Ik moet toch wat als ik op het veulentje zit te wachten
Moet zeggen dat ik me vanavond best even heb verveeld, was echt verslaafd aan het topic...
Wie was ook verslaafd?
(zie je wel, 't gaat vanzelf)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
)

Citaat:Dit is niet bepaald de manier om je ongenoegen kenbaar te maken mbt het slotteren of verplaatsen van een topic

Het was gewoon leuk om tussendoor even een vraagje te stellen en dat was alleen maar leuk. Even je ei kwijt kunnen. En bovendien kijk maar even alle forums na, de doorvraagtopicsgebruikers zijn de serieuste mensen die overal hele goede berichten schrijven. Dit zijn dus ook de mensen die bokt overeind houden. Bekijk het ook eens van deze kant. 
Laui! schreef:Ik heb nog wel een paar puntjes hoor...
A)Ik heb het idee dat er nog nooit iemand is geweest die mijn opmerkingen serieus heeft genomen. Als er bijv. iets uit de hand liep is mij dat nooit gemeld. Kom ik dan pas (veel te) laat achter.
B)Ik kan m best terugzetten als IK dan ook wat garanties krijg. Die kunnen jullie mij niet geven, dat is toch ieder voor zich.![]()
en heb dan ook eigenlijk nooit (zowel positieve- als ook negatieve) opmerkingen van jouw gelezen. Wel je bericht aan "alle haantjes en hennetjes" en met dat bericht is toch niets mis mee??
! en als ik dat niet weet, kan ik het natuurlijk ook niet geven
!
, er moet toch wel een manier zijn, waarmee we ALLEMAAL tevreden kunnen zijn! 
Ik heb het idee dat er nog nooit iemand is geweest die mijn opmerkingen serieus heeft genomen. Als er bijv. iets uit de hand liep is mij dat nooit gemeld. Kom ik dan pas (veel te) laat achter.
Ik kan m best terugzetten als IK dan ook wat garanties krijg. Die kunnen jullie mij niet geven, dat is toch ieder voor zich.
Rosanne schreef:Nou ik weet nie precies wat voor topic dat was, maar het zal vast wel errug langdradig zijn geweest, Ik snap niet waarom jullie dan zo tegen die Laui doen hoor!Ik bedoel...zij is hier toch voorlopig wel de modenator!En als jullie dat nou zo jammer vinden enz. Ga dan niet zo tegen haar doen!Want er zal vast wel iets zijn geweest waarom die weg is, ga jezelf bijv. is na wat er dan was....Enne ik heb der wel een heleboel mensen over gehoord die der stapelgek van werden. Dus niet iedereen vond het zo geweldig......
gaat vekondigen
! 
Ik heb het idee dat er nog nooit iemand is geweest die mijn opmerkingen serieus heeft genomen. Als er bijv. iets uit de hand liep is mij dat nooit gemeld. Kom ik dan pas (veel te) laat achter.
Ik kan m best terugzetten als IK dan ook wat garanties krijg. Die kunnen jullie mij niet geven, dat is toch ieder voor zich.

Sterre"]
[quote="Rosanne schreef:Nou ik weet nie precies wat voor topic dat was, maar het zal vast wel errug langdradig zijn geweest, Ik snap niet waarom jullie dan zo tegen die Laui doen hoor!Ik bedoel...zij is hier toch voorlopig wel de modenator!En als jullie dat nou zo jammer vinden enz. Ga dan niet zo tegen haar doen!Want er zal vast wel iets zijn geweest waarom die weg is, ga jezelf bijv. is na wat er dan was....Enne ik heb der wel een heleboel mensen over gehoord die der stapelgek van werden. Dus niet iedereen vond het zo geweldig......
gaat vekondigen
!
Rosanne"]
[quote="Sterre"][quote="Rosanne schreef:Nou ik weet nie precies wat voor topic dat was, maar het zal vast wel errug langdradig zijn geweest, Ik snap niet waarom jullie dan zo tegen die Laui doen hoor!Ik bedoel...zij is hier toch voorlopig wel de modenator!En als jullie dat nou zo jammer vinden enz. Ga dan niet zo tegen haar doen!Want er zal vast wel iets zijn geweest waarom die weg is, ga jezelf bijv. is na wat er dan was....Enne ik heb der wel een heleboel mensen over gehoord die der stapelgek van werden. Dus niet iedereen vond het zo geweldig......
gaat vekondigen
!
Rosanne"]
Nee, ik weet niet waar het topic over gaat, daarom kan ik nog wel mijn mening uitte en het opnemen voor laui!
[/quote]
Uit je vorige bericht;
[qoute ="Rosanne schreef:Ga dan niet zo tegen haar doen!Want er zal vast wel iets zijn geweest waarom die weg is, ga jezelf bijv. is na wat er dan was....Enne ik heb der wel een heleboel mensen over gehoord die der stapelgek van werden. Dus niet iedereen vond het zo geweldig......

zeker omdat ik te jong ben ofzo?Nou sorry maar jullie gedrag vind ik nog wel een stuk kinderachtiger hoor....