Zelfspot en leedvermaak, lachen geblazen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

The_Cat

Re: Zelfspot en leedvermaak, lachen geblazen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:03

Ik denk dat elke gymnastics les een zelfspot leedvermaak les wordt :')

Handstand, ging goed. Maar het was een combinatie van beide. Ik was eigenlijk met mezelf aan het lachen omdat ik de meeste oefeningen niet kon maar toch blij was dat ik in tegenstelling tot vorige week niet op men bek ging :') Toen moest ik dan onder 'hulp' toch proberen een handstand te krijgen. "Zwier maar goed door" zei de coach. Er gebeurt niets. Nou, dat moet je niet zeggen tegen iemand die het te letterlijk neemt. Men hulppartner was niet voorbereidt op mijn geweldige zwier en heeft men voet tegen haar kin gehad :') wel euhm, sorry :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 11:10

:') Briljant :j

Gister nog op het werk. Er werd nogal wat kabaal gemaakt en ik moest iemand hebben aan de andere kant van het kantoor (stel je voor, dat is ongeveer 10 meter verder op :+.
Ipv van op te staan kies ik er voor om haar naam te roepen en wat te vragen, maar ik heb dus een vrij harde stem :')
Waarop mijn collega opmerkt en dat het wel iets zachter kon.
Mijn opmerking: nee kan niet, ik heb een ingebouwde megafoon in mijn stembanden :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 18:09

Vers van de pers, want ik ben echt briljant :') :

Ik stap in Arnhem op de trein naar Wijchen. Moet staan tot aan Nijmegen waar er eindelijk een plek vrijkomt... en wat voor een plek...
Allemaal vieze zooi, zakken chips, dipsaus, blikjes bier.
In Nijmegen staat de trein altijd 5 minuten, dus ik denk, ik ruim dat even op.
Dus ik spring met mijn telefoon de trein uit, gooi die spullen weg, druk op het knopje van die deur... rijd de trein weg :wow: |o

Ik kon wel janken...

Gelukkig zag de oude conducteur mij dit doen, dus die vond mij erg lief dat ik het opgeruimd had, velde de machinist van de trein, die de conducteur die nog in de trein zat vroeg om mijn spullen aan mijn vriend af te geven...

Die mij dus echt een uilskuiken vind ... en een beetje gelijk heeft hij wel :')

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 21:35

Ik lach me rot :')

Ik was dus vandaag op een opendag voor en hbo school, dus ik dnk ik pak even wat te drinken, pak ik een bekertje en draai ik om blijf ik hangen. Dus ik denk huh hoe, met dat ik me omdraai zie ik dat ik met mn haar vast zat aan iemand zijn jaszak( op de mouw zon zakje)....

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 22:09

Hahahaha de dingen hier :') :')

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 12:13

De alcohol sloeg gister iets harder in (wijn na speciaal bier is echt niet te doen :') ) Ik kwam thuis, heb gekookt, wat aardig goed ging. Vervolgens het opscheppen, waarvan elke keer de helft in mijn drinken belandde :') (hmm, water met shoarma). Nou goed, ik dus gegeten, ging ik de saus terug in de koelkast zetten en vraag me niet wat er gebeurde, maar ik stootte op de een of andere manier mn hoofd knoei hard tegen de bovenkant van de koelkast :+ Mn huisgenoot kwam kijken en merkte dat ik best wel dronken was dus vervolgens hebben we met zn 2en de slappe lach gehad.

Kwam er vanmorgen achter dat ik tijdens het koken ook wel iets raars gedaan moet hebben, gezien de shoarmasaus op de muren zat :+ :+

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:23

Haha, doet mij zo denken aan die scene in wolf of wallstreet waar hij zo van zichzelf vindt dat hij best ok was thuisgekomen zonder problemen, en ze dan vervolgens laten zien wat er echt gebeurde :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:32

Afbeelding
Ik heb nu wel een beetje leekvermaak om mijn Fjord. Manen knippen ging een beetje fout :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:07

*\o/* *\o/* *\o/*
Hier even puur leedvermaak voor mijn vriend.
Heb de valentijns actie gewonnen van de band Liptease en er werd dus een video boodschap op facebook gezet voor mijn vriend.
Dus nu moet mijn vriend kaartjes regelen voor de show, want als we nu daar niet komen opdagen staan we voor banketstaaf natuurlijk :')

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-17 08:53

Hahahaha hoe krijg je dat voor mekaar maureen? :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:19

borstnoot schreef:
Hahahaha hoe krijg je dat voor mekaar maureen? :')

Ik dacht dat ik het wel kon := Vroeger veel kappertje gespeeld met mijn barbies _O- Maar ik heb echt nog nooit Fjordenmanen geknipt. Dus het is nu een beetje mislukt -O- Ik moet alles er nu weer afscheren :')

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:42

Ik zit achter de kassa, kwamen vandaag 2 mannen. En een daarvan wou contactloos betalen. Maar dat ding was kapot dus moet je je pinpas er in steken. Dus ik zeg te enthousiast, u mag hem er onder in steken! Waarna die andere man super hard herhaald, je mag hem er onder in steken Jaap! En toen begonnen ze keihard te lachen. Ik ging echt stuk :') foutste opmerking van de dag...