Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:_Lorette_ schreef:Eigenlijk was ik best wel geschokt na het horen van dat berichtIk had (misschien heel dom) noit gedacht dat er mensen zouden plassen onder de douche, laat staan dat het normaal is of aangemoedigd moet worden... Hoe verstandig het ook mag zijn en hoezeer het ook mee mag vallen emt de hygiene, ik blijf het een vies idee vinden en ik zou me daar niet toe kunnen (of willen) zetten. Dan durf ik er niet eens meer te staan op mijn blote voeten. (Ben ineens heel erg blij met mijn eigen, nieuw aangelegde douche, nooit gedeeld met anderen.) Laat mij maar mooi voor het douchen naar het toilet gaan. Ik hoef toch niet zo vaak naar het toilet, dus zoveel water kost het niet.
Heb je ook een nieuwe toiletbril? Je wil niet weten wat daar allemaal op/aan/onder kan zitten.
Ailill schreef:Heb je ook een nieuwe toiletbril? Je wil niet weten wat daar allemaal op/aan/onder kan zitten.
Ympi schreef:Ik ben alvast heel milieuvriendelijk bezig! Eilleen, natuurlijk alleen maar plassen als je je aan het douchen bent eh, dus 1keertje per dag al
Ik plas verder ook heel vaak buiten, bij de paarden, te lui om binnen te gaan en laarzen uit te doen, god voor het milieu dus
Citaat:Ook zij verdient het hahaha!
_Lorette_ schreef:Ailill schreef:Heb je ook een nieuwe toiletbril? Je wil niet weten wat daar allemaal op/aan/onder kan zitten.
Ja, alles is nieuw en het is mijn eigen toilet.
Forumster, ik vind alles wat uit een mensenlichaam komt walgelijk.Maar ik mest rustig de stallen uit en breng dan een kar met mest weg. Daar word ik ook niet schoner van en dat spoelt er ook af onder de douche, maar dat is voor mij heel anders. Ook is dat nooit zo'n hoeveelheid als bewust urineren onder de douche. Hypocriet? Vast. Maar toch voelt het zo voor mij.
_Yasmine_ schreef:Heerlijk sommige schaamte in dit topic
zie er totaal niet het probleem van in (tenzij partner naast mij onder de douche staat), meteen alles schoongespoeld![]()
in het algemeen buiten zie ik wel de lol van in, wat moet dat moet![]()
Hoop feesten hier waar niet eens toiletten zijn, alleen een afgezet stukje weiland voor de dames en voor de heren een sloot. Moet dan maar
Geryon schreef:_Yasmine_ schreef:Heerlijk sommige schaamte in dit topic
zie er totaal niet het probleem van in (tenzij partner naast mij onder de douche staat), meteen alles schoongespoeld![]()
in het algemeen buiten zie ik wel de lol van in, wat moet dat moet![]()
Hoop feesten hier waar niet eens toiletten zijn, alleen een afgezet stukje weiland voor de dames en voor de heren een sloot. Moet dan maar
Ja want als je iets niet wil dan is het natuurlijk meteen schaamte....
StalNollie schreef:ik plas ook in de douche hoor, spoelt toch weg... en wij trekken niet na iedere ; plasbeurt; door.. dat scheelt ook echt veel
Ailill schreef:_Lorette_ schreef:Eigenlijk was ik best wel geschokt na het horen van dat berichtIk had (misschien heel dom) noit gedacht dat er mensen zouden plassen onder de douche, laat staan dat het normaal is of aangemoedigd moet worden... Hoe verstandig het ook mag zijn en hoezeer het ook mee mag vallen emt de hygiene, ik blijf het een vies idee vinden en ik zou me daar niet toe kunnen (of willen) zetten. Dan durf ik er niet eens meer te staan op mijn blote voeten. (Ben ineens heel erg blij met mijn eigen, nieuw aangelegde douche, nooit gedeeld met anderen.) Laat mij maar mooi voor het douchen naar het toilet gaan. Ik hoef toch niet zo vaak naar het toilet, dus zoveel water kost het niet.
Heb je ook een nieuwe toiletbril? Je wil niet weten wat daar allemaal op/aan/onder kan zitten.
Ailill schreef:StalNollie schreef:ik plas ook in de douche hoor, spoelt toch weg... en wij trekken niet na iedere ; plasbeurt; door.. dat scheelt ook echt veel
Dat wilde mijn ex ook, maar met meer mensen in een huis werd ik er echt niet vrolijk als ik met mijn slaperige kop de badkamer in liep en vervolgens een volle pot urine onder m'n neus zag.
Air schreef:Ailill schreef:Heb je ook een nieuwe toiletbril? Je wil niet weten wat daar allemaal op/aan/onder kan zitten.
Sterker nog, ze is aan het typen.... al zo vaak bewezen dat een toetsenbord, deurklinken ed. zoveel smeriger zijn dan wcbrillen