Ze kan erg goed lachen (flehmen) voor de foto, maar serieus poseren kan natuurlijk ook. Beetje afhankelijk van de locatie, maar anders stel ik haar graag te leen.Ze heeft ook echt sprookjesachtige lange manen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Peerke_ schreef:Ja, daar zal ik nu eens over na gaan denken
mvdbijl schreef:Leuk dat iedereen massaal aanbied maar ik heb eigenlijk de vraag wir gaat dat kopen?
Zoveel paardenmannen die dit gaan kopen lijken mij er niet te zijn. En wil je geen paardenmannen trekken die hem kopen moet er al gauw flink wat bloot in en, dat vind ik dan net een tintje smerig worden want wat heeft dat met paarden te maken?
Horse en hunk kalender zou ik ook nooit kopen want vind de foto's wat te gemaakt maar, die doelgroep kan ik me nog voorstellen.

Tinkermuts schreef:Nou daar zou ik toch helemaal geen probleem mee hebben. Tis dat de heren van horse and hunk me niet aanspreken maar stond en voor mij wel lekkers op dat kocht im hem en zou mijn man daar geen enkel probleem mee hebben. Ik had op eerste pagina m'n paard al aangeboden maat zonder foto dus zet hem ff neer. Lienek wilde wel als model daarbij. Ben zelf te oud en te rond daarvoor. [ [url=m/hI2vs2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y8rTrs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Santos_05 schreef:In de garage, naast de andere posters![]()
Hoe leuk ik het ook vind om naar te kijken, dat gevoel krijg ik altijd al bij de Horse&Hunk kalender. Zou ik het leuk vinden als mijn man met zo'n kalender thuis kwam?!? Denk het niet...
maar ik val ook op vrouwen. Maar ik denk dat ook niet paarden mannen een kalender met een beetje bloot zouden willen kopen. Mits het niet te ordinair word zullen denk ik ook prima andere vrouwen het willen kopen. speedfiets_2 schreef:Ik zou prima een horse en chick kalender willen kopenmaar ik val ook op vrouwen. Maar ik denk dat ook niet paarden mannen een kalender met een beetje bloot zouden willen kopen. Mits het niet te ordinair word zullen denk ik ook prima andere vrouwen het willen kopen.
VisibreTeam schreef:speedfiets_2 schreef:Ik zou prima een horse en chick kalender willen kopenmaar ik val ook op vrouwen. Maar ik denk dat ook niet paarden mannen een kalender met een beetje bloot zouden willen kopen. Mits het niet te ordinair word zullen denk ik ook prima andere vrouwen het willen kopen.
Ik durfde het ook bijna niet te zeggen, maar er zijn inderdaad ook veel dames die op dames vallen EN van paarden houden, dus daar is ook een prachtige doelgroep

. Ik ken weinig mannen die ik blij zou kunnen maken met random foto's van vrouwen met een paard. Ik probeer niemand hier mee tegen het hoofd te stoten hoor, just asking
. Sky schreef:Nu ben ik wel benieuwd of het idee dan is om hem net als bij de mannen versie sexy te maken. Ik ken weinig mannen die ik blij zou kunnen maken met random foto's van vrouwen met een paard. Ik probeer niemand hier mee tegen het hoofd te stoten hoor, just asking
.
Sky schreef:Nu ben ik wel benieuwd of het idee dan is om hem net als bij de mannen versie sexy te maken. Ik ken weinig mannen die ik blij zou kunnen maken met random foto's van vrouwen met een paard. Ik probeer niemand hier mee tegen het hoofd te stoten hoor, just asking
.