Thirsa_ schreef:ik ook, 26-01
Ik ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mereltje schreef:Ann_moi schreef:Ik ben er ook een...Geboren op 8 februari...
Ik ook 8 februari.... '89
Weet eigenlijk niet wat typische waterman eigenschappen zijn?
de koppigheid en de wispelturigheid ook de tegendraads is iets wat ik herken.... helaas. 

Citaat:Het sterrenbeeld Waterman wordt beheerst door de planeet Uranus. Koppig, wispelturig, opstandig, tegendraads, excentriek en het zich verzetten tegen de bestaande orde zijn de negatieve karaktertrekken van de Waterman.
De goede eigenschappen zijn dat Watermannen vindingrijk, intuïtief en sociaal zijn en het weerzinwekkend vinden wanneer ze beperkingen krijgen opgelegd.
De levensles van de Waterman is dat hij moet erkennen dat veranderingen niet altijd slecht zijn en dat hij vrijheid en individualiteit leert accepteren.
De behoefte aan onafhankelijkheid van de Waterman zou niet genegeerd mogen worden.
Maar even belangrijk is het dat hij een juiste levensstijl ontwikkelt en vast weet te houden.
Vaak is de Waterman een rustige, teruggetrokken persoonlijkheid die veel waarde hecht aan privacy, maar ook de naam heeft vriendelijk te zijn en altijd voor anderen klaar te staan.
De Waterman pakt moeilijkheden van anderen net zo aan als dat hij zijn eigen problemen ter hand zou nemen: zonder emotie, logisch en objectief.
Zolang anderen zijn kijk op het leven en privacy respecteren, is hij een fantastische vriend.
)
)Zilfstar schreef:Had effe niks te doen:
Inventarisatie:
21 jan 1
22 jan 2
23 jan 1
24 jan 3
25 jan 0
26 jan 4
27 jan 1
28 jan 2
29 jan 2
30 jan 1
31 jan 0
01 feb 0
02 feb 1
03 feb 3
04 feb 3
05 feb 5
06 feb 0
07 feb 1
08 feb 2
09 feb 1
10 feb 2
11 feb 2
12 feb 1
13 feb 0
14 feb 5
15 feb 1
16 feb 1
17 feb 1
18 feb 1
19 feb 0
20 feb 0
21 feb 0
22 feb ? nog waterman???
Larnaca schreef:Ik kan mezelf er ook wel in vinden eigenlijk.
Zou 't nou echt zo zijn, dat als je een ander sterrenbeeld had, je ook een ander karakter hebt? Ik vraag me dat soms echt af.

)

zipster schreef:Het sterrenbeeld Waterman wordt beheerst door de planeet Uranus. Koppig, wispelturig, opstandig, tegendraads, excentriek en het zich verzetten tegen de bestaande orde zijn de negatieve karaktertrekken van de Waterman.
De goede eigenschappen zijn dat Watermannen vindingrijk, intuïtief en sociaal zijn en het weerzinwekkend vinden wanneer ze beperkingen krijgen opgelegd.
De levensles van de Waterman is dat hij moet erkennen dat veranderingen niet altijd slecht zijn en dat hij vrijheid en individualiteit leert accepteren.

SusaSuus schreef:Citaat:Het sterrenbeeld Waterman wordt beheerst door de planeet Uranus. Koppig, wispelturig, opstandig, tegendraads, excentriek en het zich verzetten tegen de bestaande orde zijn de negatieve karaktertrekken van de Waterman.
De behoefte aan onafhankelijkheid van de Waterman zou niet genegeerd mogen worden.
Maar even belangrijk is het dat hij een juiste levensstijl ontwikkelt en vast weet te houden.
Vaak is de Waterman een rustige, teruggetrokken persoonlijkheid die veel waarde hecht aan privacy, maar ook de naam heeft vriendelijk te zijn en altijd voor anderen klaar te staan.
De Waterman pakt moeilijkheden van anderen net zo aan als dat hij zijn eigen problemen ter hand zou nemen: zonder emotie, logisch en objectief.
Zolang anderen zijn kijk op het leven en privacy respecteren, is hij een fantastische vriend.
Zowel in de negatieve als positieve karaktertrekken herken ik mij zelf wel terug. Koppig kan ik zeker zijn, maar weet wel wanneer ik een ander zijn gelijk moet geven (of ik t er nu mee eens ben of nie)
Privacy is ook wel iets waar ik heel veel waarde aan hecht, maar vind het ook heerlijk om omringd te zijn door vrienden (dat is toch altijd maar een aantal uren/dagen)
Mensen vinden ook altijd dat ik zo nuchter kan reageren en altijd erg rustig blijf in 'enge' situaties (bijvoorbeeld een paard dat met zijn voorbeen over de stang van de trailer heen hangt). Ik zoek liever naar een oplossing dan iets nog erger te maken door enorm te gaan stressen, gillen ed. Is dat ook een kenmerk van een waterman?