*kruipt onder het bureau vandaan* echt heel erg goed gevonden allemaal
Kwanyin
Geplaatst: 29-09-03 21:00
aangeboden: verzorgster, temmer van wilde paarden, rijdt groentjes naar Grand-prix niveau in een maand tijd, zeker 50 jaar ervaring...: pennymeisje
paard moet weg wegens rugproblemen ruiter: nl teveel van paard afgedonderd
Anoniem
Geplaatst: 29-09-03 23:13
xKatleentjex schreef:
niet geschikt voor beginners: Levensgevaarlijk
Haha, mijn eerste pony was ook 'niet geschikt voor beginners'.
In dit geval gold:
niet voor beginners = niet geschikt voor mensen die niet van topsnelheid houden.
Verder heb ik zelden zo'n ontzettende betrouwbare pony ontmoet. Nooit gesteigerd, nooit gebokt en met een passoabit op het onderste gaatje en een martingaal nog best aardig te stoppen als het echt moest .
Arno24
Geplaatst: 30-09-03 00:26
ik kende er wel een aantal van, maar hier staan er nog veel meer bij Top
vanity
Geplaatst: 30-09-03 10:17
whahahah,LOL!!!
Die zijn echt super, durf nu wel nooit geen advertentie meer te plaatsen!
Kieffertje
Geplaatst: 30-09-03 14:06
Echt leuk allemaal!
Zeer goede manieren Hij heeft mn etterige buurmeisje heel netjes eraf gegooid om mij een plezier te doen
Tanya
Geplaatst: 30-09-03 17:25
Hahaha hij is leuk, zelf verzonnen
jacinta
Geplaatst: 01-10-03 12:08
whahahaha geweldig!!! lol
Klijn
Geplaatst: 01-10-03 13:20
Ik zou niet eens meer een paard durven kopen zo
michele
Geplaatst: 01-10-03 13:25
nou ik koop of verkoop ook maar nooit meer iets. Goh wat zal vriendlief blij zijn met dit topic
Roxanne_
Geplaatst: 01-10-03 13:31
Hahaha ik zal de advertenties eens zo lezen ! Ze zijn goed!
Clautje
Geplaatst: 01-10-03 22:15
hahahaha leuk!!!!!
Elke
Geplaatst: 01-10-03 23:51
Whahaha *ligt helemaal dubbel * Geweldig
Angelique18
Geplaatst: 02-10-03 16:13
God god.. en toen had ik zwarte wangen van de make updie langs m'n wangen loopt van t lachen...
LindaVelings
Geplaatst: 02-10-03 16:31
hahahaha, ik rol bijna van mijn stoel af van het lachen
ajbdhrtls138
Geplaatst: 02-10-03 17:39
haha
Aleen voor goed tehuis *Niet echt te koop, alleen als je 1) twee keer het bedrag ophoest van wat hij eigenlijk waard is. 2) De eigenaar regelmatig op bezoek mag komen 3) akkoord gaan met een tien pagina dik contract.*
deze vind ik erg leuk, hier zou ik als nieuwe eigenaar echt niet op zitten te wachten.
cissie
Geplaatst: 02-10-03 23:47
echt geweldig
sterke achterhand? hebben pas 3 keer een nieuwe wand in de stal hoeven zetten.
samba
Geplaatst: 03-10-03 20:45
dat is echt heel grappig. er gaat niks boven droge humor. heb je nog meer van dat soort dingen
tina
Geplaatst: 03-10-03 22:07
hier ook een paar geschikt voor oudere heer (op zijn leeftijd maakt zich toch niemand zorgen over wat er met hem gebeurd)
makkelijk te vangen (blijft boven ruiter staan als hij er deze heeft afgebokt)
puntgaaf (er zal wel 1 punt te vinden zijn dat gaaf is)
springt alles (hoofzakelijk uit zijn weide,over zijn ruiter,juryleden en toeschouwers)
makkelijk in conditie te houden (breekt regelmatig uit naar voerkist en hooiberg)
is regelmatig gejaagd (in hoofdzaak door zijn eigenaar die hem in alle winstreken heeft nagegezeten)
ideaal voor beginners (het paard weet nergens van,ze kunnen dus samen leren)
tina
Geplaatst: 03-10-03 22:29
en dat uit het boekje waar ik dit van heb geleend nog een leuk stukje om te lachen. even situatieschets,hier komt dus iemand ene paard bekijken uit zo advertentie
het slachtoffer(koper) begint zijn onderzoek,eerst aan de voorkant om zijn ogen te bekijken,hij heeft het hiermee nogal moeilijk want de ogen rollen voor gek en onwijs achter de rug van je schlachtoffer tracht je met moed der wanhoop het paard in een plezierige stemming te brengen dooe het maken van onmiskenbare suikergebaren het dier deze morgen stommer dan ooit blijkt de boodschap op eenmaal te begrijpen,doet een stapvooruit op de tenen van zijn slachtoffer en gooit deze achterover jij sleurt na de andere hoef van zijn gezicht te hebben gehaald het slachtoffer onder je paard vandaan en merkt op dat het anders zo lief is met kinderen dan komt het vreselijke moment waarop je koper naar achteren slentert onbewust van het vreslijke gevaar waaraan het zich blootstelt je doet je best om hem af te leiden maar hij blijft aan dringen op een onderzoek aan de achterbenen
je apporteert het slachtoffer van de plek,40 meter verder waarheen hij plotseling en buiten zijn wil is verdwenen .stoft hem wat af en vraagt of hij je paard misschien wil rijden
howel hij nu zo langzamerhand toch wat twijfeleachtig uit zijn ogen kijkt en zo iets mompelt van toch niet helemaal wat ik zoek,neemt hij zijn hart in beide handen en zegt ja ik wil er graag eens op
er verschijnt een zadel de koper steigt op ,het paard eveneens je merkt op dat hij een beetje fris is ,niet veel gedaan de laaste tijd .te veel haver etc paard en ruiter gaan de bak rond en jij steekt een sigaret op en wacht op de ruiter nu komt het er opaan te sugerren dat hij uit eigen beweging is afgestapt en wel zo snel voor hij de kans heef wat te zeggen en dat zal geen probleem zijn aangezien zijn mond nog wel vol zal zitten met zand.
tegen de tijd dat die weer kan praten zal die 2 dingen doen 1 of in zijn auto verdwijnen zonder een woord te zeggen 2 of hij koopt het voor de kwart van een prijs die jij er zelf voor betaald heb
ponyzotje
Geplaatst: 04-10-03 20:50
tina schreef:
er verschijnt een zadel de koper steigt op ,het paard eveneens
oewhahahahaaaa
Kwanyin
Geplaatst: 04-10-03 21:13
Tina, in 1 woord: fantastisch
Kwanyin
Geplaatst: 04-10-03 22:41
jij ziet de advertentie: "paard te koop" staan. je mailt een vragenlijst voor meer info en je krijgt dit terug:
naam: Satan
ras: ken je een straathond? wel dit is een straatpaard...
geslacht: nee, leeft nog
grootte: hij komt tot aan mijn schouders als hij zijn hoofd heel hoog houd
kleur: bruin, maar momenteel door een pennymeisje groen geverft
geboren: ja natuurlijk, domme vraag...
naam vader: euh, dieje knol van bij boer charel...
naam moeder:Die andere knol van boer charel...
aftekeningen: rechtsachter 1 witvoet, lijkt wel op een halfwitbeen maar dat komt omdat hij in de prikkeldraad heeft gehangen, en dus een litteken over heel zijn been heeft. Vanvoor heeft hij een witte sok, maar we hebben die haren er na een operatie jammer genoeg moeten afscheren, maar dat groeit wel bij. Ook heeft hij op zijn rug enkele witte vlekken van een tiental centimeter doorsnede, volgens een boek dat wij hebben geraadpleegd zijn dit gewoon drukplekken van het zadel.
ervaring: heeft al een zadel opgehad, is zeer braaf maar niet geschikt voor beginners(ps: vertaal deze zin met behulp van de topic ). Kan wel nog niet aan teugel lopen, begint rare sprongen te maken als wilt wijken, maar wat wil je, hij is nog maar 8 maanden hé!
reden verkoop: lees wat hierboven staat maar, dan weet je het
vriendelijk groeten...
tis zaterdagavond hé, tis zaterdagavond....
Sterre
Geplaatst: 04-10-03 22:53
Jeetje, als ik dit zo lees, heb ik gewoon een gods-geluk dat ik 2 (redelijk ) normale paarden heb !
ponyzotje
Geplaatst: 04-10-03 23:31
geboren: ja natuurlijk, domme vraag... geslacht: nee, leeft nog
deze twee zijn ook weer supergoed!!! waar haal je't?