Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Happy komt trouwens eind van de middag, zodat we 's ochtends/' s middags haar "stal" kunnen bouwen en gelijk op kunnen letten hoe Flynn en Monty het doen in de kudde
Ze staan nu nog even in het stukje vooraan bij het hek, over een half uurtje gaan ze los in de kudde!

(ze hebben zelf ook gewoon voer en water maar toen nog even niet, daarna had ik het neergezet) 

Maar Happy is thuis! Ik kan nu alleen geen foto' s meer maken want het is donker
We hebben wel een lamp maar die is gisteren stuk gegaan en we hebben nog geen nieuwe (moeten we morgen even doen) Maar voor nu: Happy is thuis!
Rocky_konijn schreef:Suzanne F. schreef:Was Goldy omgevallen tijdens het eten?
Je bedoeld het bruine veulen (Jumper) van die bonte pony? Die lag te slapen (gekke plek, dat wel haha)!
Anders weet ik niet wat je bedoeld?
Suzanne F. schreef:Rocky_konijn schreef:[quote="Suzanne F.
Was Goldy omgevallen tijdens het eten?
Je bedoeld het bruine veulen (Jumper) van die bonte pony? Die lag te slapen (gekke plek, dat wel haha)!
Anders weet ik niet wat je bedoeld?

Dus:

Hoe is een raadsel. Gelukkig hebben de paarden niks. Tot de weide weer opgebouwd is slapen ze ergens anders...
En Happy staat bij de Fries waar ze de eerste nacht in de kliniek naast stond, ze mogen allebei niet veel lopen (de Fries heeft ook iets met z'n been wat precies weet ik niet).
.
!
.