en toen was het alweer zondag..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 15:52

Rebeccaa schreef:
bello2005 schreef:
Vandaag is het ook zo'n 'rotzondag' zonet lekker stuk gaan fietsen met de hond, de auto gewassen en nu 'babe in the city' kijken haha.

ja, hier ook.
tot half 2 in bed liggen lezen,
daarna ontbijten en groenten en vlees klaar staan maken voor vanavond,
maar nu zit ik nog steeds in pyama achter m'n computer.. haha. :')

Nee, zolang in bed blijven liggen kan ik niet.. dan ben ik echt kapot, voel mee dan echt ellendig..
Het kan wel ens voorkomen dat als ik dan tv aan het kijken ben, dat ik dan in slaap val en dan slaap ik 2a3 uurtjes. Best lang eigelijk. Vind dat eigelijk best irritant, maar wat moet je anders.

eclair98

Re: en toen was het alweer zondag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 16:14

Ach op 2e paasdag kan je ook geen bal doen, dus ik beschouw het ook maar als een zondag:
Vanochtend naar stal, een heerlijke buitenrit gemaakt en andere klusjes gedaan. (vegen, water geven..).
Vanmiddag huiswerk gemaakt/maken.
Vanavond moet ik met mijn ouders mee.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:51

Diana_14 schreef:
Veel mensen vinden zondag een saaie dag, maar kijken wel uit naar het weekend? :')

Dat snap ik eigenlijk nooit.. Haha

Haha, idd!

Ik vind zondagen heerlijk! Lekker lang met hond de wandelen en met paard tutten/rijden, filmpje of series kijken, internetten, lekker koken, hardlopen, nagels lakken.. neuh, ik verveel me eigelijk nooit :)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:52

Ik denk dat je een rondje BiksenBytes moet doen, dat schijnt erg vermakelijk te zijn :')

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 10:26

en toen was het alweer zondag,,, en ook nog met heerlijk s t r o n t weer... wat te doen???

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:32

heerlijk naar de paarden! Verveelde me vroeger ook afkrijg kapot, totdat ik de kans kreeg de paarden op zondag te doen!maar in jou geval: zoek een hobby! Ga schilderen/ naaien/ borduren/ tekenen etc. of ga dingen doen waar je normaal niet aan toekomt, ramen lappen/ auto stofzuigen etc.
Succes vandaag!

rosaprinces

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:33

rijden ;)

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:35

Studeren...Morgen examen... :(

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:36

Heerlijk om op zondag vrij te zijn. Helaas sta in ingeroosterd van 13.00 tot 23.00 :)) .
Mijn vrije dagen zijn vaak maandag & dinsdag, als mijn vriend, vrienden en iedereen gewoon aan het werk zijn.
Tegenwoordig kan ik wel een aantal zondagen vrij krijgen om op wedstrijd te gaan :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:42

Ik heb een drukke zondag vandaag. Eerst nog maar even leren voor examen van dinsdag, eind van de middag lekker naar paardje en nog ergens tussendoor of misschien 's avonds een autorijlesje krijgen van mijn vader, begin aanstaande zaterdag met echte lessen dus hij gaat even laten zien hoe een auto start en waar de rem en het gas zit :)

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:44

Normaal naar de kerk en mijn vrienden opzoeken. Nu ben ik ziek en word het denk ik de dag doorbrengen met films, en misschien even zonnen in de achtertuin :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:46

Op zondag (als ik vrij heb), slaap ik uit, doe ik de boodschappen, ruim ik wat op, maak ik wat schoon, kijk ik een serie, eet ik, drink ik thee met koekjes etcetc :')

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:48

Ann_Pam schreef:
Normaal naar de kerk en mijn vrienden opzoeken. Nu ben ik ziek en word het denk ik de dag doorbrengen met films, en misschien even zonnen in de achtertuin :)

Zonnen?? Welke zon :P ?

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:50

Vanmiddag naar de beurs met moeders en daarna nog even paardrijden en vriendje hier *\o/* .

Normaal smorgens beetje koffie leuten, smiddags rijden en voor school en savonds vriendje :Y)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:52

de ene week moet ik groomen op wedstrijd van mn baas, dus ben ik in de ochtend/vroege middag daar mee bezig, en doe ik mijn paardje eind van de middag. Als ik vrij ben ga ik vaak helpen op de wedstrijd van de stal waar ik sta, dan doe ik de punten en tijdsregistratie bij het springen invoeren op de laptop :)
En als ik helemaal niks te doen heb zoals vandaag, dan wandel ik 's ochtends lekker met de hond, ga ik nu een uurtje luieren/computeren en vanmiddag samen met een stalgenootje en onze paardjes naar de soesterduinen :D

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 10:57

Iejoorr schreef:
heerlijk naar de paarden! Verveelde me vroeger ook afkrijg kapot, totdat ik de kans kreeg de paarden op zondag te doen!maar in jou geval: zoek een hobby! Ga schilderen/ naaien/ borduren/ tekenen etc. of ga dingen doen waar je normaal niet aan toekomt, ramen lappen/ auto stofzuigen etc.
Succes vandaag!

mijn geval ?? een hobby zoeken ,, haha... dat is het probleem niet.. maar hier regent het.
normaal gesproken zou ik een grote wandeling maken met mn hond.. maar mijn hond en ik houden niet zo van de regen..
naar mn pony gaan heeft ook niet echt zin,, dan word ik ook zeike nat, nee bedankt daar pas ik voor

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 10:59

Ann_Pam schreef:

stuur die zon even naar mij toe..

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:59

Jantine_ schreef:
Ann_Pam schreef:

Zonnen?? Welke zon :P ?

Hihi ik woon in Engeland momenteel en daar schijnt de zon *\o/*

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:00

Poeh geen zondag hetzelfde en ik verveel mij zelden tot nooit :)

De ene dag ben ik op pad met stalgenoten om hun wedstrijden te fotograferen of een ander tripje zoals naar vriendinnen of wat het ook mag zijn. Maar 9 van de 10 keer maar ik in de late ochtend een buitenrit van 1.5-2 uur met een stalgenote, heerlijk is dat! Als ik dan 's middags thuiskom ga ik meestal douchen en daarna kruip ik op de bank met een film of gewoon tv.

Familiebezoekjes zijn hier geen vaste zondagse "taak" en ik hoef ook nooit verplicht met mijn moeder heen ergens naartoe, alleen als ik dat leuk vind.

Deze zondag is weeeer een andere, morgen mijn allerlaatste Centrale eindexamen Economie, vak wat ik héél moeilijk vind dus ik zal vandaag zitten leren.. Ook moet morgen een groot werkstuk af (ben koningin uitstellen :D ) dus dat is nog een taak voor vadaag, oh en dan tussendoor nog eens tijd vinden om naar paardlief te gaan. :)
Laatst bijgewerkt door NinaCharlie op 26-05-13 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:01

Ik snap ook nooit dat mensen zich kunnen vervelen.... ja zondags zijn altijd de winkel dicht,maar nog genoeg dingen te verzinnen om te doen.... lekker stuk fietsen,...op visite... en tip:"kijk eens bij de vvv"...zijn namelijk genoeg(ook gratis) dingen te doen....open dagen, musea...kunstroutes, en zoals hier in de buurt ook een openluchttheater,waar regelmatig dingen te doen zijn. ik ga zometeen ook lekker fietsen met mijn 3 meiden.... het regent..who cares?!? lekker dik inpakken... dorpje verderop fietsen, dan even bij het theater kijken of er iets te doen is en als afsluiter een bakie koffie bij een goede vriend van me... dan weer paar km naar huis fietsen...allemaal even lekker warm douchen... oude kloffie aan,.en met zn allen een filmpje kijken met chips en koppie thee erbij........ heerlijk!!!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:01

Naar de kerk, bij familie langs en meestal worden de verjaardagen ook op zondag gehouden bjj ons. En verder uitrusten en de batterij weer opladen voor een nieuwe week.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:03

Wat doe ik op zondag:

- ontbijten
- naar de paarden gaat, wat meestal zo'n 2h duurt
- lekker heet bad nemen en ondertussen een douche nemen
- dweilen, koken of andere huishoudelijke taken
- op tijd eten en met husbandy in de zetel crashen (meestal rond 18h)
- om 22h in mijn bed en alvast piekeren over de volgende werkdag :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:04

Vandaag komen m'n moeder, haar vriend en mijn broertje langs <3 We gaan denk ik lekker uit eten.

lucaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:08

Ik ga altijd s ochtends hardlopen, daarna huiswerk maken en eten, daarna bokken en vervelen , daarna avond eten en daarna: SO YOU THINK YOU CAN DANCE the Next generation, kijken. :D

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 11:14

mackkwek schreef:
Ik snap ook nooit dat mensen zich kunnen vervelen.... ja zondags zijn altijd de winkel dicht,maar nog genoeg dingen te verzinnen om te doen.... lekker stuk fietsen,...op visite... en tip:"kijk eens bij de vvv"...zijn namelijk genoeg(ook gratis) dingen te doen....open dagen, musea...kunstroutes, en zoals hier in de buurt ook een openluchttheater,waar regelmatig dingen te doen zijn. ik ga zometeen ook lekker fietsen met mijn 3 meiden.... het regent..who cares?!? lekker dik inpakken... dorpje verderop fietsen, dan even bij het theater kijken of er iets te doen is en als afsluiter een bakie koffie bij een goede vriend van me... dan weer paar km naar huis fietsen...allemaal even lekker warm douchen... oude kloffie aan,.en met zn allen een filmpje kijken met chips en koppie thee erbij........ heerlijk!!!

jij bent een die hard.. haha mij niet gezien om in de regen te wandelen.. wel als ik eenmaal al aan het lopen ben blijf ik ook doorlopen, maar als ik me moet oppakken om door het weer te gaan nee bah. zo wie zo mijn hond vind het echt niet fijn om door de regen te gaan.. dan knijpt ze haar ogen dicht gaat snel plassen en rent weer als een gek naar binnen hah