Nederland voor Olympisch Kampioen in Peking
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pegassa schreef:Whoehahhahahahahahahaahahhahah!!!!!
Lieve mensen mijn hartelijke dank voor deze "geweldige" suggesties!!!
Een goed begin van de dag met een half uur slappe lach![]()
Maar ik zou Pavo willen verzoeken eens onderzoek te verrichten naar een voeder met LOOD. Aangezien mijn hengst geen problemen heeft met opstijgen (in tegendeel) maar juist met het op 4 benen op de grond blijvenIemand suggesties hoe we zijn voorhand kunnen verzwaren zodat hij het nu eens van de zwaartekracht gaat verliezen??? Molensteen om zijn nek hebben we al getest, maar dat geeft vervelende "krijt" strepen op de stalvloer
pegassa schreef:Maar ik zou Pavo willen verzoeken eens onderzoek te verrichten naar een voeder met LOOD. Aangezien mijn hengst geen problemen heeft met opstijgen (in tegendeel) maar juist met het op 4 benen op de grond blijvenIemand suggesties hoe we zijn voorhand kunnen verzwaren zodat hij het nu eens van de zwaartekracht gaat verliezen??? Molensteen om zijn nek hebben we al getest, maar dat geeft vervelende "krijt" strepen op de stalvloer
Riant schreef:Briljant ik denk dat we echt serieus een patent moeten gaan aanvragen hoor. Uteraard voor de hortensia-fluks methode. Wan welk merk wordt die bodyprotector of begint Tops A la Anky zijn eigen producten lijn??
GertJan schreef:En wat te denken van het vervoer. Je zult altijd zien dat mensen op het concoursterrein hun paarden niet goed vasthouden tijdens het afladen. Weg is het paard! Moeten de luchtruimtoezichthouders weer op pad om het paard te gaan vangen.