Hihi ik ben aan het koken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 09:16

Kan nu wel heeeel van gaan happen naar die opmerkingen van Ilona Vork maar dat doe ik lekker niet Haha! nanananana *LOL* Ik weet namelijk wel beter Knipoog.

Btw, ik heb Jura al weer een tijdje niet meer op dit topic gezien, zou ze het wel overleefd hebben?? Scheve mond\ Ach, ze bleef verdacht stil nadat ik begon over betaling in natura Schijnheilig Haha!

Oh ja, over tiramisu gesproken, gisteren bij Prisca en Marco hebben we als toetje tiramisu-ijs gehad van vienetta Vork

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:46

Jij ook met je betaling in natura.... houdt dan ook je waffel!!! Nu is onze Juurtje weg! Verdrietig Ach... ik weet wie het zegt en ik weet ook wel dat jij duvelsgoed weet dat je niet tegen mij op kunt banketstaaflen! Knipoog Hoef je al geen eens te proberen! Verspilde moeite. hahahahaha

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:14

Whahahahaha, mag ik nu ff heeeeel hard gaan lachen Iloon!!! *LOL* Ik niet tegen jou opkunnen?? Tss, je weet best wel dat ik veeeel sterker ben dan jou! Kom maar op en probeer het maar eens uit *staat met de vuisten in gevechtshouding*.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:18

Waaaatttt? Wat een lef heb jij zeg!!! Je vergeet wel ff dat je te maken hebt met Superjurga!!! (Maakt dat het weer een beetje ontopic Bart???) Knipoog Ach, we vechten het wel een keer weer uit gnagna

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:28

jaaaaah, we gaan offtopic!!!! Haha! Ach, noem jij maar een plaats en tijd Iloon, ik kan je wel aan!! *stapt de boksring binnen*.

BTW, wat ga je vanavond eten Jura?? (oliebol, weer ontopic!!)

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 16:50

Haha *LOL*

Eeehm...vanavond geen tijd om te eten. Zal wel iets van een minipizza worden ofzo! Tong uitsteken

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:57

Het zal ook eens niet hoor Jura!! Breng je wel even verslag uit hoe je die piza klaarmaakt? Haha!.

Gnagna, heb Jurga ook niet meer gezien in dit topic. Ze is bang geworden zeker!!? }>

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 22:08

Voor een aap? No way! Ik kan je hebben maarten!!! Because I'm the one and only SuperJurga!!!! Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 22:11

jaja, ga jij nou maar eens naar je bedje toe. Je moet eerst goed uitrusten voor je het tegen mij kunt opnemen hoor Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 11:11

Ik heb gisteren helemaal niet gegeten, ik kwam pas om half 10 thuis en ik was moe en ben meteen mijn bed in gegaan. Zonder eten naar bed dus. *LOL*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 11:20

Tjonge jonge.... die ene keer koken was dus echt een uitzondering merk ik wel Lachen Ik hoop dat je binnenkort weer eens op kookavontuur gaat, lijkt me wel weer leuk om je van repliek te dienen Haha!

btw, is dit eindelijk een langzame chat geworden zodat er nu eindelijk een keer een slotje op gefl*kkerd kan worden of niet? Haha!

Jurga!!! Kom op nou! Ik ben nog steeds niet bang voor je *LOL*

Sorry, ben een beetje melig aan het worden (mooi zo, doe er wat melk en eieren bij en wat boter dan kan ik een cake gaan bakken Haha!)

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 11:51

Haha *LOL*

Volgende keer als ik weer ga koken dan laat ik het wel weten. Zal nog wel een poosje duren hoor! Haha!

Ach, ik eet hier op mijn werk al zo gezond! Knipoog

(SLOTJE) <-- kijk kijk capitalen, dat mag ECHT niet he?? Nee he?? Schijnheilig

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:25

SLOTJE!!! (oneliner in hoofdletters!!)

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:27

Het wil niet erg vlotten met Jura's eerste slotje geloof ik he *LOL* *LOL*

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 13:42

Nee he?? Verdrietig

Als jij nou ook nog eens zou helpen! Haha!

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 13:46

Ik had al een one-liner toch?
Zal ik nog even extra zeggen dat ik dit toch ook wel erg veel op een langzame chat begint te lijken, die ook nog regelmatig off-toppic gaat en absoluut zonder inhoud is.
Zou het helpen denk je?
Als ik zou gaan vertellen dat ik aan het koken ben gaat er al een slotje op voor ik het geplaatst heb, absolute onzin Haha! Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:20

Tja, waar zullen we het nu eens over gaan hebben?

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 21:51

De ongein die er in jouw berichtjes staat misschien??? Lekker offtopic meest van de tijd...meneer de bokt-kok??? Whahaha, laat me niet lachen zeg, jouw berichtjes bevatten alleen maar onzin.....je moet ook niet in het Kippenhok gaan zitten, dan krijg je nooit je felbegeerde slotje! En sommige mensen krijgen gewoon geen slotje...dat plezier wordt ze niet gegund door de moddies...
Nog es wat....je had het toch over betaling in natura waar niemand op reageerde??? Kun je Karin op die manier niet omkopen voor je slotje???
*geeft maarten koekie van eigen deeg*

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 22:10

Ja nee, jij bent lekker bezig zo op deze manier Jurga!! Boos! Tjonge jonge zeg, het lijkt wel alsof je het alleen maar met woorden af kan. Tsss, alsof jij ooit al eens een slotje hebt gekregen op een topic van jou! Laat me niet lachen zeg. *LOL* Laat eerst maar eens zien dat jij een slotje waard bent en kom dan nog maar eens terug!!

Oh ja, en wat betreft die betaling in natura. Die ontvang en geef ik natuurlijk niet zomaar aan de eerste de beste! Dusseuh, laat dat topic over die betaling in natura maar even vallen. Ik hoef toch geen mensen om te kopen voor een slotje.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 22:13

Ik en het met woorden afkunnen??? Echt niet... Ik hoef niet eens een slotje man!!! Wil clean blijven, heb een imago om aan te denken.... braaf meissie, remember? Haha! Me is een lieffie!!!! En Maartje, ik kom wel een keertje bij je buurten hoor, in Purmerend....dan zullen we eens ff lekker roddelen over die kwast.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 22:18

whahahaha *LOL* Braaf meissie!!?? Door op deze manier door te gaan heb je misschien straks wel je eerste slotje op je naam staan hoor! Haha!

Tss, er valt niets over mij te roddelen want over mij valt er gewoon niet te roddelen. Ben namelijk maar een doodgewone jongen met een doodnormaal karakter. Maar ach, jullie vrouwen weten altijd wel iets te vinden om over te roddelen dus ik zou zeggen, doe jullie best en roddelse!! Lachen

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 10:58

Roddelen met toestemming is niet fun.....laat maar.
En nee, ik krijg geen slotjes.....wedden? (je kunt Karin toch niet omkopen, dusse...) Alles wat ik vertel over SuperJurga is gewoon ontopic en alles wat ik wel aan onzin post, staat op kippenhok of algemeen...en is het waard om daar te staan....Dus nu kappen! Knipoog

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:02

Dacht het dus van niet! Ik kap mooi niet!! We gaan gewoon vrolijk verder *LOL* Ik banketstaaf jou er wel een keer uit Tong uitsteken nanananana

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:14

Wat een pokkewoord is dat (banketstaaf) toch, erger me weer es dood. Frusty Je bent NIET leuk! Pannelap eerste klas! En never dat je dat lukt, mij eruit banketstaaflen, ik geef nooit op, ook al lijkt het soms zo! Bah, dit wordt een chat bij gebrek aan beter.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 11:25

Ok ok, geen leuk woord dat banketstaaf. Bad memories! Idd, wordt een chat bij gebrek aan beter. Het begint eigenlijk toch wel flauw te worden geloof ik Verward Maar eh... ik probeer het nog steeds hoor jou eruit 'praten' Haha! (zo beter??)