Wethouder wil dat iedereen onder de douche plast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:28

Wat vind je dan zo vies aan urine Lorette?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:32

Ailill schreef:
_Lorette_ schreef:
Eigenlijk was ik best wel geschokt na het horen van dat bericht :o Ik had (misschien heel dom) noit gedacht dat er mensen zouden plassen onder de douche, laat staan dat het normaal is of aangemoedigd moet worden... Hoe verstandig het ook mag zijn en hoezeer het ook mee mag vallen emt de hygiene, ik blijf het een vies idee vinden en ik zou me daar niet toe kunnen (of willen) zetten. Dan durf ik er niet eens meer te staan op mijn blote voeten. (Ben ineens heel erg blij met mijn eigen, nieuw aangelegde douche, nooit gedeeld met anderen.) Laat mij maar mooi voor het douchen naar het toilet gaan. Ik hoef toch niet zo vaak naar het toilet, dus zoveel water kost het niet.

Heb je ook een nieuwe toiletbril? Je wil niet weten wat daar allemaal op/aan/onder kan zitten.

Inderdaad kan je ook nooit in een hotel slapen, je wilt niet weten wat daar onder de douche gebeurt of op bed :+ dan pies lik liever het porselein van mn eigen badkuip af :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:32

Ailill schreef:
Heb je ook een nieuwe toiletbril? Je wil niet weten wat daar allemaal op/aan/onder kan zitten.

Ja, alles is nieuw en het is mijn eigen toilet. :P

Forumster, ik vind alles wat uit een mensenlichaam komt walgelijk. :) Maar ik mest rustig de stallen uit en breng dan een kar met mest weg. Daar word ik ook niet schoner van en dat spoelt er ook af onder de douche, maar dat is voor mij heel anders. Ook is dat nooit zo'n hoeveelheid als bewust urineren onder de douche. Hypocriet? Vast. Maar toch voelt het zo voor mij.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:35

ik plas ook in de douche hoor, spoelt toch weg... en wij trekken niet na iedere ; plasbeurt; door.. dat scheelt ook echt veel

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:35

Ympi schreef:
Ik ben alvast heel milieuvriendelijk bezig! Eilleen, natuurlijk alleen maar plassen als je je aan het douchen bent eh, dus 1keertje per dag al :)

Ik plas verder ook heel vaak buiten, bij de paarden, te lui om binnen te gaan en laarzen uit te doen, god voor het milieu dus :D

Goed voor het milieu? :') Volgensmij zijn die stoffen in je urnine niet zo goed voor het milieu.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:37

StalNollie schreef:
ik plas ook in de douche hoor, spoelt toch weg... en wij trekken niet na iedere ; plasbeurt; door.. dat scheelt ook echt veel

Dat doe ik dan weer niet, dan krijgen we aanslag in de pot.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:39

wist je overigens dat iedereen wat vocht loslaat tijdens het douchen/zwemmen etc.. dit gebeurt onbewust

aanslag waarvan .. dat hebben wij niet... doe wel iedere dag me wc schoonmaken.

F_Orumster

Re: Wethouder wil dat iedereen onder de douche plast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:40

Elke dag, wowie. Of heb je kinderen?
Ik weet niet waarom het aanslaat, oude toiletten... Ik maak 1x per week schoon, maar werken beiden fulltime.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:40

Heerlijk sommige schaamte in dit topic *D

zie er totaal niet het probleem van in (tenzij partner naast mij onder de douche staat), meteen alles schoongespoeld :)

in het algemeen buiten zie ik wel de lol van in, wat moet dat moet :Y)
Hoop feesten hier waar niet eens toiletten zijn, alleen een afgezet stukje weiland voor de dames en voor de heren een sloot. Moet dan maar :D

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:42

kleinvosje schreef:
Ach, als die wethouder het durft toe te geven, durf ik het ook wel ;-)!

Hahaha! Wat een topic! Nou dan zal ik hier ook maar zeggen dat ik vaak automatisch al moet als ik onder de douche stap.. Daarna vervolgd door een grondige wasbeurt.. Ook zij verdient het hahaha!

Collie2008

Re: Wethouder wil dat iedereen onder de douche plast

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:43

Citaat:
Ook zij verdient het hahaha!
*\%/*

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:44

_Lorette_ schreef:
Ailill schreef:

Ja, alles is nieuw en het is mijn eigen toilet. :P

Forumster, ik vind alles wat uit een mensenlichaam komt walgelijk. :) Maar ik mest rustig de stallen uit en breng dan een kar met mest weg. Daar word ik ook niet schoner van en dat spoelt er ook af onder de douche, maar dat is voor mij heel anders. Ook is dat nooit zo'n hoeveelheid als bewust urineren onder de douche. Hypocriet? Vast. Maar toch voelt het zo voor mij.

hele rare vraag hoor, maar heb jij een relatie?

6 liter per persoon per keer verdeeld over een een hele stad scheelt toch best veel water hoor :)

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:44

Ik zou het beter vinden als de wethouder zou voorstellen on vanaf nu elk nieuw huis en te verbouwen huis uit te rusten met een grijs water systeem.
Op die manier verbruik je geen schoonwater meer om de wc door te spoelen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:45

_Yasmine_ schreef:

zie er totaal niet het probleem van in (tenzij partner naast mij onder de douche staat), meteen alles schoongespoeld :)

Hoop feesten hier waar niet eens toiletten zijn, alleen een afgezet stukje weiland voor de dames en voor de heren een sloot. Moet dan maar :D

Ja want als je iets niet wil dan is het natuurlijk meteen schaamte.... :')

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:48

Geryon schreef:
_Yasmine_ schreef:

Ja want als je iets niet wil dan is het natuurlijk meteen schaamte.... :')

Ik heb volgens mij geen namen genoemd, iets willen en schamen is ook anders, ik heb volgens mij nergens iets anders gezegd? :?
Bij aantal posts had ik toch echt het idee dat er sprake was van schaamte hoor

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:49

minikatje schreef:

ik dacht hetzelfde

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:50

StalNollie schreef:

Dat wilde mijn ex ook, maar met meer mensen in een huis werd ik er echt niet vrolijk als ik met mijn slaperige kop de badkamer in liep en vervolgens een volle pot urine onder m'n neus zag.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:50

Of zoals in België nu verplicht is elk nieuw huis een flinke put voor opvangen regenwater en daar je bad, wasmachine, douche en wc op aansluiten. Aan regenwater zelden gebrek in ons belgenlandje. Je aan de wasbak wassen bespaard inderdaad nog het meeste water. Verder onder de douche is bij mij me nat maken, kraan dicht, mij inzepen en daarna afspoelen en klaar ben ik. Haar wassen doe ik ook maar 2 à 3 keer per week.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:51

Ailill schreef:
_Lorette_ schreef:
Eigenlijk was ik best wel geschokt na het horen van dat bericht :o Ik had (misschien heel dom) noit gedacht dat er mensen zouden plassen onder de douche, laat staan dat het normaal is of aangemoedigd moet worden... Hoe verstandig het ook mag zijn en hoezeer het ook mee mag vallen emt de hygiene, ik blijf het een vies idee vinden en ik zou me daar niet toe kunnen (of willen) zetten. Dan durf ik er niet eens meer te staan op mijn blote voeten. (Ben ineens heel erg blij met mijn eigen, nieuw aangelegde douche, nooit gedeeld met anderen.) Laat mij maar mooi voor het douchen naar het toilet gaan. Ik hoef toch niet zo vaak naar het toilet, dus zoveel water kost het niet.

Sterker nog, ze is aan het typen.... al zo vaak bewezen dat een toetsenbord, deurklinken ed. zoveel smeriger zijn dan wcbrillen :j

petraaken

Ailill schreef:
StalNollie schreef:

Dat wilde mijn ex ook, maar met meer mensen in een huis werd ik er echt niet vrolijk als ik met mijn slaperige kop de badkamer in liep en vervolgens een volle pot urine onder m'n neus zag.

Om van de geur nog maar niet te spreken na een paar bezoekjes. :\

amandananana

Ik doe het gewoon hoor.. boeiend. Ik moet sowieso zodra ik onder de douche stap plassen. Daarna een grondige wasbeurt en ik ben weer schoon.

cp112

Oh onder de douche kan ik zo 20 minuten staan, wij zijn niet zo zuinig met water :=
Maar dingen die ik dan tegelijk kan doen doe ik ook, zoals bijv als ik hoge nood heb :Y) en mn tandenpoetsen :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:52

Colway schreef:
minikatje schreef:

ik dacht hetzelfde

Ik volg hem niet meer. .

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:52

Wat een gezeik :D :+ . Wat is er mis met piesen onder de douche? Spoelt direct weg toch? In een zwembad of uberhaupt in bad vind ik niet zo fris.
Ik moet mijn onderschrift misschien maar aanpassen :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 15:54

Air schreef:
Ailill schreef:

Sterker nog, ze is aan het typen.... al zo vaak bewezen dat een toetsenbord, deurklinken ed. zoveel smeriger zijn dan wcbrillen :j

Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!