MamaMiesje schreef:Aaaaaaahww arme Paultje! Word je weer gepest omdat Cynt zich aan het vervelen is?
Ik kom je vrijdag wel troosten hoor!
en denk je dat Paultje het vrijdag makkelijker gaat krijgen met je koter eromheen lopend/erop rijdend?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

flettie schreef:OMG!! Laat die laatste 2 foto's vooral niet aan je ouders zien!![]()
Ennuhm.... dit is eigenlijk wel mishandeling he? En valt dus onder contractbreuk... dus ik denk dat ik Paul a.s. vrijdag maar weer kom ophalen. Arme poownie

Rianneke schreef:shera schreef:PS ik zou nog even teruglopen naar de handelaar en een vriendje voor hem ophalen......
Waar heeft ie dat vriendje voor nodig dan? Hij krijgt aandacht genoeg en hij heeft gezelschap van een kat!

dat arme beest. Je hebt een veel te klein zadeltje gekocht en die deken had ook wel wat groter gemogen zeg. Nu heeft het arme beest nog last van vliegen aan de voorkant. En moet hij nu echt op die koude vloer slapen??? Ik zeg...ga jij maar lekker op de bank het laat je arme pony in je bed slapen, tsssss. 

juval schreef:jeetje, weten je papa en mama wel dat je een paardd hebt gekocht?!@?
lees elke penny er maar op na. en dat is toch echt een vakblad, geschreven door paarden mensen! 
( mm ok.. haal die 1 meter er maar voor weg
)