Blondt zijn heeft zo zijn voordelen....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 17:00

Blond Blontjes hebben hun eigen Bokt Smiley,
En dat vind ik niet eerlijk!
Wordt gediscrimineerd! Schijnheilig

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 17:02

Heb het meeste lol met blondje's Haha! Mischien ligt het eraan dat we hetzelfde niveau hebben... Schijnheilig

Eerst ook bij de bios, wouden na de film waarvoor we kaartje's hadden gekocht bij een andere film gartis naar binnen sneaken. Dus alle blondje's van onze groep erheen, zadat we dan altijd nog een excuus hadden Schijnheilig

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:11

ik ben superblij met mn haar!
het is ook blond en heel mooi Schijnheilig vind ik dan Knipoog
ik vind blond mooiste kleur haar Lachen

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:47

Het gaat om de innerlijk van de mens en niet om het uiterlijk.
Dus blond-heid heeft niks te maken met hoe slim je bent.
Ik zelf heb bruin haar maar zou het helemaal niet erg hebben gevonden als ik blond haar had. Wat maakt het uit?

Nona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:35

blond is een lelijke kleur, en blondjes hebben drie keer zoveel capsones als mensen met een andere kleur haar. en daarbij zijn blondjes altijd sletten, want ze krijgen alles voor elkaar met hun "mooi blonde haar", en daar raken ze aan gewend en vervolgens gaan ze hun hele lichaam gebruiken + hun "mooi blonde haar" en zie hier, de blonde prutsmuts.

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:24

Euhm, Nona, helemaal met je eens Scheve mond
Welkom op bokt, BTW Boos!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:05

Nona schreef:
blond is een lelijke kleur, en blondjes hebben drie keer zoveel capsones als mensen met een andere kleur haar. en daarbij zijn blondjes altijd sletten, want ze krijgen alles voor elkaar met hun "mooi blonde haar", en daar raken ze aan gewend en vervolgens gaan ze hun hele lichaam gebruiken + hun "mooi blonde haar" en zie hier, de blonde prutsmuts.

Gefrustreerd? Fobie voor blondjes? Traumatische ervaringen? Komt wel goed met je

XxEmmaxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:17

haha k ben zelf blond k zit er niet mee k vind het wel grapig. Oja k doe VWO en k heb geen kapsones, k ben geen slet en ik vind iedereen lief hier ja ja zelfs de blond-haters. Oja Tamara heel mooi hara heb je met die krullen! groetjes Love LUcas ( donker haar heeft ie) Haha!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:05

Nona schreef:

Neem een ander in de maling... ah ah ah yeah Muziek! *LOL*

Het Okkie1 had me ge-pb't, maar nu is het natuurlijk vreselijk niet cool meer. Het was juist zo leuk om mensen te stangen met theoriën van Het Opperwezen (ik dus ) *LOL* Zelfs mensen die het serieus nemen Koe

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:07

Kais is cool Tong uitsteken

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:26

orri schreef:

Orri is braaf Knipoog

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:35

Kais"]
[quote="orri schreef:

Orri is braaf Knipoog
[/quote]

En ik ben gek

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:38

Rainie"]
[quote="Kais"][quote="orri schreef:

Orri is braaf Knipoog
[/quote]

En ik ben gek
[/quote]

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:01

Ik ben blond en doe gymnasium Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:32

Kais"]
[quote="Rainie"][quote="Kais"]
[quote="orri schreef:

Orri is braaf Knipoog
[/quote]

En ik ben gek
[/quote]

[/quote]

I'll second that OK dan!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 23:07

Tanya schreef:
Ik ben blond en doe gymnasium Haha!

En ik ben blond en dééd gymnasium Lachen

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:52

Ik zal het voor Kais nog heel even uitleggen. Een deel van zij verhaal klopte, maar niet alles. Hier komt ie:

In den beginne waren alle mensen donker van haarkleur. Dit om aan te geven hoe onwetend en slecht zij nog waren. Licht en donker, goed en slecht, het heeft dus ook hier duidelijk met elkaar te maken. Mensen worden niet één keer geboren, maar reincarneren steeds weer. Het is een lang leerproces van verschillende levens. In de jaren, eeuwen, millenia die daarop volgden, leerden de zielen van mensen. Ze kregen, zoals wij het nu noemen, een zoort innerlijke rust, beschaving, over zich. En dat was te zien. Steeds meer leerden de mensen. Steeds vaker zag je blonde mensen tussen de donkeren. Ik denk dat het nu wel duidelijk is wat ik bedoel. Blonde mensen zijn geen mutanten, maar mensen met een wijze ziel. Hele blonde mensen, zoals Tamara, zijn bijna engelen. Misschien dat jij dit op een dag ook zal begrijpen, Kais.

Aan alle bruin- en zwartharigen: Alstublieft, word niet boos en vermoord mij niet Haha! !

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:54

En nu nog heel even on-topic: Ik vind dat blonde haar je heel mooi staan, Tamara! Ik kan me voorstellen dat er vaak aan je gevraagd wordt of het niet uit een potje komt, want het is haast te mooi en licht om waar te zijn!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:23

Kieffertje, we mochten er niet meer over doorgaan Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:48

Kais, zou jij niet eens snel van een paard vallen? Plat op je geslachts-loze gezicht, in de modder! Wat zal jij eenzaam zijn!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:30

ShirleyA schreef:
Kais, zou jij niet eens snel van een paard vallen? Plat op je geslachts-loze gezicht, in de modder! Wat zal jij eenzaam zijn!

Misschien moet jij als gedrocht, kruipend door het slijk, zich daar meer dan thuisvoelend eens kijken naar de titel van het forum en dan tot de conclusie komen dat je eigenlijk wel vreselijk dom bent dat je niet door hebt dat er gewoon onzin stond.
Ik heb trouwens veel vrienden hoor, ook Blond jes. Eenzaam zal ik niet zijn Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 17:33

Nona schreef:

Dank u, dank u. Denk niet dat je je hier erg geliefd mee maakt, bij mij iig niet en bij een aantal anderen waarschijnlijk ook niet... Maja, blijkbaar vind jij dat niet zo'n probleem, want jij bent waarschijnlijk een meid met capsones, niet de blonde mensen zoals jij schijnt te denken.... Ik ben geen capsonesmeid, ik ben geen slet en ik ben niet dom, ik gebruik mijn zogenaamde blond haar charme niet om in de smaak te vallen bij jongens. Maybe dat er wel blondjes zijn die dat doen, maar daar hoor ik toch echt niet bij, en wie zegt dat er niet evenveel meiden met een andere kleur dat doen? Sorry hoor, maar zo'n reactie maakt me een klein btje pissig.... Tuurlijk, mening geven mag, maar zo een vind ik dan een btje vervelend...
Laatst bijgewerkt door Tamara op 30-09-03 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:36

Nona schreef:

ZOEK JE RUZIE!?
Ik ben alles behalve een vieze prutsmuts Stoom uit je oren
Heb jij even geluk dat je hier niet langs me stond, anders had ik je zo een dreun verkocht....
Leuk bericht om mee binnen komen!

Tot ziens en een goede reis terug.
Jij bent de ZWAKSTE SCHAKEL

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:37

Sorry trouwens van je topic *Tamara* Scheve mond Neem Nona gewoon met 'n korrel zout Knipoog

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 17:39

Kais schreef:
Sorry trouwens van je topic *Tamara* Scheve mond Neem Nona gewoon met 'n korrel zout Knipoog

Is goed hoor! Zal ik jou dan ook maar met een korrel zout nemen? *LOL* Knipoog