Ik kan het echt niet laten om...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kaka

Re: Ik kan het echt niet laten om...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:31

Hoekjes af te scheuren van papiertjes en daar propjes van te maken. Al mijn boeken missen hoekjes :o

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:36

... te posten op Bokt terwijl ik eigenlijk moet studeren voor mijn examen galenica.

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:38

..... te gaan bokken terwijl ik moet leren... :')

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:19

als ik mensen zie met losse haren op hun kleding móét ik die er af halen, ziet er zo slordig uit :')
zinnen die ik met , kan verbindenn in meerdere berichtjes sturen via whapp, om vervolgens ietsw van sorry voor de spam te zeggen ofzo
schelden op mijn computer als hij weer ees de nnnn of de h dubbel doet of overslaat...
'haha' of : ) achter mijn appjes te zetten omdat ze anders rude over kunnen komen en omdat de emojis te moeilijk zijn typ ik dan altijd : ) of :' ) en dan zonder spatie :')
keihard en vals mee te zingen met de muziek als ik alleen thuis ben.. (dat deed ik laatst en toen ging de deurbel; of de ramen wel dicht mochten. het huis werd gestraald en anders kwam alle troep naar binnen, maar vond m wel even leuk en schaamde me dood :'))

als ik even niks te doen heb ga ik gooien met dingen, typexpen, telefoon, gewone pen, lepel, alles komt voor :') mn ouders worden er gek van maargoed. telefoon had een mooi stevig hoesje, dus ik goed. inmiddels ben ik zo 'professioneel dat ik een gewoon hoesje er omheen heb, maar dan nog flikkert mijn "dure iphone" regelmatig op de grond.. lange uitleg idc :7
Laatst bijgewerkt door NynkeMarit op 01-11-14 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:21

eline10 schreef:
..... te gaan bokken terwijl ik moet leren... :')

Ik denk dat heel veel bokkers hier wel last van hebben.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:22

Bootjes te vouwen van alle stukken papier, bonnetjes, theezakjes die ik binnen handbereik heb.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:27

- bij het stoplicht de 'snelle' baan vooraan staan en dan proberen iedereen eruit de rijden
- op iedereen schelden die in mijn ogen niet in een auto hoort
-in mijn neus pulleke
- 1000x snoozen :-)

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:33

De printer een klopje te geven als hij weer eens iets voor me heeft afgedrukt :')

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:46

Online spullen te kopen

Te laat naar bed te gaan

Elke avond alles op te ruimen

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:46

LovingTweety schreef:
Elke avond alles op te ruimen

Ik kan het niet laten om....

....iedere keer wel een goede reden te bedenken waarom ik savonds niet op hoef te ruimen. :=

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 23:47

Ruilen? Ik drijf mijn vriend tot waanzin. Altijd moet alles netjes zijn voor het slapen gaan.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 00:00

Ik kan het niet (nooit!) nalaten om mijn oren elke ochtend schoon te maken met wattenstaafjes. En datzelfde geldt voor de avond. Ook al wéét ik dat het überslecht is en dat ik nooit vieze oren heb (dat is ook godsonmogelijk met dit ritueel).

Daarnaast ben ik obsessed met mooie km-standen van mijn auto en maak ik namen van letters op kentekenplaten (vermoeiend!).

Verder kan ik het niet laten om van elke buitenrit (4/5 keer per week) een oortjes foto te maken. M'n filmrol staat vól met dit soort foto's.

Ook kan ik foto's van mijn paarden niet weggooien als ik moet schiften uit 100den foto's van een fotoshoot. Kunnen ze nog zo op elkaar lijken haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:26

xxcleeoo schreef:
Ik kan het trouwens ook niet laten om foto's te maken van mensen die er in mijn ogen niet erg mooi uitzien :=

Edit:
Ik kan het ook echt niet laten om mensen af te kraken als ik ze langs zie lopen, dan wel niet over hard maar in mijn hoofd.

Wauw wat ziekig. Iedereen mag toch zelf bepalen wat hij of zij draagt. Diegene die van mij zomaar foto maakt op straat. Die heeft dan toch echt een probleem. Wat asociaal zeg. En daarna zeker lekker op sociaal media afkraken zoals bij die modepolitie gebeuren...

Ontopic.

Ik kan het niet laten om maf te doen tegen de honden. Maakt niet uit waar ik ben.

Vals meezingen in de auto.

Als ik niks belangrijks te doen heb gewoon in oude kloffie rondlopen. Schone kleding word toch altijd smerig bij de honden.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:36

love_western schreef:
xxcleeoo schreef:
Ik kan het trouwens ook niet laten om foto's te maken van mensen die er in mijn ogen niet erg mooi uitzien :=

Edit:
Ik kan het ook echt niet laten om mensen af te kraken als ik ze langs zie lopen, dan wel niet over hard maar in mijn hoofd.

Wauw wat ziekig. Iedereen mag toch zelf bepalen wat hij of zij draagt. Diegene die van mij zomaar foto maakt op straat. Die heeft dan toch echt een probleem. Wat asociaal zeg. En daarna zeker lekker op sociaal media afkraken zoals bij die modepolitie gebeuren...

Ontopic.

Ik kan het niet laten om maf te doen tegen de honden. Maakt niet uit waar ik ben.

Vals meezingen in de auto.

Als ik niks belangrijks te doen heb gewoon in oude kloffie rondlopen. Schone kleding word toch altijd smerig bij de honden.

Ik doe er niks mee en plaats ze nergens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:40

Mijn nagels af te scheuren.
Met een kinderstemmetje tegen dieren praten.
Mijn telefoon uitschelden :')
Snoep eten na het avondeten.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:47

.....tijdens het rijden me telefoon te checken
.....die wc rol anders te hangen omdat ik het zo wil
.....mensen te checken op fb omdat ik toch op de hoogte wil blijven
.....toch die snoepjes uit de la te pakken terwijl ik aan de lijn ben

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:52

LZP -> KH

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:53

te roken. ..
Nagels te bijten..

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:06

Bokt te checken terwijl ik hard moet leren voor mijn autotheorie examen morgen ..

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 11:06

- te veel te snoepen :(
- alle dieren te begroeten als ik over het erf loop
- soms in mijn neus te peuteren
- moeilijke dingen of dingen die ik niet durf steeds maar uit te stellen

HellowKitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 17:22

Ik kan het echt niet laten.. om 's avonds om de 10 minuten in de snoepkast te kijken :P

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 19:55

TrIjNiE__ schreef:
De printer een klopje te geven als hij weer eens iets voor me heeft afgedrukt :')

Haha, die is goed!

Heb vroeger nog een sprekende printer gehad, die zei toen "dank u wel" als ik papier bijgevuld had. Dan antwoordde ik toch ook netjes "Graag gedaan". *D

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 21:24

hwn schreef:
TrIjNiE__ schreef:

Haha, die is goed!

Heb vroeger nog een sprekende printer gehad, die zei toen "dank u wel" als ik papier bijgevuld had. Dan antwoordde ik toch ook netjes "Graag gedaan". *D

We hebben al zoveel ellende gehad met printers die niet werken etc, nu heb ik eindelijk de oplossing gevonden: je moet hem gewoon liefde geven :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 12:15

prugelpiet schreef:
Mijn nagels af te scheuren.
Met een kinderstemmetje tegen dieren praten.
Mijn telefoon uitschelden :')
Snoep eten na het avondeten.

Wow die zou ik geschreven kunnen hebben _O- Ik heb er zelfs een andere telefoon voor aangeschaft :')

Ik kan het ook niet laten om aan mijn vriends neus te gaan zitten vanwege de mee-eters :')
De ogen van mijn kat schoon te maken.
Het getal 10 maken van cijfers. (bijv. 298, 2x9=18-8=10 :P )

Dropsleutel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:33

Mensen beoordelen op kleding, hoe erg ik het ook niet zou willen, ik kan het écht niet laten. :n :\