Nou, dit is dan in elk geval een voltreffer en ook nog eens erg lollig. Een eenvoudige manier om met een glimlach de dag door te gaan. Meest geschikt dus aan de ontbijttafel.
Kleinester
Geplaatst: 16-03-11 22:26
Nee denk ook niet dat er nog iemand anders is die zo dom is om dit te geloven
Zeg nooit nooit! Hier hebben we ook al heel wat mensen om een plintenladder op pad gestuurd hoor! En een mollenvanger. Ik heb in de champignons gewerkt en soms groeit er een concurrent van de champignons tussen. Dat noemen ze de mol. De eerste keer dat ze mij zeiden dat ik op de mollen moest letten zocht ik ook iets heel anders. Iets pluizigs zwarts (en ik bad, dat ik er geen zou tegenkomen) ... Beginners werden dan ook regelmatig op pad gestuurd voor een mollenklem. (Ik natuurlijk ook)
Als het goed is zie je er hier één. Van de latijnse benaming zijn ze in de kwekersmond omgedoopt tot mol.
En anders kun je met deze woorden googlen uit deze tekst. Het is een paddestoel die ook goed groeit op de grond waar champignonkwekers op kweken. Ze zijn niet eetbaar. Smaken zoals ze er uit zien...
hahaha een waterbakje voor in de vissenkom die kende ik nog niet, voor de rest hebben we hier er iedereen al op uit gestuurd. Ja ook voor de kaasgatenboor