BlueStar schreef:Maandverband zo gruwelijk lelijk dat mijn baarmoeder zo hard schrikt dat het niets meer wil loslaten
Doe mij die ook maar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce_eddy schreef:Rock schreef:Nou, glow in the dark zou best makkelijk zijn, hoef je 's nachts het licht niet aan te doen als je naar de wc gaat, plak je hem gewoon vol met maandverband.
HET BESTE IDEE VAN NEDERLANDD!!!![]()

moelly schreef:paardenfreak schreef:is er iemand die er wel blij of vrolijk van word? ik las wle dat dus sommige het niet eens gezien hadden.. tot ze dit topic lezen..
Het ziet er toch leuker uit dan een saai wit verbandje?

er bestaat naar mijn weten idd nog geen tampon die bloemetjesprint heeft
paardenfreak schreef:F_Orumster schreef:Precies, ik hoop dat always beter absorbeert dan dat ik doe van reclames
Het blijft me wel verbazen dat zoveel verband gebruiken. Ik haat t.
das gewoon persoonlijk. maar wat zou je dan van bloemetjes tampons vinden..
(ik gebruik tampons echt niet, verschrikkelijk. dus dan blijft er weinig over dan maandverband en elk uur na de wc..)
[/quote]
[/quote]
AlexandraM schreef:ik vind het ook overdreven, echter ik gebruik ook alleen tampons dus heb dr verder zelf geen ervaring mee
t geurtje kan ik echter nog eventueel snappen ivm met dat t vaker niet prettig ruikt en de vrouw zo misschien iets zelfverzekerder is..maar verder? tis ja niet de bedoeling dat mensen het zien dus waarom de versiering iser bestaat naar mijn weten idd nog geen tampon die bloemetjesprint heeft
CM_ schreef:Ik gebruik al 20 jaar geen maandverband meer
Maar een ultieme uitvinding zou zijn als ze een alarm hebben als ze vol zijn
Whahaha midden in een proefwerk bijvoorbeeldOf tijdens je proef *proest*
loonew schreef:@mieppie de maand verband die je bedoeld is van naturella, geloof me met kamille extracten , ik ben daar wel van de luchtjes enzo, voel ik me niet zo vies, overdag draag ik tampons (zonder luchtje) lijkt me ook niet echt gezond, tampon met luchtje? Maar snachts vind ik het wel fijn! Soms kan t zo stinken! Nou met zo'n voedend luchtje vind ik wel prettiger!