Ik zag vandeweek een auto rijden met in het kenteken LZP, toen moest ik ook gelijk aan bokt denken . Je weet dan op zo'n moment niet meer het verschil tussen bokt en 'real-life' hahaha
Ik dacht dus bij de titel dat je boeken van een boekenfonds had en dat er iemand l*l in had geschreven. Dus ik dacht: lekker belangrijk, moet je weten wat er allemaal ondergekladderd wordt Maar ik had dus ook last van de boktcensuur
Haha ik dacht ook wat sneu je rekenboek volgekliederd door klasgenoten!
Fietsen vind ik nog steeds de mooiste, als mensen zeggen dat ze zo lekker gefietst hebben, lach ik me kapot
Vicky_88
Geplaatst: 11-11-10 12:05
Ja ja hier nog een
Thanks voor de quote, wist niet alle woorden
Ik vind fietsen nogwel de leukste.
Mijn sencuur staat ook uit, opende laatst een topic over fietsen.. Afin, ik dacht dus dat het echt over fietsen (met 2wielen) ging. Blijkt nou, bokster in kwestie had zelf het woordje in "fietsen" veranderd Edit, duurde een halve pagina voor ik erachter kwam welke vorm van fietsen ze bedoelde Vond al dat ze dan wat vreemd op der zadel zat
Haha, gelukkig ben ik niet de enige die er last van heeft ik zit me hier rot te lachen op school om al jullie posts, en vriendinnen zitten me echt raar aan te kijken als je het dan gaat uitleggen kijken ze je echt zo aanp HUH? met het gevolg dat ik nog harder moet lachen ;p