Storm schreef:Chocomel kan de condooms wel stopzetten omdat er mensen zijn die nooit sex hebben.
Is dit ook een 1 april grap?
Ik wist niet dat Chocomel iets met condooms te maken had.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tinkerloos schreef:Storm schreef:Chocomel kan de condooms wel stopzetten omdat er mensen zijn die nooit sex hebben.
tegenwoordig is overal wel iets over te zeggen en het is duidelijk dat je op niets anders doelt dan een grapje maken 
. 
Tinkerloos schreef:Storm schreef:Chocomel kan de condooms wel stopzetten omdat er mensen zijn die nooit sex hebben.
Juut schreef:Sommige mensen hebben ervaringen waar je met geen mogelijkheid humor in ziet. Heeft niks met gevoel voor humor te maken.
Sonja_vR schreef:Juut schreef:Sommige mensen hebben ervaringen waar je met geen mogelijkheid humor in ziet. Heeft niks met gevoel voor humor te maken.
Niet banketstaaf bedoeld
Maar als we met alles waar iemand ervaringen mee heeft en iets niet zou kunnen waarderen rekening moeten gaan houden
Wil dan iedereen nu zijn mond houden, toetsenbordje uitpluggen en alleen nog maar gaan lezen aub
Sonja_vR schreef:Juut schreef:Sommige mensen hebben ervaringen waar je met geen mogelijkheid humor in ziet. Heeft niks met gevoel voor humor te maken.
Niet banketstaaf bedoeld
Maar als we met alles waar iemand ervaringen mee heeft en iets niet zou kunnen waarderen rekening moeten gaan houden
Wil dan iedereen nu zijn mond houden, toetsenbordje uitpluggen en alleen nog maar gaan lezen aub
Wolken schreef:Juut is haar zusje verloren aan de gevolgen van ernstige brandwonden na een ongeval met brandgel ( zie haar onderschrift ) . In haar geval snap ik absoluut waarom voor haar zulke grappen niet leuk zijn. En dat mag ze ook best aangeven. Dat is iets heftiger dat simpel iets niet kunnen waarderen.
Helemaal om het stukje dat je het had geprobeerd met chloor, om het eraf te krijgen
phormicola schreef:Ik dacht 'hoe kan ZIJ nou zo dom doen?'