ben zelf geweest met een ‘buitenlander’, maar zie hier nu echt niets racistisch of kwetsend in hoor.
Alhoewel.... worden zware ruiters daar nu uitgesloten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hiraeth schreef:Grappen maken over zwaarwegende sociaal-maatschappelijke kwesties is gewoon triest. Ja, je maakt het luchtiger, maar anderzijds geef je de indruk er geen fiets om te geven. Ik snap ook echt niet dat mensen dit soort posts uittypen (ook op Facebook) en dan verwachten dat er niet iets van kritiek op komt.
Er zijn 1001 dingen waar zonder problemen over gegrapt kan worden, het is dus niet alsof 'niks meer mag!11!!', hoe graag sommige mensen zich ook blijkbaar onderdrukt willen voelen. En daar mag best wel eens een foutje bij gemaakt worden. We leren immers allemaal met de dag.
Storm schreef:Racisme gaat inmiddels zo ver dat ik zelfs niet weet hoe ik gekleurde mensen mag noemen. Mag Neger? Mag Turk? Marokkaan? Mag zwart/bruin/rood/geel mens? Ik weet het oprecht niet meer. Ik wil niemand tegen het hoofd slaan, maar omdat ik nu al bang ben om racist te worden genoemd, hou ik mijn mond maar dicht. Ik voel mee met zwarte Piet, negerzoenen en zigeunersaus, maar alles is racisme om me heen lijkt het wel, en is het er niet, dan maakt iemand het wel...
Storm schreef:Racisme gaat inmiddels zo ver dat ik zelfs niet weet hoe ik gekleurde mensen mag noemen. Mag Neger? Mag Turk? Marokkaan? Mag zwart/bruin/rood/geel mens? Ik weet het oprecht niet meer. Ik wil niemand tegen het hoofd slaan, maar omdat ik nu al bang ben om racist te worden genoemd, hou ik mijn mond maar dicht. Ik voel mee met zwarte Piet, negerzoenen en zigeunersaus, maar alles is racisme om me heen lijkt het wel, en is het er niet, dan maakt iemand het wel...
xxCYNNxx schreef:maarre...ff serieus nu he...dat genderneutrale paard...is dat dan een ruin?
Of zeg ik nu iets fouts?
kiki1976 schreef:Sjoerd toch ook nog een vraag he.
Ik wil een paard kopen en wil een oproepje plaatsen.
Hoe moet ik dan omschrijven waar ik naar op zoek ben? Genderneutraal paard wat niet 1x in de 3 weken alles in de rondte plast? Heks/kreng/bitch/etc mag ook al niet.
Gelukkig weet Sjoerd raad haha
kiki1976 schreef:Sjoerd toch ook nog een vraag he.
Ik wil een paard kopen en wil een oproepje plaatsen.
Hoe moet ik dan omschrijven waar ik naar op zoek ben? Genderneutraal paard wat niet 1x in de 3 weken alles in de rondte plast? Heks/kreng/bitch/etc mag ook al niet.
Gelukkig weet Sjoerd raad haha