Neverland schreef:Of van die mensen die graag 'dansjes doen'
Dansjes doen met mn wijfies.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eske_B schreef:Sees schreef:Eske_B, haha ik heb dat juist met mensen die het uitspreken als puzzel.
Ja maar, er staan 2 zz en 1 u. Het is gewoon niet logisch om het als puuzel uit te spreken. Dan het had het toch puzel geheten. Rare voorkeuren met woorden soms
Rosemarin schreef:Het woord meid of meis, wat klikt dat toch altijd belachelijk kleinerend. Als iemand dat tegen mij zegt spreek ik diegene er gelijk op aan
Sees schreef:Rosemarin schreef:Het woord meid of meis, wat klikt dat toch altijd belachelijk kleinerend. Als iemand dat tegen mij zegt spreek ik diegene er gelijk op aan
Oh ik zeg dat ook en bedoel dat eigenlijk altijd lief en meelevend.
xniieeenke schreef:Nog 1; vleesjes. Het is niet eens een woord. Ja ben je lekker vleesjes aan het eten? Kijk wat een lekkere vleesjes. VLEESJES
Lau, i feel you. Vooral die mensen op social media met hun 'friendship goals' (daar nog zo'n woord, heeeeelp) die dan zeggen me schatje me baby me alles me bestie me *domme naam zoals pannekoek ipv pannenkoek*
Mayflower_ schreef:Chillen, overal ''man'' achter zetten 'Ja man, vet man, snap ik volledig man''. En inderdaad 'Mijn ventje' 'mijn kindertjes/kids/zoontje/dochtertje'. Ik heb wel eens patiënten die een afspraak willen maken voor hun zoontje. Vraag je naar de geboortedatum, zijn ze 25.
quote="xniieeenke"]
Nog 1; vleesjes. Het is niet eens een woord. Ja ben je lekker vleesjes aan het eten? Kijk wat een lekkere vleesjes. VLEESJES
Lau, i feel you. Vooral die mensen op social media met hun 'friendship goals' (daar nog zo'n woord, heeeeelp) die dan zeggen me schatje me baby me alles me bestie me *domme naam zoals pannekoek ipv pannenkoek*