discussi over ARABIEREN wat vind jij van dit ras!!!!!!!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 14:41

volgens mij is de L zoiets als 80 tot een 100 hoog. L staat toch gelijk aan B paarden?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 14:42

Aha thnx allebei Clown

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 14:43

ik weet het neit zeker hoor. ik ben geen echte springer!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 14:50

ik al helemaal niet Pling

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:24

Kwijl Ik vind arabieren wel mooi... En pam Pambri is ook een deel arabier want Candy is 3/4 en shabri helemaal..... Maar het maakt nix uit.... Toch....
Groetjes Kirsten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:52

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:19

Ik vind Arabieren heel mooi! Maar van dat opmaakerige gedoe houd ik ook niet hoor. Maarre, Shetlanders blijven bij mij nummer 1 (Nogal een verschil, Shetlanders en Arabieren LOL *LOL* )

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:25

pammie rulet gewoon! zij is het mooiste en het liefste daar kunnen jullie arabjes niet tegen op Tong uitsteken (De moeder van Sanaia is ook top en shanaia ook!) (ShabrixPrimetnaia) op prim heb ik een keer gereden leuk was t!

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:53

Ze zijn heeeeeel mooi om te zien als ze zich staan te showen maar onder het zadel vind ik het niet echt top. Geef mij maar een iets zwaarder paard. Dat vind ik persoonlijk mooier (om zelf te hebben) xxx Roos

miranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-01 11:20

ik heb zelf een arabier en we lopen ook shows met haar maar dan zonder make-up.
Mensen smeren er make-up op (soms schoensmeer)om de deuk (dish) mooier en dieper te krijgen en spirit als jij een arabier heb heb jij toch ook een beetje verstand hoe dat in het arabische wereldje gaat en loop jij geen shows?
je moet geen make-up op te doen om te winnen want ik werd eerste en bij de kampioen derde.
Je hebt daarvoor een speciaal amateur keuring voor waar de meeste paarden GEEN make-up op hebben.
Kan je ook vertellen waar jou arabier vanaf stamt?(vader moeder oa en oma)
En arabieren zijn wel paarden want ze hebben wel de stokmaat van een pony maar het is een paardenras!!!!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 15:03

Wie heeft gezegd dat ik een arabier heb Verward

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 19:28

Citaat:
Sommige vind ik wel leuk bv escala van Vikki

Dank Jantina, dank dank dank!!! Party!! Ik vind Escala natuurlijk ook een prachtige arabier ... *LOL* *LOL* *LOL* Maar ik houd wel van arabiertjes in het algemeen ook...ikke Lovers arabjes...maar ze hoeven van mij niet extra te worden "opgesmukt", ik vind ze mooi van zichzelf hoor!!! Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-04-25 19:31 ]</font>

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 20:30

Ik heb dan een quarterhorse, maar vind de arabier ook heel leuk (vind eigenlijk alle paarden leuk *LOL* ) Voordat ik mijn quarter had, heb ik een 1/2 quarter-1/2 arabier gehad. Hij neigde meer naar een arabier toe dan naar een quarter. Hij was absoluut geen heethoofd en wilde ontzettend graag leren (trainen ging me dus ook heel makkelijk af). Zelfs met inrijden heeft ie nog nooit geprobeerd om mij eraf te gooien. Ik vind ze ook elegant. Ze hebben flair... Party!! Party!! Party!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 20:47

Das ook nog waar...ik ben nog nooit van Escala af gevallen... Party!! en dat heb ik echt aan Escala te danken hoor, niet aan mijn fenomenale zit ofzo... *LOL* *LOL* *LOL* Ze is ook hartstikke leergierig en wil heel graag voor en met je werken. en wat ik ook leuk vind is dat ze zo enthousiast op me af kan komen af en toe...zou ik haast denken dat ze Party!! *LOL* Pling is om me te zien... Knipoog Verer vind ik arabieren heel mooi gebouwd, ik houd wel van dat elegante zeg maar. Enne...ik vind ze misschien wel het leukst wanneer ze met hoofd en staart hoog in de lucht, neusvleugels wijd open gesperd, als gekken rond galopperen... Lovers Hihi, dat kan Escala ook heel goed hoor, maar als ik er dan bij kom is het al gauw over, dan gaat ze lekker met me aan het werk ofzo...of ff lekker knuffelen Lovers en wat ik ook nog ff kwijt moet...een tijdje terug alweer ging ik met 3 vrienden en hun paarden (quarters) naar buiten en van ons vieren rijd ik verreweg het kortst (ruim 4 jaar nu) en 2 van mijn vrienden konden hun paarden niet onder controle houden, die spetterden er vandoor terwijl Escala braaf naar mij bleef luisteren. Ik zooooooo trots...ze reageerde natuurlijk wel een beetje op die rond sjeezende paarden, maar ze bleef toch keurig bij me. Party!! Ikke Lovers mijn pukkie hoor. Dus wat betreft dat "zogenaamde" zenuwachtige, nerveuze gedrag dat bij arabieren zou moeten horen...heb ik helemaal geen last van!!! En mijn bijrijdpaardje van voor ik Escala kocht is ook een arabier, ook hartstikke braaf!!! Eigenlijk kan ik geen ras bedenken dat ik niet leuk vind, maar arabieren staan toch bovenaan bij mij! Lovers Knipoog

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 21:56

uh liz wie beweerde dat je een arabier had? waarom vroeg je dat? snap er geen Frusty van?

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 13:49

jantina

en wat vind je dan van deze arabier???
Afbeelding

hij is super lief, helemaal geen barbiepop, en heeft ook niet zo'n raar hoofd.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-04-26 13:51 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-04-26 13:52 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-04-26 13:53 ]</font>

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 13:57

oke nu ff waarom ik op biertjes val *LOL* *LOL*

* ze zijn heeel lief
* ze hebben een gouden karakter
* bereidt willig met werken
* kunnen super lopen
* zijn zeer sociaal
* zijn moooooi
* ik heb er een Party!!

deze foto is van een paar maanden geleden

Afbeelding

Youri is een russische arabier is ie niet mooi, zelfs met modder en in de winter ??

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 14:12

Citaat:
Op 2001-04-25 21:56, schreef Pam:
uh liz wie beweerde dat je een arabier had? waarom vroeg je dat? snap er geen Frusty van?

miranda, moet je maar een berichtje boven mij ofzo lezen

miranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-01 11:02

ik heb zelf een arabier die helemaal niet nerveus.
Ik vind het ook onzin om make-up erop te smeren sommige doen het zelfs met schoensmeer om het nog donker te maken.
Dat snap ik dus niet ik heb zelf ook aan een show meegedaan zonder make-up en werd eerste.
Dus make-up helpt niet altijd om te winnen. Haha! Haha! Haha! Lachen Lachen Pling *LOL* *LOL* *LOL*