Wahahaha ik herken mezelf!!! Had ook de paardjes flink ingespoten toen schoonloeder eraan kwam. 'Bah wat stinken jullie toch! Dat kan niet gezond zijn!' Etc etc... En zo iedere dag ( paardjes staan bij hun thuis)
En ja niet iedereen heeft een leuke schoonmoeder, misschien kunnen sommigen zich dat niet voorstellen. Maar er zijn mensen die je het leven heel zuur kunnen maken. Heb zelf al tig x staan twijfelen om er mee te kappen maar de liefde is sterker!
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-13 09:21
Mijn man......zoon van schoonmoeder.....lag in een deuk toen ik bekende bewust de afzuigkap uit te laten
Dus ja........dan schat ik in dat mijn actie redelijk terecht was
Shirley
Geplaatst: 04-08-13 09:22
kanniet schreef:
Als ik een schoondochter zou hebben die zulke haat verkondigd tegen de moeder van haar partner zou ik er álles aan doen om dat gedrocht de deur uit te krijgen. .
Ik dacht: die komt met een paar goede tips
zacharyhill
Geplaatst: 04-08-13 09:30
Dit is geweldig wat een goede manier om de zondag ochtend mee te beginnen, zal het recept onthouden wie weet komt het nog eens goed van pas.
Heerlijk geschreven
equitation
Geplaatst: 04-08-13 09:38
kanniet schreef:
Je bewijst mijn gelijk, lekker ding ben je. Ik heb mijn zegje gezegd. Toedeloe, loeder!
Dat jij begint met schelden zegt ook genoeg over jou.
kanniet
Geplaatst: 04-08-13 10:11
Schoonloeder is wel leuk en loeder niet? Achter de rug om is wel leuk en gewoon rechtstreeks niet? Of begrijp ik iets niet goed?
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-13 10:38
Geeft niks hoor als je het niet snapt We zijn nou eenmaal niet allemaal gelijk. Is misschien maar beter ook
Misschien onvoorstelbaar voor je kanniet maar er zijn echt schoonmoeders die met alle liefde van de wereld je relatie/ huwelijk om zeep willen helpen..
@quartel super tip van je!! Jammer dat mijn schoonfamilie niet meer bij ons thuis komt.. ik had met alle liefde je recept uit willen proberen
Batman_Q
Geplaatst: 04-08-13 13:22
Zijn jullie nou weer bezig om mijn mama belachelijk te maken???