Je moet wel even een join up met hem doen, daar wordt jullie speciale band geweldig van

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dat zijn ruinen maar dan anders! Hoe moet dat een joint up? is dat niet zielig word ze daar niet moe van ? little_birdy schreef:Ze is een hengstdat zijn ruinen maar dan anders! Hoe moet dat een joint up? is dat niet zielig word ze daar niet moe van ?

ikkedus schreef:Wat een leukerd! Ze ziet er wel als een brave hengst uit. Hengsten zijn heel sterk toch? Ik zoek een pony om op te leren rijden, want dat heb ik nog nooit gedaan. Ik ben 1,80 en weeg 115 kilo. Ik heb ook niet zuid
Ke lange benen, dus dat past wel.
Ik heb wel wat ervaring. Ik mag de Shetlander van mijn nichtje wel eens uitstappen.
elenaMM77 schreef:little_birdy schreef:Ze is een hengstdat zijn ruinen maar dan anders! Hoe moet dat een joint up? is dat niet zielig word ze daar niet moe van ?
welnee, van een joint up worden ze juist heeeel relaxt.
Toen er even geen zwarte hengsten voorradig waren, ik bedoel toen ik ze allemaal getemd had heb ik de buurvrouw geholpen. Die had een mega wilde kat in huis.. We hebben samen toen een joint up gedaan.
Werkt als een tierelier, hij slaapt nog steeds:
[ Afbeelding ]
je kunt ook haver in de joint up doen.. dan slaapt hij fijnerder.
------
maar even een serieuze vraag.. zo te zien is het een super springpony, die verzorgpony...
Hoe hoog kun je al met hem springen? want ik neem aan dat je dat ook gelijk hebt uitgeprobeerd..
En vrijspringen, haalt hij de 1.60m al? vast wel!

zo grappig altijd dit soort topics!