toch voorlopig wel de modenator!En als jullie dat nou zo jammer vinden enz. Ga dan niet zo tegen haar doen!Want er zal vast wel iets zijn geweest waarom die weg is, ga jezelf bijv. is na wat er dan was....Enne ik heb der wel een heleboel mensen over gehoord die der stapelgek van werden. Dus niet iedereen vond het zo geweldig......

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:42

Laui! schreef:
A)Ik heb het idee dat er nog nooit iemand is geweest die mijn opmerkingen serieus heeft genomen. Als er bijv. iets uit de hand liep is mij dat nooit gemeld. Kom ik dan pas (veel te) laat achter.

B)Ik kan m best terugzetten als IK dan ook wat garanties krijg. Die kunnen jullie mij niet geven, dat is toch ieder voor zich. Verward

Hoi Laui,
Ik begrijp je bericht niet helemaal Verward

A) Waar wordt je dan niet serieus in genomen? Ik zit zelf niet zo heel veel in het KH Knipoog en heb dan ook eigenlijk nooit (zowel positieve- als ook negatieve) opmerkingen van jouw gelezen. Wel je bericht aan "alle haantjes en hennetjes" en met dat bericht is toch niets mis mee??

B)Ik -en met mij nog heel wat andere mensen- zou het heel fijn vinden als je ons topic weer terug haalt! Ik begrijp alleen niet wat voor garanties je wilt Verward ! en als ik dat niet weet, kan ik het natuurlijk ook niet geven Scheve mond !

Jammer dat het een beetje uit de hand aan het lopen is, ruzie is imo iets wat niet hier op bokt thuis hoort Knipoog , er moet toch wel een manier zijn, waarmee we ALLEMAAL tevreden kunnen zijn!
Laatst bijgewerkt door Sterre op 21-03-02 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:44

Laui! schreef:
Ik heb het idee dat er nog nooit iemand is geweest die mijn opmerkingen serieus heeft genomen. Als er bijv. iets uit de hand liep is mij dat nooit gemeld. Kom ik dan pas (veel te) laat achter.
Ik kan m best terugzetten als IK dan ook wat garanties krijg. Die kunnen jullie mij niet geven, dat is toch ieder voor zich.

Ik snap niet wat dit met het door-vraag topic van doen heeft?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:44

Rosanne schreef:
Nou ik weet nie precies wat voor topic dat was, maar het zal vast wel errug langdradig zijn geweest, Ik snap niet waarom jullie dan zo tegen die Laui doen hoor!Ik bedoel...zij is hier toch voorlopig wel de modenator!En als jullie dat nou zo jammer vinden enz. Ga dan niet zo tegen haar doen!Want er zal vast wel iets zijn geweest waarom die weg is, ga jezelf bijv. is na wat er dan was....Enne ik heb der wel een heleboel mensen over gehoord die der stapelgek van werden. Dus niet iedereen vond het zo geweldig......

Als je nieT precies weet waar het hier allemaal om gaat, is het misschien handig als je eerst het één-en-ander doorleest, voordat je hier een mening Verward gaat vekondigen Knipoog !

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:48

Laui! schreef:

Bespeur ik hier iets van een minderwaardigheidscomplex? Als jij de behoefte hebt om je te profileren moet je het ergens anders zoeken dan als moderator van het Kippenhok. Als jij niet de tijd hebt om zelf bij tijd en wijle te controleren hoe de zaken er op het Kippenhok voorstaan hoor jij daar niet als Moderator thuis.

Ik weet niet wat er in het verleden is gebeurt dat je zo bitter heeft gemaakt. Ik snap niet waarom je garanties wilt dat iets niet uit de hand kan lopen, die kunnen wij je niet geven, maar dat is misschien ook de charme van een forum. Als jij overal je handen op wilt hebben en overal controle op wilt hebben dan zit je op die Moderatorstoel op de verkeerde plek. En dat is mijn bescheiden mening.

Ik heb gisteren aan iedere Moderator op Bokt een mailtje gestuurd of het vraag-maar-door topic weer geopend kon worden, maar iedereen heeft zich in stilzwijgen gehuld, ook, en vooral jij. Het enige dat er gebeurt is dat er een slotje wordt gegooid op de nieuwe Vraag Maar Door die er door mij is geopend. Ook zonder mij via PB ervan te verwittigen. Wordt dit nu een machtsspelletje? (sorry, dat wordt het niet, dat was het al)

Je kunt het hebben zoals je wilt hoor. Ik bespeur in andere topics al iets van een vraag maar door mentaliteit (lees ze maar even na, hoevaak valt het woord Vraag-Maar-Door niet? En niet in het minste in deze topic.

Er is behoefte aan dat Vraag Maar Door. Als je deze topic niet in het Kippenhok wilt hebben, maak er dan een apart Forum voor. En dan meld ik me vrijwillig als Moderator aan.

Ik heb gezegd.

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:50

Sterre"]
[quote="Rosanne schreef:

Als je nieT precies weet waar het hier allemaal om gaat, is het misschien handig als je eerst het één-en-ander doorleest, voordat je hier een mening Verward gaat vekondigen Knipoog !
[/quote]

Nee, ik weet niet waar het topic over gaat, daarom kan ik nog wel mijn mening uitte en het opnemen voor laui!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:56

Rosanne"]
[quote="Sterre"][quote="Rosanne schreef:

[/quote]

Nee, ik weet niet waar het topic over gaat, daarom kan ik nog wel mijn mening uitte en het opnemen voor laui!
[/quote]

Als je niet weet waarover het gaat moet je Laui niet verdedigen. Of kom je altijd op voor een "vriendin" alleen omdat het je vriendin is? Laui was in deze gewoon hartstikke fout bezig en is oud en volwassen genoeg (hoop ik) om kritiek op haar handelingen te kunnen slikken. Ik hoop dat jij nooit je neus stoot door een vriendin te verdedigen die in een situatie verkeerd heeft gereageerd. Dan kon de aanval namelijk ook op jou gericht worden.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 21-03-02 11:16, in het totaal 2 keer bewerkt

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:59

Rosanne"]

[/quote]

Uit je vorige bericht;

[qoute ="Rosanne schreef:
Ga dan niet zo tegen haar doen!Want er zal vast wel iets zijn geweest waarom die weg is, ga jezelf bijv. is na wat er dan was....Enne ik heb der wel een heleboel mensen over gehoord die der stapelgek van werden. Dus niet iedereen vond het zo geweldig......

Hoe kun je een eigen mening vormen gebaseerd op 'horen zeggen' van anderen? Ik zou zeggen, lees het topic en vorm dan een mening.
Vooralsnog "doet niemand zo tegen haar" wat dat ook moge zijn. 'Er zal vast wel iets geweest zijn' ....heb je dit topic goed doorgelezen?

Ik bedoel dit overigens heel vriendelijk, laten we dat voorop blijven stellen....eigenlijk probeer ik je te helpen, op de middelbare school zul je straks ook 'begrijpend lezen' krijgen.

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 11:00

Sjonge jonge zeg nou word het helemaal mooi zeg! Lezen jullie wel al die topics die ik heb gezegd??ik werd de stapelgek van, ga je naar dat topic, ja hoor 122 pagina's!!En iedereen die alleen nog maar daar een bericht neerzet over zo'n debiel onderwerp waarop het over gaat!Enne ik ken die Laui helemaal niet, alleen ik vind wel dat als zij als modenator wat neerzet best gelijk kan hebben....maarja..ik mag dus nie voor mijn mening uitkomen Verward zeker omdat ik te jong ben ofzo?Nou sorry maar jullie gedrag vind ik nog wel een stuk kinderachtiger hoor....