Even kijken...3136 totaal2635 nuttig.Aardige score eigenlijk. Daarvan zit bijna een kwart in harnachement.
ik zie alleen als ik mezelf op zoek 123 berichten!dus heb ik heel weinig onnuttig berichten toch?edit: met deze erbij 124
DDW1190 schreef:ik zie alleen als ik mezelf op zoek 123 berichten!dus heb ik heel weinig onnuttig berichten toch?edit: met deze erbij 124Dan heb je dus blijkbaar geen niet nuttige berichten geplaatst
DDW1190 schreef:ik zie alleen als ik mezelf op zoek 123 berichten!dus heb ik heel weinig onnuttig berichten toch?edit: met deze erbij 124Je hebt er 126 totaal, dus 2 niet-nuttig. Best netjes.
Juul schreef:DDW1190 schreef:ik zie alleen als ik mezelf op zoek 123 berichten!dus heb ik heel weinig onnuttig berichten toch?edit: met deze erbij 124Je hebt er 126 totaal, dus 2 niet-nuttig. Best netjes. Het zijn er inmiddels 126 van de 126 toch? Edit: laat maar zie het al Jij hebt helemaal gelijk
3781 Heel erg, maar ik lees veel in de paardgerelateerde gedeelten, plaats bijna nooit een reactie Wel in de HK en eerst heel veel in de SK