Het feit dat mijn paard onder de bietenpulp zat, mijn pup onder de modder en prut en ik wel het smerigste van alle drie was. En ondanks dat ik het hartstikke koud had, kon ik alleen maar lachen als ik dat gelukkig paardje en hondje zag!
Spontaan bezoekje van vrienden van ons,super leuk!
Equilibria
Geplaatst: 14-12-14 17:12
Mijn moeder kwam vandaag langs met een kerstboompje en kerstversiering. Ik heb haar warme chocomel met bonbons gegeven. Wat heel gezellig en lief van haar!
OneAndOnlyx
Geplaatst: 14-12-14 17:13
Dat mijn paardje zo heerlijk reed vandaag terwijl het onze eerste keer buiten de bak was
Het feit dat ik vanmorgen om kwart over 6 wakker werd van de wekker omdat ik moest gaan werken, ik naar beneden liep en de geur van vers gebakken broodjes rook ! Ondanks dat we allebei heeel vroeg weg moesten, had hij toch een beetje gezorgd voor een "zondags" ontbijtje..... En normaal lach ik echt niet hoor als ik zo vroeg op moet en er is nog iemand wakker die ook in de keuken moet zijn !!
Deugenietje
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-14 18:01
Mijn paard was me dankbaar dat ik haar stal opstrooide en hooi gaf.
KimW
Geplaatst: 14-12-14 18:03
De schapen in het dorp die allemaal vrolijk op mijn brokjes afkwamen en de hackneys voor de koets van de kerstman.
Vanochtend met mijn 2 blije honden in het bos. Keihard en dolblij door de bomen heen slalommend, renden ze achter elkaar aan en speelden tikkertje! Als ze hard rennen gaat door de wind hun lippen beetje omhoog en dan is het net of ze lachen. Dus dan moet ik weer lachen!
JesdaJinn
Geplaatst: 14-12-14 18:40
Met dit heerlijke weertje met de honden bij Bussloo gewandeld