Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
mn ouders worden er gek van maargoed. telefoon had een mooi stevig hoesje, dus ik goed. inmiddels ben ik zo 'professioneel dat ik een gewoon hoesje er omheen heb, maar dan nog flikkert mijn "dure iphone" regelmatig op de grond.. lange uitleg idc
xxcleeoo schreef:Ik kan het trouwens ook niet laten om foto's te maken van mensen die er in mijn ogen niet erg mooi uitzien
Edit:
Ik kan het ook echt niet laten om mensen af te kraken als ik ze langs zie lopen, dan wel niet over hard maar in mijn hoofd.
love_western schreef:xxcleeoo schreef:Ik kan het trouwens ook niet laten om foto's te maken van mensen die er in mijn ogen niet erg mooi uitzien
Edit:
Ik kan het ook echt niet laten om mensen af te kraken als ik ze langs zie lopen, dan wel niet over hard maar in mijn hoofd.
Wauw wat ziekig. Iedereen mag toch zelf bepalen wat hij of zij draagt. Diegene die van mij zomaar foto maakt op straat. Die heeft dan toch echt een probleem. Wat asociaal zeg. En daarna zeker lekker op sociaal media afkraken zoals bij die modepolitie gebeuren...
Ontopic.
Ik kan het niet laten om maf te doen tegen de honden. Maakt niet uit waar ik ben.
Vals meezingen in de auto.
Als ik niks belangrijks te doen heb gewoon in oude kloffie rondlopen. Schone kleding word toch altijd smerig bij de honden.
hwn schreef:TrIjNiE__ schreef:De printer een klopje te geven als hij weer eens iets voor me heeft afgedrukt
Haha, die is goed!
Heb vroeger nog een sprekende printer gehad, die zei toen "dank u wel" als ik papier bijgevuld had. Dan antwoordde ik toch ook netjes "Graag gedaan".
prugelpiet schreef:Mijn nagels af te scheuren.
Met een kinderstemmetje tegen dieren praten.
Mijn telefoon uitschelden
Snoep eten na het avondeten.
Ik heb er zelfs een andere telefoon voor aangeschaft 

)