vreemdgaan??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:41

En toch sloeg dat zalfje van Mayo alles hoor.
hahahaha. Succes Ini!!!!!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:58

Mee eens met Sonja Scheve mond\
Groetjes

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 21:26

Citaat:
Op 2001-08-14 22:54, schreef wendy1:
Ik heb nu al een jaar een vriend en zie vaak zat leuke jongens Haha!
Die blijf je toch wel tegenkomen ik heb ook wel eens zn bevlieging gehad van ow volgens mij word ik verliefd maar ik heb heel simpel er niets mee gedaan.
Ik weet wat ik heb en niet wat ik krijg.
Ik hou heel veel van me vriend en om dat optegeven voor zomaar iemand,ikd enk inderdaad ook dat je eens goed met hem moet praten.
Dus mijn oplossing is altijd ik doe er niets mee met die verliefdheid.
Enne als je al 7 jaar samen woont moet je lijkt mij wel kunnen praten over sex

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wendy1 op 2001-08-14 22:56 ]
</font>

ik ben het helemaal met wendy eens!!!
Als je een relatie hebt zie je nog zat leuke jongens (groot probleem van mn beste vriendin) maar je hoeft er niet gelijk op in te gaan!! Als je van je heudige vriend houd......waarom dan een ander!! En als je al 7 jaar bij elkaar woont dan kan je over alles praten!! Simpel!!!!
Ik vind dat je die (ex Verward) collega moet vergeten!!!!!

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 22:13

Nou zeg!!
Wat zijn we hard tegen onze Inimini Frusty !
Ik sluit me bij Prima aan wat dit betreft. Er komt een moment in je ...jarige relatie dat je onbewust denkt: is dit het nou? Dan kun je blijven zitten waar je zit, maar je kunt ook proberen om erachter te komen waar dat precies aan ligt. Misschien is het wel helemaal niet de sex en is ook wat anders niet helemaal naar tevredenheid?
Waarom zou je niet met iemand waar je op valt een keer wat leuks doen? Als je dan denkt: wat ik heb is voor mij beter, dan blijf je gewoon bij je vriend. Denk je: dit is wat ik miste, ga je praten met je vriend of maak je het uit.
En zeggen dat dat niet op het forum hoort, slaat nergens op (behalve de remarks van bartvb), ieder zit met zijn eigen vragen en andermans mening kan helpen bij je beslissingen Sigaar .

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:52

Ja, zeg!! Daar hebben we het helemaal niet over Malle Bloos ! En een woord als s*x horen kids volgens mij wel op tv enz. Bovendien heeft BartvB hier al iets over gezegd.
Enne...kids van een jaar of 8 horen hier niet, die mogen van hun ouders vast niet zo jong aan de boktverslaving Knipoog .

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 18:27

Gaan we niet een beetje boel off-topic zo Verward .
Volgens mij vroeg hier iemand om meningen/adviezen van anderen voor haar relatieprobleem. En jij gaat zitten zeuren over kids van 8 jaar die hier toch niet rond horen te hangen, Malle Boos! .
En stuiter daar hebben ze Mtv toch voor (Eminem bijv.) Haha! .

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:53

Malle: Toen ik 8 was wist ik al wat het was, en toen ik 10 was toen kwam ik er achter wat het inhield. Vertel me 1 (een!) reden waarom het kinderen niet 'verteld' mag worden?? Kinderen houden zich toch met iets anders bezig en lezen meteen over zulke woorden, WIJ leggen er de schaamte op niet ZIJ. Ben jij wel eens klaargekomen malle? Nou vond je het erg? Of smerig? Schaamde je je? Lekker belangrijk dus. Malle, ik denk dat je met je 15 jaar beter over paarden enzo moet praten, en geen commentaar leveren op zaken waar je nog niet eens over kan meepraten. Je bent pas 15, dus ik snap het ook wel....

Zo inimini? Je moet je gewoon een keer lekker laten nemen, dan weet je meteen voor een volgende keer of dat iets is voor jou waar je mee kan leven. Wie bepaald wat goed of slecht is? Zoiets bestaat niet. Je leeft voor je zelf, en das maar 1 keer. Maak een keuze, en als die verkeerd is dan weet je voor een volgende keer wat je niet moet kiezen.

Je kan beter spijt hebben van iets wat je gedaan hebt, dan van iets wat je niet hebt gedaan. Frusty Misschien klinkt bovenstaande allemaal grof in de mond, maar dit is mijn ongezouten mening hierover; verder wil ik het niet meer over sex hebben, maar het doen!!

Prima!

Motto van vandaag: maak van je leven een avontuur, geen routine!!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:36

mag'k er misschien ff op attenderen dat inimini overigens al 9 dagen niet meer heeft gereageerd en dat het misschien tijd wordt ook om deze topic af te sluiten? ik bedoel, dit gezeur.. bah

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:40

ik ga met bart mee!!!! *LOL* Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed