Jolien87 schreef:Ik vraag me af wanneer de eerste vergelijking komt met een aangereden hond of kat.
Die is er al geweest
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tja, het is maar wat je als definitie van schokkend hebt. quartel schreef:kevertje04 schreef:Als je hem nou snel in de vriezer legt, kun je hem misschien nog op laten zetten!
![]()
![]()
Hij is nu al een paar dagen verder vrees ik......
Wilde nog het hele proces vast gaan leggen maar ben het gisteren al weer vergeten.
Inmiddels is het een onherkenbaar hoopje geworden
Ik denk dat ik deze "worst" noem
troi schreef:Mijn hemel wat een gepiep over een dode kikker. Komen de mensen die daar geschokt door raken ooit wel eens buiten hun huis? In de buurt van niet-aangeharkte natuur ofzo?
Gevoelig voor leed om je heen is op zich een mooie eigenschap maar je kan ook overdrijven hoor!
quartel schreef:dees_daan schreef:Ik neem aan dat je hem begraven hebt?
Anders zou ik de gemeente bellen om hem op te laten halen zodat anderen niet met dit leed geconfronteerd worden.
ceremonieel zelfs![]()
Kom op zeg![]()
Als ze voor iedere kikker mier en tor uit moesten rukken hadden ze vast nog wel personeel nodig
Shirley schreef:troi schreef:Mijn hemel wat een gepiep over een dode kikker. Komen de mensen die daar geschokt door raken ooit wel eens buiten hun huis? In de buurt van niet-aangeharkte natuur ofzo?
Gevoelig voor leed om je heen is op zich een mooie eigenschap maar je kan ook overdrijven hoor!
Sterker nog..ik woon middenin die onaangeharkte natuur en zie meer dode dieren dan me lief is.
Ik vind het allen niet grappig om daar op deze manier grappen over te maken, verschil van gevoel voor humor misschien?