Bellatrix schreef:Dat heb ik ook.
Dit is Burtha een 12 jarige Apaloosa en ze staat op Manege Zwanenburg in De Glind.
08-04-2003
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silfanoo schreef:Ik kom bij mijn paard 2 dagen in een week niet.. voor de rest wel!
Amanda schreef:Ik krijg de mededeling te zien:
Het is tijdelijk niet mogelijk zo ver terug te zoeken in de berichten.
Amanda schreef:Hoi An,
je ziet het, ik heb ook deze site gevonden.
Weet je, eigenlijk is Peter Pan best we;l vreemd. Ik bedoel, hij loopt wel gewoon vrolijk naast je als je buiten loop, maar in de bak, onder het zadel krijgt hij zo'n aanval. Je zou toch eerder zeggen andersom. Hij loopt buiten gewoon braaf mee. En met longeren gaat het ook best goed. Hij is alleen een beetje aan het uitproberen. Tenminste, hij probeert mij uit. Maar ja, dat doen ze allemaal.
Nou is dus de vraag, waarom krijgt hij van die paniekaanvallen als je op hem zit?![]()
![]()
![]()
Amanda schreef:Hee, waarom krijg jij die wel te zien?? Grappig
Femke_L schreef:heey aukje!! hoe gaat t?? met mij gaat t goed!!maar hoe gaat t met ghislaine?
ik hoop ook goed!! wil je de fotos naar mijn email sturen......want ze doen het jammer genoeg nie
![]()
![]()
![]()
![]()
en toch wil ik ze wel zien.....lijkt me wel leuk!! ik heb ook fotos van mijn verzorgpaarden.....maar die komen snel op mijn profiel te staan!!!! kusje femke
mistid schreef:Grappig, 4 leden van PC Vries op je foto's.
mistid schreef:wrom gaat bijna niemand springen? ik ga niet dressuren, alleen springen L bij de pony's
, met Prince Falco!!!!!!!!!!!!!
daffodil schreef:Vorige wk dinsdag hebben we ons paard (1.84) liggend in stal gevonden, drijvend in het zweet want hij kon niet meer overeind. Voorbenen wel, maar achter niet. Veearts erbij, dacht aan bevangenheid, gelukkig toch overeind gekregen, op nat zand gezet, geen eten meer, medicijnen etc. Bloedtest wees uit dat hij niet bevangen was. Ging de hele week goed. Dus zondag weer op stro en 2x per dag stappen. Ging goed tot gisteravond, hij is weer gaan liggen en kwam niet meer overeind. Met heel veel moeite toch wel overeind, maar ik moest met m gaan stappen om te zorgen dat hij niet weer ging liggen. Weer veearts erbij, geen koliek, nergens zwellingen, geen verhoging, kortom hij weet ook niet wat hij ermee aan moet. Vandaag hoefsmid erbij, geen enkel probleem in hoef te vinden. Ter info: hij lliep wel al 2 weken niet rad achter. We gaan nu vrijdag foto's maken maar misschien heeft iemand een idee wat dit kan zijn.
Citaat:waar ligt bergen precies?
Citaat:Heey mensen, wat een leuke foto's allemaal!
wel jammer dat n heleboel het niet meer doen:(
ik heb zelf 8 jaar bij de Alphense ruiters gereden tot ik moest verhuizen:(
Ik heb helaas niet veel foto's maar ik zal ze dr bij zetten van wat ik op mn computer kan vinden.
Als iemand nog foto's heeft van Dominique (de witte merrie met 1 blind oog die is overleden ) wil ik ze graag hebben
Citaat:ja ach... heb al op zoveel van jullie topics gereageerd... en nog steeds ben ik het er niet zo mee eens over hoe jullie met alle pony's die jullie verzorgen omgaan...
En dus hiermee ook niet, Ik vind dat je een 2-jarige niet zoveel en zo hoog moet laten springen en dan al helemaal niet als ie ook nog eens over stoelen en hekjes heen kan... Zorg dan dat het goed dicht zit.
En verder is dit indd puur een advies, en vind ik het jammer dat je er niets mee doet, maar dat is jouw keuze.
Succes verder met de pony's...