ik ga de manege pony's maar eens loslaten als ik weer op de manege ben xD
Kymalin
Geplaatst: 26-05-09 19:44
Paardje_13 schreef:
MAAR WAT DOEN JULLIE DAN NOG OP JULLIE PC ZO ONNATURAL XD
Postduiven waren uitverkocht
Ikima
Geplaatst: 26-05-09 19:44
Veirl schreef:
Juul schreef:
Heb geen tips, je bent aardig goed op weg.
Ik heb hier weinig meer aan toe te voegen.
Veirl, jou onderschrift is ook heel goed, mij lukt het niet om die andere 3 stukjes te laten liggen, sterker nog, ik pak er nog 4 bij. Natuurlijk wel chocolade zonder conserveringsmiddelen en geen aluminiumfolie wikkeltje.
Ikima
Geplaatst: 26-05-09 19:45
Paardje_13 schreef:
MAAR WAT DOEN JULLIE DAN NOG OP JULLIE PC ZO ONNATURAL XD
Ik zit niet meer op de pc, dit is allemaal via de tam-tam.
Maar ik heb wel melk (ik was zo slim om dat eerst te doen)...
Nu ff koken ivm de bacterietjes......dus ik ga ff met me vuursteentjes aan de slag......zal wel nie makkelijk worden met die wind
Wolkje
Geplaatst: 27-05-09 14:50
Paintlinger schreef:
Nu ff koken ivm de bacterietjes......
Nee joh, bacterieën verhogen je weerstand. Dan heb je straks ook geen antibiotica en dergelijke meer nodig. En als natural wil je die chemicaliën toch niet in je lichaam hebben?
Ik heb stukken boomschors onder mijn voeten gebonden, op blote voeten was toch iets te pijnlijk, ik ging helemaal kreupel lopen.
Paintlinger
Geplaatst: 28-05-09 09:03
Goedemorgen
Net weer met pijn en moeite een bakkie koffie gezet.....3 uur bezig geweest, maar het was het waard !
Ikima
Geplaatst: 28-05-09 11:11
Toch wel die bonen met stenen gemalen? Wat gebruik jij nou als filter want daar ben ik nog niet helemaal uit, heb mos geprobeerd maar krijg daar zo'n nare bijsmaak van, bladeren lieten geen water door, dus ben benieuwd naar jou oplossing.
Anoniem
Geplaatst: 28-05-09 11:37
Gewoon gestampte koffiebonen in een (zelfgemaakte) mok van klei, daar heet water bij.. beetje af laten koelen, nog een mok pakken, hand over de mok met bonen en water en het zo tussen je vingers door overgieten in de andere mok.