Jaja weer dreigen met een ban...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:53

Jou reacties? Ik weet nog steeds niet waar jij nou die geweldige conclusie vandaan haal, daar kan ik allen maar wat naar gissen. Nogal zwak, je beschuldigd me van iets nogal serieus en laat het daar dan verder bij. Laag vind ik dat.

Inhoud van PB's? Misschien maar dat waren dan PB's die aan MIJ verstuurd zijn of die mensen mij gegeven hebben. Ik heb nog NOOIT in de PB's zitten snuffelen. Ik kan echt behoorlijk pissed worden door dit soort beschuldigingen Boos!

Mijn neus? Mwoh, iets te groot maar dat neem ik m'n ouders niet kwalijk hoor Haha!

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:55

Citaat:
Op 2001-11-08 11:48, schreef BartVB:

die houden zich er wijselijk buiten.

Tja, die hebben er ook niets mee te maken, het gaat erom dat WIJ niet snappen waar er in godsnaam zo'n ophef over wordt gemaakt, en dat wij gewoon een geintje aan het maken waren, maar dat dat kennelijk door Meneer niet gewaardeerd wordt. En daar hebben wij weer geen boodschap aan, want onze humor is kennelijk anders als die van jou. Maar dat betekent NIET dat die gelijk gebanned hoeft te worden Extreme duivel

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:56

Bart je hebt de vorige keer inhoud van pb van mij naar jou uit zijn verband hier op bokt geztet Zijn dat jouw fatsoensnormen? Je pb-ed nu iets naar mij waar wij, de betrokkenen het over hebben gehad, en dan is jouw excuus het staat op het forum. Ja ja erg geloofwaardig vind je niet, ik kan het nl niet terugvinden. jij wel? nee, je draait er om heen omdat je betrapt bent en als er een laag bezig is ben jij het wel. En verder ga ik niet meer met jou in discussie, get a life!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-11-08 11:57 ]</font>

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 11:59

Haha, is dat alles?

Jij had bij een topic ( http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 0&start=75 ) een reactie geplaatst met iets als:

'Dit lijkt wel een langzame chat Schijnheilig'

Ik heb die reactie verwijderd en je een PB gestuurd of je dat soort meldingen de volgende keer aub richting de betreffende moderator wil sturen omdat postings met die constateringen nogal eens over het hoofd worden gezien. Dat STOND dus op het forum, staat er nu inderdaad niet meer.

[edit]Typo[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-08 12:00 ]</font>

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:01

Je neus groeit pinokkio, daar heb ik het niet over. Weer een verdraaiing van de feiten tsk tsk
Wel grappig dat je niet beseft waarmee je je verlult hebt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:04

Huh? Waar ging het dan over?

Haha! Ah het ging over mijn PS in die PB? Ik zei iets als:

'PS ja, ik weet het ik zou richting college gaan, heb dat een uurtje uitgesteld'

of iets van die strekking.. Had dat er bij gezet omdat ik je inmiddels langer ken dan vandaag. Als er iemand me constant wijst op wat ik allemaal gezegd heb dan ben jij het wel. Gokte dat ik van jou wel een reactie kon verwachte met 'Ik dacht dat jij richting college ging'.. Wilde je voor zijn. Tss.. Gok dat jullie daar dus over zaten te PB-en? Dat ik nog steeds online stond terwijl ik zei dat ik weg ging? Pfff.. Je trekt nogal snel conclusies zeg.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:06

nee jij trekt blijkbaar snel conclusies als je van mij een opmerking verwacht van moest je niet naar college. Ik heb het liefst helemaal geen contact met jou, ik vind jou nl erg Schijnheilig en je liegt hier weer voor de zoooooooveelste keer. erg profi hoor, chapeau!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:24

Als de mensen die DENKEN dat we ruzie hebben of wat dan ook, eens de topic gaan lezen. Pak je zakdoek om je tranen te drogen van het lachen. Je weet dan waar het overgaat. Het gaat om LOL, gein, lachen en meer niet.
Wij, volwassen, willen ook na een dag werken en serieus zijn, ook wel eens uit de band springen en lol maken. Dit mag blijkbaar niet van onze "super modder eter" BartVB. Jaloers dat je niet mee mocht doen Bart?????
Ik weet zeker als 1 van de modder eters mee deed, bijv. het liefje Lovely, dat er nooit een slotje is op gekomen. Als 1 van zijn volgelingen maar mee doet, dan was het is wel lachen.
Maar er zijn een paar mensen hier op bokt waar "super modder eter" Bart een pest hekel aan heeft. Het is alleen zo jammer dat hij het zo laat merken. Hij krijgt steeds meer mensen tegen zich. Dat heeft hij nog steeds niet in de gaten. Bart wat studeer je eigenlijk, hoe moet ik nog dommer gaan doen of zo??? Verward

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 12:36

laui voordat je conclusies trekt of je mening geeftmoet je het desbetreffende topic lezen.

En bartvb je voelt je blijkbaar wel aangevallen aan jew reacties te lezen. Enne pb's??? offtopic zeker daar ging dit topic niet over. het ging over een slotje en een waarschuwing en dreigen met een ban omdat er werd gesproken over olieboljes.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 12:43

Waarom kunnen de meeste hier op bokt wel gewoon met Heike communiceren (that includes me) en niet met Bartvb. Ik zie die 2 als de opperbazen van bokt zeg maar. En met Heike heb ik nooit problemen (ook niet gehad) en kun je normaal communiceren. Maar bij bartvb heb ik altijd het gevoel dat ik bij de rector op school op het matje wordt geroepen (en aan die vent had ik toch echt een gigahekel maar daar zat ik niet vaak hoor Schijnheilig ).
Dit ligt dan denk ik meer aan Bartvb zijn opstelling dan aan sommige bokkers lijkt mij ofniet? Want met heike gaat het altijd goed.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:09

Overigens houden de meeste zich hierbuiten omdat de betrokkenen nogal bovenaan de lijst IP ban staan. En daar wordt dan ook mee gedreigd. Logisch dat men zich hier buiten houd toch?

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:51

Ik snap inderdaad niet waarom hier nou weer met een ban gedreigd wordt, als er echt mensen zijn die dat niet prettig vinden die kunnen dan de starter van dat topic ook wel even een PB "tje sturen ofzo ??
Ik vond het trouwens wel een grappig stukje Schijnheilig *LOL* En ja ik heb hem HELEMAAL gelezen.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:32

He Amulet, jij hebt wel humor Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:40

Ik heb het he-le-maal gevolgd, en mijn mening is...(ja, 't is link, ik weet het Haha! )
Bij het betreffende topic op boktmeetings liep het een beetje uit de klauw. Het was van iemand een serieus voorstel en die werd vervolgens in hetzelfde topic zwaar in de zeik gezet. Daar zou ik ook godsgruwelijk van balen als het mijn topic was geweest. Het topic dat volgde in het kippenhok was IMO WEL grappig. Dat was een topic dat in principe op zichzelf stond, alleen als je weet wat de aanleiding is geweest, zou het banketstaaflig kunnen zijn. Ach, ik zie het al voor me: 12 bokkers op een heeeeeeeeeele lange pony... een soort 12 zonder stuurman... ja, wie stuurt er dan eigenlijk? Verward

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-11-08 14:45 ]</font>

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:51

Sunnyboy, volgens mij wil jij gewoon goede vriendjes met Bart worden want altijd als er zoiets gebeurd heeft Bart gelijk Misselijk .

Ik houd het maar netjes vandaag en zeg ik het maar zo: ik kan een stuk beter met Heike overweg dan met Bart. Veel bokkers trouwens.

Ik vind het verschrikkelijk ZWAK van Bart dat hij gaat dreigen met IP-bans op een gewoon geintje. We gingen gewoon verder in het kipperhok. ik kan je zo een zooi topics aanwijzen in het kippenhok die veel erger zijn en als je daar ook mee ging dreigen met IP-bans dan zou bokt een stuk rustiger zijn! Dat doet bart behoorlijk snel als er iets niet helemaal gaat zoals hij het wil of als iemand die hij (volgens mij) iets minder mag, gaan dreigen met een IP-ban of slotjes ed.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:16

Sommige grapjes zij nou eenmaal totaal niet grappig maar gewoon leedvermaak. Boos!

Wat een gezeur, als ik jullie was zou ik iets nuttigs gaan doen, en met echte vrienden "leuke" grapjes. Zielig hoor. Misselijk

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:20

Wij zijn echte vrienden en we hebben LOL. Dus vermaken wij ons. Wij maken ons nuttig om elkaar aan het lachen te maken.
Sorry dat jij geen humor heb, je mist een hoop Manda Haha!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:22

oh jee, manda heeft geen humor en dat dacht ik nog wel gezien te hebben. jammer hoor manda Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:24

Het valt wel op dat er maar weinig mensen zijn die humor hebben. En degene die humor hebben, worden bedrijgt Verward Verward . Snap jij het snap ik het

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:47

Tja, ik vindt het inderdaad een beetje overtrokken om zo zwaar over dat topic te doen, ik vond hem juist wel goed!

Zoals al vaker is gezegd, als er nou mensen zwaar in de zeik worden gezet vindt ik het banketstaaflig maar je mag toch wel je fantasie loslaten op bokkers op mini paardjes?

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:49

Lips are sealed Lips are sealed

vondat over die kleine pony's toch wel errug leuk. En ja smaken verschillen, en daar kun je nu eenmaal niets aan doen, maar laat dan wel iedereen zijn iegen humor ook op bokt mogen zetten.

verder Lips are sealed ik waarschijnlijk wijselijk

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:04

je kan natuurlijk zeggen dat dit topic los staat van het topic in boktmeeting, maar dat is natuurlijk klinklare onzin, zonder dat topic was deze nooit ontstaan, vandaar dat er waarschijnlijk wel mensen zijn die zich dit persoonlijk aantrekken(wat ik overigens erg begrijpelijk vind).
ik vind voor de rest een aantal personen nogal overspannen reageren, naar mijn mening zijn ze ook gewoon op zoek naar confrontatie van bepaalde personen, ze zeggen het bij kleine kinderen al; negatieve aandacht is ook aandacht en ik denk dat er een paar zijn die graag aandacht willen!
en we kunnen wel zo negatief over bart doen maar het is wel mede dankzij hem dat wij hier zitten!

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:06

Citaat:
Op 2001-11-08 16:04, schreef anne21:

en we kunnen wel zo negatief over bart doen maar het is wel mede dankzij hem dat wij hier zitten!

Tja, maar de laatste tijd hebben we aan hem niet zoveel meer te danken

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:08

Precies nonnie je slaat de spijker op zijn kop, en bovendien zijn er hier zat die bart vereren en dat vind ie ook heerlijk volgens mij. maarre bart was er ook niet zonder de bokkers, dus dat gaat 2 kanten op. en idd, bart vraagt heel vaak negatieve aandacht, daarom mengt ie zich altijd tussen topics waar het niet nodig is. de topics waar het wel nodig is zie je hem niet.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-11-08 16:13 ]</font>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:10

De meeste mensen weten wanneer een geintje leuk is geweest en kunnen dan weer overgaan tot de orde van de dag. Sommige personen kunnen dat niet, die gaan net zo lang door tot de bom barst en ondanks waarschuwingen beginnen ze gewoon ergens anders opnieuw. Het lijkt me dat die laatste personen kinderachtiger bezig zijn dan degene die er (terecht) iets van zegt. Over volwassen gedrag gesproken.