Nee, dat is iemand (m/v/overig) die zijn koetsje dwangmatig optut met roze glitter.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Bakkabouter
Geplaatst: 17-11-17 10:16
Ik verplaats dit topic naar Kippenhok.
⚠️ C_arola kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.
Sure_lee
Geplaatst: 17-11-17 10:23
speedfiets_2 schreef:
Wat is dat van penny punten?
In de lijn van Panda en Tijgerpunten..... misschien heeft Peerke nog een linkje?
Nee, dat is iemand (m/v/overig) die zijn koetsje dwangmatig optut met roze glitter.
Jullie zijn te grappig! Lekker begin van de dag zo. Die krijg ik dus noooit never ever meer uit mijn kop!
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Bakkabouter
Geplaatst: 17-11-17 11:31
Peerke_ schreef:
Ik vond dit topic toch meer ruiter gerelateerd
Het topic is verplaatst van Ruiter omdat je op Ruiter alleen maar ruitergerelateerde onderwerpen mag bespreken zoals ook in de regels op Ruiter staat; 'Op dit forum kun je al je vragen stellen over alles wat specifiek jou als ruiter aangaat. Van de kwaliteit van een specifieke rijbroek tot over welke veiligheidscap het beste zit, maar ook alle vragen rondom problemen van de ruiter zelf.'
Aangezien dit topic een luchtige inslag heeft past het beter op Kippenhok zoals ook in de regels daar staat; 'Grappige onderwerpen en onderwerpen met een luchtige ondertoon kunnen hier geplaatst worden.' Vandaar dat het topic verplaatst is.
⚠️ C_arola kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.