Blégh, wel eens ondervoede neuspulk- eters gezien?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:20

ik ken iemand die is echt ontzettend goor gewoon, een hele menigte witte bolletjes op zn hoofd (:~), hij ruikt naar natte hond, hij praat gruwelijk met consumptie (hij drinkt ook nog is heel veel bier dus als je geen geld hebt en je wilt alcohol dan begin je gewoon een gesprek en hou je je mond open..dan ben je binnen een half uur ladderzat), hij praat super plat Brabants ook nog, dus uit fatsoen om niet na iedere letter te vragen wat ie zei zeg je ; ja inderdaad, waarop hij zegt ; ik stelde een vraag hoor...

en last but not least;

zn borsthaar (al vermoed ik zelfs nog dat het zn 'geslachtsdeelharen' zijn) groeit ong langs zijn nek tot zn kin... en er zitten SCHILFERS in !!!!!! :r

Tallie1979

Re: Blégh, wel eens ondervoede neuspulk- eters gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:25

Ooit eens 2x uitgeweest met een bilnaad snuffelaar!! _O- Die trok een vinger door zijn bilnaad en rook dan aan zijn vingers :')

DAT IS PAS GOOR!! :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:25

Waaaaat? _O- _O-

Haha dat heb ik nog nooit gezien, gatverdamme zeg. :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:27

Ja, de eerste keer deed hij het niet, de 2e keer pas, en hij was niet goed bij zijn kop ook, heb 2,5 jaar last van dat jong gehad :') Hij bleef me stalken :+

Oh, en hij snoot ook zijn neus zonder zakdoek.. dus.. 1 neusgat dicht, blazen, snotje op straat.. andere neusgat dicht, blazen, 2e snotje op straat..

Dat was echt een uberranzig jong.. :r

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:28

Na de 2e afspraak ook echt heel gauw dat jong gedumpt trouwens! _O- Wassie nog boos ook :')

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:29

Gadver! Echt ranzige dingen hier zeg! :')

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:31

Tallie_Ho schreef:
GAD-GAD-GADVERDAMME!! _O-

Ik heb een keer naast zo'n neuspeuteraar gestaan, getoeterd, raam opengedraaid, met mijn hand naast mijn hoofd gezwaaid ( in de jammie, jammie, lekker zeg-zwaai) en gevraagd of het lekker was!! :')

Zal die vent leuk hebben gevonden, heb nog nooit iemand zo snel van kleur zien verschieten :')

Wat ook zo goor is: Mensen die achter je staan in de file en een dikke puist uit zitten te drukken!! :r

JAAAAAAAAA, gore gewoontes :')

whaha rolt hier rond _O- _O- :')
daar had ik echt bij willen zijn tallie _O-

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:36

upendo schreef:
Ik vraag me dan wel af wat er gebeurd zou zijn als daar opeens een onverwachte verkeersdrempel was opgedoemd.
Zou je dan de Egyptische manier om iemands hersenen uit zijn hoofd te krijgen gedemonstreerd zien? Of zou diegene dan vol schaamte naar het ziekenhuis moeten omdat zijn vinger nu toch echt vastzit?!

_O- _O- _O- _O- _O-

OK ik lig onder tafel....

GEWELDIG! Zie het voor me..

Neuspeuter, verkeersdrempel, BOENK....
Morgen bij Trauma Centrum: "Dokter ik krijg me vinger niet meer uit me neus." "Maar meneer, hoe is die er dan zo ver in gekomen?"
JAaaaaa leg DAT maar eens uit voor de nationale TV !!! :Y) vorkje d'rbij?

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:38

hahah.. :') Ik kom niet meer bij, ik denk echt ontzettend in beelden.. :P Zie daar al echt peuter drempel boenk.. :P :')

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:39

Yuk! Da's zo ranzig.

Zo zat ik vorige week in de trein, zat eindje verderop een funzig ventje mij de hele tijd aan te staren en tot overmaat van ramp begint hij me toch een potje te roeren en graven in zijn neus! >;) Ik schrok me een ongeluk en werd me er toch ff een potje misselijk. En ook nog eens in zijn mond steken die vinger. :r

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:45

Gatverdamme, wat een smerige mensen heb je toch *kots*
Of iemand die bukt waarvan je dan zn halve billen ziet blegh.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:50

Nou als dat voor mijn neus gebeurd krijgen ze het te weten ook. _O- Maar ik blijf wel uit de buurt bij mensen die snot aan hun handen hebben (gehad). :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:51

ilovetrusha schreef:
Of iemand die bukt waarvan je dan zn halve billen ziet blegh.

dat zijn er ontelbaar. lang leve de heupbroek....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:56

Rijan_ schreef:
Tallie_Ho schreef:
GAD-GAD-GADVERDAMME!! _O-

Ik heb een keer naast zo'n neuspeuteraar gestaan, getoeterd, raam opengedraaid, met mijn hand naast mijn hoofd gezwaaid ( in de jammie, jammie, lekker zeg-zwaai) en gevraagd of het lekker was!! :')

Zal die vent leuk hebben gevonden, heb nog nooit iemand zo snel van kleur zien verschieten :')

Wat ook zo goor is: Mensen die achter je staan in de file en een dikke puist uit zitten te drukken!! :r

JAAAAAAAAA, gore gewoontes :')

whaha rolt hier rond _O- _O- :')
daar had ik echt bij willen zijn tallie _O-

Het was ook echt goor, maar errug grappig achteraf!! :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:57

Muzefee schreef:
Yuk! Da's zo ranzig.

Zo zat ik vorige week in de trein, zat eindje verderop een funzig ventje mij de hele tijd aan te staren en tot overmaat van ramp begint hij me toch een potje te roeren en graven in zijn neus! >;) Ik schrok me een ongeluk en werd me er toch ff een potje misselijk. En ook nog eens in zijn mond steken die vinger. :r

Ik was dus echt gaan vragen of het hem smaakte!! :')

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 18:58

Laatst zat ik met mn zusje op de fiets, en ging er op eens een raampje open van een klein autootje met 2 jongens erin en riepen tegen mijn zusje Heej trek die broek eens op! Voor mij een ontzettend lol moment omdat ik mezelf er ook altijd erg aan erger, zij schaamde zich behoorlijk.. :P

Fenrir

Zilfstar schreef:
upendo schreef:
Ik vraag me dan wel af wat er gebeurd zou zijn als daar opeens een onverwachte verkeersdrempel was opgedoemd.
Zou je dan de Egyptische manier om iemands hersenen uit zijn hoofd te krijgen gedemonstreerd zien? Of zou diegene dan vol schaamte naar het ziekenhuis moeten omdat zijn vinger nu toch echt vastzit?!

_O- _O- _O- _O- _O-

OK ik lig onder tafel....

GEWELDIG! Zie het voor me..

Neuspeuter, verkeersdrempel, BOENK....
Morgen bij Trauma Centrum: "Dokter ik krijg me vinger niet meer uit me neus." "Maar meneer, hoe is die er dan zo ver in gekomen?"
JAaaaaa leg DAT maar eens uit voor de nationale TV !!! :Y) vorkje d'rbij?

Doet me denken aan die vriend van me die met een tampon in z'n neus naar de EHBO moest. :=

Muzefee

Tallie_Ho schreef:
Muzefee schreef:
Yuk! Da's zo ranzig.

Ik was dus echt gaan vragen of het hem smaakte!! :')

Oh nee, vond hem die aandacht niet waard. :')

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:00

Ntlie_ schreef:
Hahahaha ik was afgelopen week op vakantie in Egypte..
En _Clien_ (die mee was) en ik hebben ons enorm lopen verbazen over 1 van de 2 mannen die achter de receptie stond.. Die stond ook gewoon stukjes snot uit zijn neus te vissen en hij vrat het op alsof het zijn avondeten was. :r
Dan denk je, als je achter de receptie staat moet je er toch een beetje representatief bij staan.. En daar hoort uit je neus pulken niet echt bij volgensmij. :=

die staan letterlijk uit hun neus te vreten van verveling

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:11

Hahaha ik herken het helemaal :D
Moet je hier op de St. Annastraat eens gaan rijden, damn wat een neuspulkers wonen hier! Serieus bij elk stoplicht zie je wel iemand boren haha.
Laatst was ook een of andere blondje haar goudlokjes aan het uitkammen, terwijl ze op het stoplicht wachtte.. Zucht.
Overigens maakte het haar niet uit hoor dat ik haar nogal vaagjes aankeek :Y)
Uiteraard scheurde ik zo weg en stond mevrouw goudlokje er nog (ze stond naast me)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:16

:)) oooh geweldig die verhalen hier !!

Laatst bleef ik bij iemand eten, en dat broertje dacht ook even leuk tezijn... hij snoof echt heel z'n snot z'n keel in, om het vervolgens met een boog op de grond te spugen ( en dat trilt dan ook nog een beetje na ) :r

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 19:29

sunshine schreef:
:)) oooh geweldig die verhalen hier !!

Laatst bleef ik bij iemand eten, en dat broertje dacht ook even leuk tezijn... hij snoof echt heel z'n snot z'n keel in, om het vervolgens met een boog op de grond te spugen ( en dat trilt dan ook nog een beetje na ) :r

Smakelijk hé :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:37

Fiffill schreef:
Doet me denken aan die vriend van me die met een tampon in z'n neus naar de EHBO moest. :=

En hoe kreeg die dat dan weer voor elkaar?! :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:38

upendo schreef:
Fiffill schreef:

En hoe kreeg die dat dan weer voor elkaar?! :')

Bloedneus en toen zo erg opgezwollen dat hij er niet meer uit kon miss? :P

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:48

Skygirl schreef:
Bloedneus en toen zo erg opgezwollen dat hij er niet meer uit kon miss? :P

Neuh, wat erin kan, kan er ook weer uit. :Y)